Tılsım ve Koruyucuları

85 6 3
                                    

Şimde sırada gitmemiz gereken yer olarak New York vardı.İşimiz daha da zordu.Çünkü,Madagaskar hiç de kalabalık değildi oysa New York hiç de beklmediğimiz gibi çıktı.Biz Albayın bir arkadaşının evinde konakladık.Sade dekoru olan bir evdi.Evi sevmiştim.Akşam Hasan'a nereye gideceğimizi sordum

-Hasan nereye gidicez?

-Hiç,Özgürlük Heykel'ini duymuşmuydun?İşte bir sonraki gidiceğimiz yer orası.

-Tamam da benim bu ekipte görevim ne! Ne yapıyorum da sizinle gelicem!?

-Yakında öğrenirsin.

-Artık böyle cevaplar istemiyorum.Bana lütfen düzgün bir cevap ver.

-O zaman...Tılsımı takipet ve onun yolundan git.Al sana bilmece,ileride ne olduğunu görürsün.

New York sokaklarında gezerken bir sürü insan gördüm fakat bir insan çok özel birine benziyordu.Daha sonra onun yanına gittim ve cebinden bişey çıkardı,parlıyordu

-Al bunu

-Niye

-Çünkü sen özelsin bu şehirde sadece o sana yardımcı olabilir.Artık bana çalışmıyor.

-Tamam ama nasıl çalıştırıcam.

-Zamanı gelince anlarsın.

İlk önce söylemeliyim ki 'zamanı gelince anlarsın' sözünden çok sıkıldım.Özgürlük Heykeline nasıl ulaşıcağımızı anlamadım.Çünkü denizde ve kocamandı ama her seferinde biraz yaklaşıyordum ve tılsım parıldıyordu.Daha sonra cebimden çıktı ve bir görüntü yansıttı.Görüntüde yanardağlar patlıyor ağaçlar yok oluyordu.Sonra anladım ki bu tılsımın bir koruyucuları var ve bunlar da o yeryüzüne kapsül bırakan garip tür!

Görüntüde birisi latincede (öğrenmeye başlamıştım)bişeyler söylüyordu.Çoğunu anladım.Dünya'nın yok oluşunda neler yapmaları gerektiğini bilmiyorlardı ve ondan dolayı en değerli olan veya en sevdikleri şeyleri bu kapsüllere koyuyolardı.Yani ondan dolayı Madagaskar'da dinozor görmüştük.Kim bilir New York 'ta neler vardı?Yedi tane krallarının olduğu ve bunların en sevdikleri şeyleri kapsül yaparak koydukları anlaşılıyordu ve zamanı durdurma yönteminden söz ediyordu!

Arkadaşlarımın yanına gidip herşeyi anlattım ve bana azda olsa inandılar ama daha çok Hasan inandı.

Özgürlük Heykeli'nin yanına geldiğimizde tılsım çıkardım ve fırlattım Hasan bana bakakaldı,inanamamıştı ama sonra bir anada denizden çıktı ve Özgürlük Heykeli'nden kapsülü çıkardı ve parçaladı.New York görevi de bitmişti.Beş görev kalmıştı.

KurtarıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin