2.

604 42 20
                                    

Egy új nap kezdete következett. Első óránk tesi óra volt. Mivel elsős ként ez volt az első óránk gimnáziumban, az ismerkedésre az egyetlen lehetőségünk az volt hogy ezen a tesi órán ismerkedjünk meg a felsőbb évesekkel.

Azokkal a Senpaiokkal akik majd segíteni fogják sulis életünket.

Az öltözőben mindenki izgatott volt, főleg a fiúk voltak a téma közepében. Volt egy bizonyos srác akiről nagyon sokat beszélgettek. Valamilyen Oikawa Tooru.

Én léptem ki elsőként az öltözőből, én nem húztam az időt mint a többiek. Amint kiléptem, észre kellett vennem hogy az egész tesiteremben csak én vagyok egyedül.

Egyszer csak kinyílt a fiú öltöző ajtaja, és ez az ismerős bunkó srác lépett ki rajta akivel tegnap találkoztam itt a tesiteremben.

Rám mosolygott, majd elkezdett integetni. Én csak vetettem rá egy pillantást amivel azt sugalltam:

-Hagyjál békén!

Majd elfordultam ezek után pár lány szaladt ki az öltözőből, akik egyre csak a srác nevét mondogatták.
Ez a srác volt Oikawa...

Belépett a terembe a tesitanár, majd tornasorba állított minket.

Mivel mi elsősök voltunk, és ez volt az első tesióránk, még csak most alakult ki a tornasor.

169 cm-es magasságommal én voltam a tornasorban a harmadik. Mert persze hogy a hülye növésemnek pont 1 centivel 170 előtt kellett meg állnia.

Aki pedig mögöttem állt az a harmadéves Oikawa. Szinte láttam ahogy mosolyog, pedig meg sem fordultam.

Elkezdődött a tesióra, bemelegítés képpen futnunk kellett egy kört az iskola körül, majd amikor visszaértünk, a tanár már egy újabb feladattal állt elő.

A következő volt a felállás. A harmadévesek az elsősök ellen a másodévesek pedig két részre lettek elosztva, és elhelyezve a csapatokban. És váltó versenyt kellett futni.

Mi egy körrel levoltunk maradva, és én voltam az utolsó akinek elvileg bekellene hoznia a lemaradást. De persze hogy nekem fiúval kellett futnom.

A srác neve Iwaizumi volt. Magas fekete hajú, folyton mérgesnek tűnő srác.

Felvettem az alapállást, és hátranéztem, a csapattársam szerencsére volt olyan gyors hogy egy kicsit behozza a lemaradásunkat, így a munkának már csak egy kis részét kellett elvégeznem.

Közeledett felém a csapattársam a botjával, már nagyon közel volt. Egyszer csak belesimult a kezembe a bot, és a lábaim magától mozogni kezdtek.

Iwa valahogyan eltűnt mögöttem, arra gondoltam hogy lehet leejtette a botot az átadásnál. Amikor hátra néztem, ott sem volt. Majd amikor újra előre néztem, a szemem sarkában már megpillantottam őt.

Fej fej mellett futottunk a győzelemért. Jött az utolsó 50 méteres táv. Iwa még mindig tudta tartani a tempót, semmi fáradtságot nem láttam rajta.

Egyre csak azt hallottam hogy a nevemet kiabálják. Furcsa volt... Már Általános iskola röplabda versenye óta nem hallottam hogy valakik ilyen hangosan szurkolnak nekem.

Az adrenalin felszökött bennem, a lépéseim meghosszabbodtak, a lábam gyorsabban járt. Már csak 10 méter, aztán 5 és végül ezen az önméteren lehagytam Iwa egy méterrel magam mögött.

Mikor beértem majdnem összeestem. A térdeimet fogtam, majd felnéztem.

Mindenki furcsán nézett, én nem törődtem velük, elmentem inni.

Mikor visszaértem, az osztályok kisebb csapatokra oszlottak és röplabdáztak.

A tanár beállított az egyik csapatba, Oikawa mellé. Elvileg a csapatválasztásnál ő mondta ki a nevemet.

Nyitónak állítottak be, mert a többiek nem tudtam nyitni, és én lettem megszavazva a nagy feladatra.

A labdával a kezemben álltam a pálya végén, és gondolkoztam. Kifújtam a levegőt, feldobtam a labdát, majd elütöttem.

Ezután a nyitás után magával ragadott a hév, nem figyeltem többé a kezemre, nem éreztem a kezemet. A tanár adott nekünk egy kis szünetet.

Oda mentem a terem szélén lévő padokhoz, és éppen készültem felvenni az üvegemet hogy igyak. Ekkor erős fájdalmat éreztem a csuklómban, és kiejtettem a kezemből a kulacsot.

Reméltem senki nem látta, felvettem majd a padra raktam. Leültem és szépen lassan elkezdtem letekerni a fáslit a kezemről.

A csuklóm megduzzadt és a varrat helye egy kicsit piros lett.

-Ha így folytatod komolyabban is megsérülhetsz...-mondta egy hang mögülem.

Óvatosan elfordultam hogy egy pillantást tegyek az aggódó valaki irányába.

-Jobb lenne ha elmennél az orvosiba... Ne segítsek?-mosolygott rám...
-A te segítségedet soha nem kérném....

Felálltam, gyorsan vissza tekertem a csuklómra a fáslit és elhagytam a torna termet.

//Oikawa szemszöge//

Bementünk az öltözőbe vissza öltözni az iskolai ruhába. Közben azon gondolkodtam hogy vajon megfogadta e a kedves tanácsomat.

Egéssz nap őt kerestem hogy megkérdezzem jól van e. Végül nem találtam őt sehol, ezért elmentem a házukhoz.

Az anyukája nyitott ajtót, egy nagyon kedves mosolygós nő volt. Nagyon izgatott lett mikor meglátott.

-//Név// keresem... Itthon van?-hát persze hogy itthon van te észlény! Hol máshol lenne? Gondoltam magamban.
-Oh igen igen! Gyere csak beljebb!-mondta a nő és barátságosan sürgetett.

Körül néztem a házban, aranyos volt, minden pici kis hely családi képekkel. Egyszer csak egy olyan képet pillantottam meg, amire nem is számítottam volna.
//Név// volt a képen, éppen egy röplabda meccsen ált be egy nyitásra. Semmit nem változott a technikája.

-Menj csak fel az emeletre, //Név// -nek/nak ott van a szobája, a legutolsó ajtó.
-Oh köszönöm!-majd megindultam a lépcsőn.

A fal tele volt képekkel, felfelé menet nagyon sokat megtudtam //Név// -ról/ről. Sokat sportolt, röpizettt általánosban még úszni is járt.

Aztán jött ez a kép. Egy kép amin //Név// éppen a kórházban fekszik. Mosolyog, de ha jól megnézem látszik rajta hogy nem boldog.

Elindultam az emeleti folyosón. A folyosó végén ott volt az a bizonyos szoba amiről az anyukája mesélt. Csak egy kicsi fény szűrődött ki rajta.

Halk labda pattogásokat hallottam, és kiváncsi lettem.

Why are you so Stubborn?! //Oikawa X Reader//Onde histórias criam vida. Descubra agora