Artık plan yapıyorduk ve ilk önce malzeme konusundaki eksikliklerimizi gidermeyi düşündük ve bu arada lider Hasan'ın uşağının da bizimle gelmesi kararlaştırıldı.İlk önce İzmir'de bir eskiciden önemli bir kitap aldık aslında kitap toza gömülüydü fakat değeri yüksek ve önemliymiş.Bu arada banada Latince öğretiyorlardı ve hızlı öğrendiğimi söylüyorlardı ve en sonunda uçakla Madagaskar'a gittik orda bizi bir yerli kabile karşıladı sanırım Hasan'ı önceden tanıyorlardı burada iki gün kalacaktık ve garip olaylara şahit olacaktık.
O gün sabah kalktığımızda dil uzmanımız Jonshon yerlilerle konuşuyordu Hasan ise gitceğimiz yer hakkında yerlilerden bilgi edindi ve öğleden sonra Jonshon ile Latince çalıştık.O konuları tane tane gidiyor ve benim anlamamı kolaylaştırıyordu.Gece yatarken dışarıda bir ses duydum daha doğrusu birkaç ses Hasan ile kabile lideri bişey tartışıyolardı.Sonra dışarı çıktım ve baktım.Dışarıda bir tane dinozor vardı!
-Hasan bu da ne?Bunun burada ne işi var?
-İşte sana anlattığım olaylar, jeolojik ve coğrafi değişimler başlıyor ve hızlanıcak.Yarın sabah erkenden Mudanda Dağı'na gidiyoruz ve dağın kalbine iniyoruz.
Yarın sabah olduğunda(aslında ben hiç uyuyamadım)bir ziyaretçimiz vardı.Hasan'ın eski bir dostu gelmiş aslında onlar daha önce bir sürü seyahate çıkmışlar ve bu seyahatte de yanımızda olucakmış.Ama ben bir türlü bu adama alışamıyordum,tavırları biraz garipti.Bir sonraki günün sabahında Mudanda Dağı'na gittik ve çok ilginç şeyler gördük ve bir ara az kalsın Albay ölüyordu.Artık dağın içine inmiştik harita yanlışlıkla biz konaklarken düştü ben ise bunu sebebini Hasan'ın arkadaşına bağlıyorum.Bu arada bize adını söylemedi.Dağın içine doğru indiğimizde çekirdek ve kapsül karışımı bişey gördüm,Hasan onu alıp yere attı ve kırdı.Daha sonra kabilenin yanına tekrar gittiğimizde dinozorun orada olmadığını fark ettim ve Hasan'a sordum.
-Dinozor nereye gitti?
-Kapsülü kırdığımızda onlar da yok olup kendi boyutlarına geri döndüler.Bu arada arkadaşımı da aranıza katın, özünde iyi çocuktur.
Evet artık zaman geçtikçe aslında benim bu görevde hiç payım olmadığını düşünüyordum ama ilerleyen zamanlarda görücektim ki ben olmasam bu görev olmaz