Σιας POV
Εγω- Γιατρέ πειτε μου. Ειναι καλα?! Τον ρωταω ανησυχη.
Γιατρος- Εσείς είστε για τον Πέτρο Βασιλειάδου; Μας ρωτησε. ( δεν θυμαμαι πως ειχα βαλει το επιθετο😅,αλλα αν ηταν διαφορετικο ετσι θα ειναι απο εδω και περα)
Εγω- Βα..Βασιλειαδου είπατε; ρωταω τον γιατρό σοκαρισμένη.
Γιατρος- Μαλιστα. Για αυτόν είστε εδώ;
Εγω- Εμ.. Ναι.. του λεω. Η αληθεια είναι πως δεν είμαι σίγουρη για το αν λεμε τον ίδιο Πέτρο. Αλλα ποιος άλλος Πέτρος υπάρχει που πάει στο σχολειο Βασιλειάδου και τον λενε ετσι? Δεν το πιστεύω! Η μαμά του είναι η διευθήντρια του σχολείου του! Δηλαδή,στην ουσία το σχολείο του ανήκει! Από αυτες τις σκέψεις !ε εβγαλε η φωνή της αδερφής μου.
Δ(άφνη)- Πάμε, μου ειπε και αρχίσαμε να ακολουθούμε τον γιατρό.
Γιατρος- Μπορείτε να τον δείτε μας λεει ο γιατρος και μπήκαμε μέσα.
Κοιμάται. Είναι πολύ όμορφος όταν κοιμάται!
Αχ,σταμάτα τα μελό!
Εσύ να σκάσεις!
....
Μπράβο!
Κάθομαι σε μια καρέκλα δίπλα του και του πιάνω το χέρι. Οι γονεις μου κάθονται λίγο και μετά φεύγουν από το δωμάτιο,μαζί με την αδερφή μου.
Εγω- Τι σου κάναμε!? λεω με σκιμένο κεφαλι και αφήνω να κυλήσει ένα δάκρυ από τα μάτια μου.
Πε- Με πατήσατε. Σηκώνω το κεφάλι μου και τον βλέπω με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτια!
Πε- Εντάξει, το ξέρω ότι είμαι κούκλος αλλα δεν χρειζεται να με κοιτάς έτσι.
Εγω- Ψώνιο!
Πε- Εε! Εγώ δεν σε πρόσβαλα!
Εγω- Αι χάσου ρε!
Πε- Μμμ εισαι σίγουρη? Γιατί πριν λίγο έκλαιγες μου λεει ειρωνικά
Εγω- Εμείς φταίμε που σε φέραμε αντί να σε αφήσουμε εκεί!
Γιατρος- Συγγνώμη.. Ειπε ο γιατρος αλλα τον αγνοησαμε και συνεχίσαμε να τσακονωμαστε.
Γιατρος- Γκχμ γκχμ. Συγγνώμη ειοε λίγο πιο δυνατα
Εγω / Πε - ΤΙ?!! του φωνάξαμε και τον κοιτάξαμε θυμωμένα.
Γιατρος- Πρέπει να τον εξετάσω, λεει κ;ι σηκώνωμαι από την καρέκλα που καθόμουν.
Πε- Στα τσακίδια! μου λεει ο Πέτρος καθως πλησιάζω την πόρτα
Εγω- Να πας! του λεω και βγαινω από το δωμάτιο.
* Μετά από 10 λεπτά *
Μετά από λιγο βγαινει ο γιατρος και μας μιλάει.
Γιατρος- Λοιπον... Ο κύριος είναι μια χαρά. Πού τον είδε τον κύριο?! Γουρούνι ειναι!! Ένας κακομαθημένος γορίλας!!! Από αυτες τις σκέψεις με έβγαλε η φωνή του γιατρού.
Γιατρος- Απλά, έχει σπάσει το πόδι του και έχει τραύματα στο κεφάλι. Είναι τυχερός που δεν έπαθε καμιά αμνησία! Ή τίποτα χειρότερο! μας λέει ο γιατρος και φεύγει.
Εγω- Γιατρε! του φωναζω αφού έχει απομακρυνθεί λίγο από κοντά μας. Γυρνάει και με κοιτάζει
Εγω- Μπορούμε να τον δούμε?! του φωνάζω πάλι για να με ακούσει και μιυ νεύει θετικά.
Μπαίνω μέσα και ο κακομαθημένος γορίλας με κοιτάει.
Πε- Τι θες εσυ?
Εγω- Τίποτα του λέω και κάθομαι άνετα στην καρεκλα δίπλα του.
Πε- Τότε γιατί ήρθες; Με ρωτάει και με κοιτάει υποτιμιτικα
Εγω- Γιατι δεν είχα τι να κάνω και λέω, δεν περνάω να δω τι κανει ο κακομαθημένος γοριλας; Του λεω ειρωνικά
Πε- Γιατί κακομαθημένος γορίλας παρακαλω; Μου λέει δήθεν θυγμένος
Εγώ- Γιατί one: από μικρός είχες και συνεχίζεις να έχεις τα πάντα και two: έτσι όπως συμπεριφέρεσαι ακόμα και ο γορίλας καλύτερος είναι από σενα! Του λεω και αυτός έχει να με κοιτάει με βλέμμα αγελαδας, με το ζόρι κρατιέμαι να μην γελάσω με την φάτσα του.
Εγώ- Άντε, τα λεμε! του λέω και σηκωνωμαι από την καρέκλα με φόρα και καθώς ανοίγω την πόρτα, χαχανίζω. Μόλις κλείνω την πόρτα πίσω μου αρχίζω να γελάω και όλοι με κοιτάνε σε φαση ' αυτή έχει πρόβλημα'
Γεια σαςςς!!!!
Ίντα κάνετε;;; Ελπίζω καλά!!😊❤
Συγγνώμη αν άργησα να ανεβάσω, αλλα η βαρεμάρα με έχει χτυπήσει κατακέφαλα😑😑😑
ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΑΛΛΟ ΣΠΙΤΙΙΙ !!!!
ΈΞΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΑΙ ΜΕΣΑΑ😭😭😭
( όχι ότι οι άλλοι άνθρωποι βγαίνουν αλλα τεσπα)Δν νομίζω να σας νιάζουν και πολυ αυτά,αλλα ΚΑΠΟΥ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΠΩ !! ( εκτος από την κολλ μ, που ΜΑΛΟΝ την εχω πρίξει😅)
Λοιπον...
Ο Peter μας είναι καλα!!! Yeah!!
Μπράβο του!
Αυτοί οι δυο ακόμα και σε νοσοκομείο τσακωνονται!
Έλεος!..Αυτα..
Δεν έχω τι αλλο να σας πω.......
Υ.Γ : Μην με παρεξηγήτε, απλά εχω υπερενταση και οπως ειπα πριν η ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
Τα λεμε στο επομενοοο!!!
See ya my Cypcakes or Berries or Μοσχάρες ( χωρίς παρεξηγηση) ❤❤❤❤😘😘😘😘
Πολλα Φιλουμπάκιααα😘😘😘😘😘
D22❤❤❤😘😘
JE LEEST
Έρωτας Στο Φροντιστήριο
FantasyΗ Σία ένα νροπαλό κορίτσι με πολλά νεύρα! Με την κολλητή της την Ξένια. Δύο πολύ καλές φίλες που λατρεύουν ό,τι εχει να κανει με ρομαντισμό.❤ Ο Πέτρος ενα γλυκό και σκληρό ταυτόχρονα αγόρι, μαζί με τους δύο κολλητούς του τον Παύλο και τον Θάνο. Όλοι...