A Csengők

157 10 0
                                    

Miután Kakashi elmondta a mondandójat felém, elindultunk megreggelizni, mert meghívott.
Miután megreggeliztünk, egy kis késsésel elindultunk a találka helyre. Mindenki ott volt már. Kakashi kiosztotta nekünk a parancsot, hogy meg kell szereznünk tőle két csengőt, de akinek nem jutt csengő nem ebédel. Naruto nagyon megijedt, sőt még az animében se láttam ennyire ijedtnek.

Kakashi szemszöge:
Nagyon résen kell lennem, főleg Laura és Sasuke miatt. A zöldfülű Narutot látom, ott rejtőzik a bokorban, de valamire készül úgy érzem. Sakura a hátam mögött lehet, de a másik két emberről nem tudok semmit. Recsenést hallottam a bokor felől és hiszed vagy sem, 10 pici Narutoval találtam magam szemben. Akik persze, hogy Sakuraval együtt támadtak. Legyőztem őket, bár nem volt annyira könnyű, mint hittem. Gyors szellő hagyta el a helyet, na és persze megszerezték a csengőt is.

Laura szemszöge:
Sasukevel az volt a tervünk, hogy míg a két okos lefoglalja a senseit, addig mi ellopjuk a csengőt és nyerünk, így is lett.

Laura: Nagyon jó voltál most is Sasuke.
Sasuke: Köszönöm.
Sakura: Na és én milyen voltam Sasuke?
Sasuke: Nem vettük sok hasznodat.
Naruto: Hogy mersz így beszélni Sakuraval, te fajankó!
Sasuke: Csak az igazat mondom, te és Sakura hasznavehetetlenek vagytok.
Naruto: Látod mit csináltál? Most sír Sakura.
Laura: Sasuke, lehetnél egy kicsit kedvesebb is.
Sasuke: Mintha számítana...

Kis idővel később Kakashi kiosztotta az ebédet Sasukenek és Lauranak és megtiltotta, hogy adjanak egymásnak.

Sasuke szemszöge:
Hmm. Az új lány, Laura, igazán leleményes, bár számomra még mindig furcsa valami, szerintem rejteget előlünk valamit. Mindegy, majd kiderítem. Arra eszméltem fel, hogy a lány megosztja Narutoval és Sakuraval az ebédjét, így én is adtam nekik belőle. Kakashi épp akkor ért vissza mikor én adtam nekik enni és mivel meg tiltotta, hogy adjunk a társainknak belőle, így eléggé megijedtem. A mester válasza az volt, hogy büszke ránk átmentünk az első vizsgán és hazamehetünk. Bár engem visszahívott és kérdezett valamit.

Kakashi: Tudod Sasuke, tegnap a bemutatkozásnál azt mondtad, hogy valakit megakarsz ölni.
Sasuke: Igen, miért?
Kakashi: Azt szeretném tudni, hogy kit akarsz megölni?
Sasuke: Mit érdekli ez önt?
Kakashi: Hát mivel nekem vagy beosztva, tudnom kéne róla.
Sasuke: De ez bizalmas.
Kakashi: Akkor is mondd el, mert Naruto be van pánikolva, hogy őt akarod megölni.
Ez igaz vagy nem?
Sasuke: Nem igaz.
Kakashi: Akkor kit?
Sasuke: A bátyámat.
Kakashi: Uchiha Itachit?
Sasuke: Igen, miért? Gond?
Kakashi: Nem, de miért akarod megölni?
Sasuke: Mert megölte a szüleimet és a klánomat.
Kakashi: Ohh, értem mostmár, de szerintem várj még ezzel egy kicsikét.
Sasuke: Várok is, hogy még ettől sokkal erősebb legyek.
Kakashi: Okés, ennyit szerettem volna kérdezni. Te is mehetsz a többiek után.
Sasuke: Viszlát.

Sasuke szemszöge :
Nagyon furcsa volt Kakashi, mit érdekli, hogy én kit akarok megölni? Mindegy, most a legfontosabb, hogy kiderítsem mit rejtegetnek előlem.

egy_utazásWhere stories live. Discover now