**Laura szemszöge**
Az első forduló egy 10 kérdésből álló írásbeli felmérő volt. A kérdések jóval meghaladják az átlagos ismerőseimnek a képességeit, így nincs más lehetőség a továbbjutáshoz, puskázni kellet. A vizsga lényege az észrevétlen információszerzés volt, amire az ott lévőknek maguknak kellett rájönniük. A vizsgabiztosok 9 kérdést írnak le a papírra, a 10. kérdést a vizsga lejárta előtt 15 perccel adták. Mielőtt elmondta volna kijelentette, hogy aki nem tud válaszolni az megbukik, szóval aki akarja az most adja fel. Rengetegen megijedtek ettől, inkább feladták és elhagyták a termet. Azonban amikor Naruto elkezdett beszélni a saját dolgairól, hogy ő biztos nem adja fel, ezért többen ott maradtak, de még így is sokan kimenetek. Én nevettem rajtuk, amiért pár beszólást is kaptam. Na vissza a történethez, Ibiki mondta a kérdést és a feltételeket. Ha bevállaljátok a 10. kérdést, ámde nem tudtok rá felelni, akkor elbuktok és többet nem indulhatok a Chuunin-vizsgán, sem az adott ember, sem a csapattársai, és sajnálatosan örökre geninek maradtok. Rengetegen megijedtek ettől is, ezért feladták és elhagyták a termet. Azonban amikor a maradék megtudta, hogy mi volt a 10. kérdés jót nevettek rajta és Ibiki magyarázatát várták. "Egy shinobi soha nem futamodhat meg!" - hangzott el a helyes válasz, látszatnak megfelelően ez egy vizsga volt, tehát a résztvevőkre szabályok is vonatkoztak. A vizsga első részében pontcsökkentő rendszer volt működésben. Mindenki 10 pontról indult. Minden egyes rossz válasz esetén egy-egy pontot vontak le a vizsgabiztosok. Emellett ha valakit rajtakaptak puskázáson, attól 2 pontot levontak. Ha valaki ötször lebukott automatikusan el kellett hagynia a termet. A csapattagok összpontszáma döntötte el, hogy ki jutt tovább és ki nem. Aki felvállalta a bukás veszélyét, tehát a teremben maradt, az automatikusan továbbjutott.
Ha bármelyik csapattag 0 pontos dolgozatot ír, akkor az egész csapat bukja a vizsgát. Igen érdekes puskázási módszerek tűntek fel, például Sasuke a Sharingan szemeit használta, ahogy Neji a Byakugan-t. Gaara a homokszemét alkalmazta, Ino a klánja specialitását, Shino-t a bogarai tájékoztatták a helyes válaszokról, Kiba-t pedig Akamaru. Naruto pedig egy pontot sem kapart össze. De ennek ellenére Naruto is átmenet a Chuunin-vizsga első fordulóján.
YOU ARE READING
egy_utazás
FantasyKezdés :2020.02.08 egy történet mikor egy 16 éves lány imádja az animeket es egy másik világban reked. Vajon mi történik vele? Ki jut Naruto világából? Ha érdekel olvasd el a storyt. Egy héten 1 részt fogok posztolni és ez az első story amit írok sz...