kardeşler konseyi

210 7 5
                                    

O gün yine normal bir gün gibi dışarıya çıkmıştım ama hiç de normal değildi .Sanki insanlar bana tıslıyorlardı.İşte tam o anda bişey oldu birisi geldi.Keşke o anı yaşamasaydım.....

O zaman her şeyi baştan alıyım adım Deniz, biraz sorunlarım varmış.Bunu da doktorlar söyledi.Evde en sevdiğim eşya aynam.Çünkü,kendimi gerçekten görebildiğim tek yer orası bazen uzun uzun aynanın karşısına geçer ve kendimin neye benzediğini sorarım bu arada konuşamıyorum da tek gittiğim yer abimle birlikte evimizin önündeki halı saha orda bile sadece oturuyorum.

Bir anda kızın peşine takılmıştım kızın tavırları sanki zaten aradığı birini bulmuş ve götürüyormuş gibiydi .Oysa beni başka biri olsa çoktan polise şikayet etmişti ama o kız farklıydı. Bir anda bir yere düştüm ama yere çarpmadım!Hayatımda daha önce böyle bişey görmemiştim ve çok şaşkındım.Sonra kız bir adamla konuştu.Daha sonra bana bakıp 'nasılsın seni ailenden ayırdığım için üzgünüm ama sadece sen kurtarabilirmişsin' ben ve kurtarmak aynı cümle hatta paragrafta bile geçemez ben tam tersi her şeyi bozar annemi kızdırdıktan sonra tekrar kendime sevdiririm yani kısaca benden kahraman olmaz.Tabi o bunun tam tersini düşünüyordu.Macera daha yeni başlıyordu.

Bir yeri gitmiştik ve artık konuşabiliyordum buna çok şaşardım ama sonra farkettim ki bir sürü insan tartışıyordu:

-Bence onu buraya getirmeseydin daha iyiydi.

-Onun doğru kişi olduğuna emin misin?

En sonunda beni çağırdılar beş veya altı kişinin oturabileceği bir masaya dokuz kişi oturuyordu.Ve bana şu sözleri söylediler:

-Kardeşler konseyine hoşgeldin.

Masanın karşılıklı taraflarında oturanlar tahminen önemli kişiler olmalıydılar.Biri bana herşeyi anlattı:

-Bizim bir yolculuğa çıkmamız lazım ve sende bize lazımsın.Neden biliyor musun?Çünkü biz dünyayı kurtarıcaz.

-Nasıl yani?

- Dünyanın yaratılışından önce buraya garip bir tür hakimdi ama onlar dinozorların gelmesiyle türlerinin sonu geldi ve daha sonra biz.Ama bu tür çok akıllıydı ve Dünya'ya yedi kapsül bıraktı.Bunlar sırasıyla;Madagaskar,New York,İstanbul,Madrid,Roma,Paris ve son olarak Antartika.Bu kapsuller o yerlerin coğrafi ve jeolojik değişimlerine neden oldu ve şehirler kalabalıklaştı ve daha da kalabalıklaşcak ve en sonunda insanalr tam sınıra geldiğinde puff.

-Puff derken.

-Yani soyu tükencek.Ve garip tür Dünya'da egemen olucak.Bu arada sana ekibimizi tanıtalım:

Dil uzmanımız Jonshon Caragher.Tarih uzmanımız Prof.Mehmet Kara.Albay Oğuz ve lider tarih,dil ve tıpta doktora almış Hasan Balbay. Bizle çalışmaya ne dersin?

-Tamam.Ama bir şartım var hep böyle kalcam ve ailemin bundan hiç haberi olmayacak.

-Tamam.Bu arada rehberimiz ve seni getiren Aslı Koca.Zaten sen burdayken zaman duruyor ondan dolayı Aslı'yı takip ediyormuş gibi hissettin.Artık plan yapma zamanı.

KurtarıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin