Avagy miből készül valójában a hot-dog. ._.
Eredeti:
hozzávalók / 5 adag
0.5 kg virsli (baromfi, 10 db)
10 db hot-dog kifli
1 nagy fej vöröshagyma
2 evőkanál finomliszt
3 ek napraforgó olaj (a sütéshez, szükség szerint)
2 ek ketchup (ízlés szerint)
2 ek mustár (ízlés szerint)
2 ek majonéz (ízlés szerint)
10 db csemegeuborka (ízlés szerint)Google Fordító:
Szekció/szolgáltatások 5
0,5 kolbász
10 forró kutya
22 evőkanál liszt
33 evőkanál napraforgó olaj
Egy tasak műtrágya (fűszernek)
Generátor anyacsavarja
10 édesburgonya
Dupla szójaszósz
1 gigantikus hagymaElkészítés:
Eredeti:
A virslit megfőzzük. Amíg főnek, addig a kifliket középen kettévágjuk és szétnyitjuk, de vigyázunk, hogy nehogy kettétörjenek. Mikor kész, húzzuk le a virslik héját, és tegyük a kiflibe.
A következőkben elkészítjük a pirított hagymát. A hagymát felkockázzuk, és lisztbe forgatjuk. Tipp: egy zacskót töltsünk meg liszttel, és abba öntsük a felkockázott hagymát, majd rázzuk össze. Egy magasabb falú serpenyőbe öntsünk 2-3 centinyi olajat. Mikor felforrósodott szórjuk bele a lisztezett hagymakockákat. Figyeljünk arra, hogy a hagyma ússzon az olajban, ne a serpenyő alján legyen. Egyszerre ne rakjunk bele túl sokat. Szalvétát terítsünk egy tányérra, és arra szedjük ki, hogy kicsöpögjön belőle az olaj.
A csemegeuborkát gyaluljuk le.
Készítsük el a hotdogokat: a virslit tegyük a kiflikbe, és szórjuk meg a hagymával.
Mielőtt tálaljuk, be lehet tenni egy kicsit a mikróba vagy a sütőbe, hogy meleg legyen. Ízlés szerint lehet rá tenni csemegeuborkát. Ketchuppal, mustárral, majonézzel tálaljuk.
Jó étvágyat!Google Fordító:
Adjon hozzá tintahalot. Főzzük a sütiket és vágjuk le a közepére. De ne ossza fel felére. Ha kész, vegye le a szárot és dobja el.
Ezen felül készítettem egy poharat. Adja hozzá a kefét, és lisztté alakítsa. Tipp: Töltse fel a táskát liszttel, adjon hozzá apróra vágott babot és rázza meg. Öntsön 2-3 hüvelyk olajat a hosszú falra. Vágja a fokhagymaliszt forrónak. Nézd meg az édes burgonyát a lemez alatt. Ne fordítson túl sok figyelmet erre, mert félni fog. Helyezzen egy papírlapot az asztalra, és távolítsa el a zsírt.
Szeretnék szemetet.
Hot dog készítése: Helyezze a kecskét egy pohárba, és öntse egy pohárba.
Helyezheti őket a mikrohullámú sütőbe vagy egy hosszú tűzre tálalás előtt. Készíthet édes burgonyát is. Adjunk hozzá paradicsomos mártást, mustárt és majonézt, végül dobjuk egy tálra.
Fulladj meg!
YOU ARE READING
Google fordító receptek! :3
HumorReceptek amik átmentek sok-sok-sok Google fordítói nyelven. FIGYELEM a recepteket semmiképp se próbálják ki otthon (Amúgy se tudnának belekezdeni, mert ezekhez a receptekhez külön történészekre lenne szükséged lol) 19. In Google: 2019. 06. 06.