Πέτρου POV ( δεν το περιμένατε εε;😂)
Είμαι εδώ μαζί της και την φιλάω! Γιατί το θέλω τόσο πολύ; Δεν θέλω να σταματήσω ποτέ να την φιλάω! Έχει τόσο όμορφα και απαλά χείλη.. Μα τι λέω; Εγώ δεν την συμπαθώ! Ποτέ δεν μιλάμε! Κι άμα μιλήσουμε θα κοντράρουμε ο ένας τον άλλον!! Πρέπει να σταματήσω.. Αλλά δεν μπορώ! Δεν μπορώ να αφήσω αυτά τα απαλά χείλη...
Την νιώθω να κουνιέται. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα,γιατί την κρατάω. Μετά από λίγο της αφήνω τα χέρια και την πιάνω από την μέση. Αυτή αρχίζει και ανταποκρίνεται στο φιλί. Με πιάνει από το σβέρκο και μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Όταν απομακρυνόμαστε ο ένας από τον άλλο,για να πάρουμε ανάσες, με κοιτάει στα μάτια, σαν να μου λένε " Τι κάνουμε; " Σαν να λένε ότι δεν είναι σωστο.
Σηκώνεται και φεύγει,χωρίς να πει τίποτα.Σίας POV
Προχωράω προς το φροντιστήριο. Δεν το πιστεύω αυτό που έγινε!!! Γιατί με φίλησε;; Γιατί ανταποκρίθηκα;; Τόσα πολλά 'γιατί'
χωρίς απαντήσεις... Τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα να πάω στο σπίτι. Αν πάω στο φροντιστήριο, θα αρχίσουν όλοι τις ερωτήσεις.Περπατάω προς το σπίτι μου και ακούω ακόμα μουσική. Είναι πολύ χαλαρωτική.
Όταν πλησιάζω στο σπίτι μου, κάποιος με αρπάζει από το χέρι και με γυρνάει.! Γυρνάω και βλέπω τον... Πέτρο! Τι κάνει εδώ; Βγάζω τα ακουστικά μου και τον κοιτάω. Περιμένω να μου μιλήσει,αλλά δεν μου μιλάει.
Εγώ - Τι θες; τον ρωτάω θυμωμενη
Πε- Να μιλήσουμε! λεει κι αυτός με το ίδιο ύφος.
Εγω- Δεν έχουμε τίποτα να πούμε του λέω τονίζοντας την λέξη τίποτα.
Πε- Θέλω να σου πω...
Πε- Πως αυτό που έγινε στην παραλία, να μην το πεις σε κανέναν λεει λίγο διστακτικά.
Εγω- Οκ..
Πε- Ωραία λεει ανακουφισμένος
Εγω- Αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα του λέω και φεύγω.
[...]
Ξ- Τι έγινε; με ρωτάει ενθουσιασμένη η Ξένια
Εγω- Αχ... Μου είπε να μην πω τιποτα σε κανέναν λεω στην Ξένια και απογοητεύεται
Εγω- Όμως δεν υποσχέθηκα τιποτα της λέω και χέρεται ξανά. Άρχισα να της λέω τα πάντα! Με το " Ν" και με το " Σ" .
Ξ- Wow! λεει η Ξένια μόλις ακούσει όλα αυτά που έγιναν.
Ξ- Νομίζω σε γουστάρει λεει και με σκουντάει με τον αγκωνα της.
Εγω- Δεν νομίζω..
Εγω- Αφού μου είπε να μην το πω σε κανέναν
Ξ- Ναι όμως δεν σε έβαλε να υποσχεθείς ή όταν του είπες πως δεν υποσχέσε τίποτα, δεν σε έπιασε να σου πει κάτι μου λέει η Ξένια
Εγω- Καλά.. Ότι πεις..
Γεια σας!!!
Τι κάνετε;;;
Είναι πολύ μικρό το ξέρω..
Σήμερα είδαμε και την μεριά του Πέτρου μας
Χμ.. περίεργα μας τα λεει ο Πέτρος😏😏
Ελπίζω να σας άρεσε ❤❤😍😍😍😘😘😘😘😘
Τα λέμε στο επόμενο πιτσάκια μουυυ🍕🍕🍕🍕❤❤😘😍
Πατήστε αστεράκι ⭐⭐αν σας άρεσε και γράψτε μου σχόλιααα💬💬💭💭📝
Love ya ❤❤❤❤😍😍😍😘😘
D22
YOU ARE READING
Έρωτας Στο Φροντιστήριο
FantasyΗ Σία ένα νροπαλό κορίτσι με πολλά νεύρα! Με την κολλητή της την Ξένια. Δύο πολύ καλές φίλες που λατρεύουν ό,τι εχει να κανει με ρομαντισμό.❤ Ο Πέτρος ενα γλυκό και σκληρό ταυτόχρονα αγόρι, μαζί με τους δύο κολλητούς του τον Παύλο και τον Θάνο. Όλοι...