Wprowadzenie

129 4 0
                                    

Więc...
  Zaczęło się za czasów przedszkola, kiedy to siedmiu chłopców znalazło się w tym samym czasie na placu zabaw.

W piaskownicy siedziało dwoje chłopców: Namjoon i Seokjin kłócąc się o łopatkę, gdy nagle jeden z nich się zachwiał i wpadł do piasku.

Trzeci ze znajdujących się na placu chłopców widząc tę akcję krzyknął na całe gardło ,,Wojna!". I tym sposobem Yoongi i przyciągnięty przez niego Taehyung przyłączyli się do zabawy.

Dzieci rzucały się kulkami z piasku głośno się przy tym śmiejąc. Do grupki podszedł piąty znajdujący się tam chłopczyk. Przedstawił się grzecznie jako Hoseok i wszyscy nagle przerwali walkę, jednak nie każdy wytrzymał tę chwilę i po chwili nowy przybysz oberwał piaskiem, za co oddał swojemu oprawcy i tym sposobem pięć niezbyt mądrych dzieciaków rzucało się piaskiem.

Dzieci, jak to dzieci szybko się nudzą zabawą. Dostrzegły dwoje chłopców, którzy zajęci byli rozmową o ulubionej bajeczce, huśtając się przy tym obok siebie. Byli to nikt inny jak Jungkook i Jimin.

Wielka piaskowa piątka podbiegła do wyżej wymienionej dwójki łapiąc ich za ręce i nogi i niosąc w kierunku swojej bazy i wrzucając do piasku. Najpierw byli lekko wkurzeni, jednak szybko zaczęli walkę razem z resztą.

Tak właśnie poznali się chłopcy, którzy od tego dnia tworzyli zgraną paczkę, do której nikt nie miał wstępu. Było ich siedmiu i było im cudownie...do czasu....

   Z biegiem lat kontakty osłabiały się. Najpierw Namjoon i Seokjin zniknęli nikt do końca nie wie gdzie, potem Hoseok zniknął razem z nimi. Dwoje z pozostałych zostało dosłownie parą idealną, a dwoje zostało najlepszymi przyjaciółmi. Ostatnia czwórka ciagle się przyjaźniła.

   Spotkania grupowe mimo wszystko odbywały się kilka razy do roku, a na nich wszyscy rozmawiali jakby nigdy nic się nie stało.

   Jeśli chodzi o parę przyjaciół, to ich życie było ułożone i nikt na nie nie narzekał.  Nie było się czego przyczepić. Ale los najwidoczniej stwierdził, że przyda się mu mały bałagan.

———————————————————————
Hejka!

To jest wielce kreatywne wprowadzenie do ff. Samo opowiadanie mam nadzieję, że się miło przyjmie. Rozdziały będą dodawane co tydzień lub co dwa. Dzisiaj dodam jeszcze jeden rozdział.

Do zobaczenia :*

,,Between enemies"|TaeKook/VKook|j.jk x k.thOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz