A Hetes csapat.

167 13 0
                                    

Kakashi szemszöge

Nagyon kedvesnek tűnnek az új beosztottaim.
Ahogy látom ez az egyetlen 4 fős csapat. Na igen biztos az a szemüveges, barna hajú, kékes szemű lány lehet Laura, akit a Hokage mondott.
Egész jó csapatnak tűnik, de még kéne tudnom a többiek nevét is, szóval el is kezdem a bemutatkozást.

Kakashi: Jó reggelt, gyerekek! Az én nevem Hatake Kakashi és én leszek az edzőtők és egyben az ideiglenes főnökötök is. Kérlek titeket, ti is mutatkozzatok be.
Sasuke: Uchiha Sasuke vagyok. A célom, hogy Konoha legjobb nindzsája legyek és megöljek egy embert.
Naruto: A nevem Uzumaki Naruto és én leszek a következő Hokage!
Sakura: Haruno Sakura vagyok és egy jól képzett nindzsa szeretnék lenni.
Laura: Laurának hívnak és hát még magam sem tudom miben vagyok jó, de jól tudok csapatban dolgozni.
Kakashi: Nagyszerű! Most, hogy mindenki ismer mindenkit ennyi is lett volna mára. Holnap ugyan itt találkozunk fél ötkor és ne feledjétek, aki késik az megbukik!

Másnap
Laura szemszöge :

Nagyon kíváncsi vagyok a mai napra, hiszen ma lesz egy küldetésünk és várom már, hogy milyen is lesz egy ilyen igazából. Különben félek egy kicsit, hogy mi lesz itt velem, vajon a rendes világban keresnek vagy észre se vették, hogy eltűntem? Gondolkozásomat Kakashi sensei zavarta meg, hogy átadja azt az üzenetet, hogy még dolgoznak azon az ügyön, hogy miért is kerültem ide. Ja, és azt is üzente nekem a Hokage, hogy senkinek ne mondjam el mi fog történni, mert összezavarnám az embereket.

egy_utazásTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang