Σιας POV
Ειναι αυτονόητο με ποιον θα κάτσω! Οι δυο θεσεις ειναι ακριβως απέναντι η μία από την αλλη. Γυρναω την πλατη μου στον Ζαχαρία και κάθομαι όρθια, κοιτωντας την άδεια θέση διπλα στον Πέτρο.
Πε- Κάτσε. Δεν δαγκώνω ειπε και γελασε λιγο. Έκατσα δίπλα στον Πέτρο χωρίς να μιλάω. Μετά από λίγο τον ένιωσα πάλι να με κοιτάζει! Ελεος! Τι θελει και με κοιτάζει?! Γυρνάω προς το μερος του, για να τον κοιτάξω.
Εγω- Έγινε κάτι;
Πε- Εμ.. ειπε και ηταν σαν να τον ξυπνησα.
Πε- Οχι.. μου είπε βιαστικά και έβαλε τα ακουστικά του. Μετά από λίγα λεπτά που είχαμε ξεκινήσει, ενιωσα κάτι στο αυτί μου!
Πε- Θες να ακουσεις; με ρωτησε. Μην πάει αλλού το μυαλό σας! Αυτό που ενιωσα στο αυτί, ηταν το ακουστικό.
Εγω- Εμ.. Ναι του ειπα αμηχανα. Ήταν λίγο άβολο αυτό.
Εγω- Τι τραγούδια έχεις; τον ρωτησα
Πε- Περιμενε μου ειπε και μπηκε στην εφαρμογή με τα τραγούδια του. Άρχισε να μου δίχνει ολα τα τραγούδια του. Όμως τα προχωρουσε πολύ γρηγορα, για μενα τουλάχιστον και δεν προλάβαινα να τα διαβασω.
Εγω- Φερτω εδω! του λεω και του αρπαζω το κινητό. Αυτος με κοιταει εκπληκτος. Αρχίζω να ψάχνω τραγούδια και επιτέλους βρήκα αυτό που ήθελα! Το " la la la" . Το ήξερα ότι το έχει, γιατί το είχε βάλει στο φροντιστήριο.
Το έβαλα και αρχιζα να τραγούδάω..
Ένιωθα τον Πέτρο να με κοιτάει, αλλά τον αγνόησα και συνεχισα να τραγουδάω. Κάποια στιγμή άρχισε κι αυτος να τραγουδαει. Τραγουδουσαμε μαζί μέχρι που τελειωσε και αρχισαμε να γελαμε. Όση ώρα τροαγουδούσαμε κοιτιώμασταν! Οχι ασταματητα!
Βασικά... αυτός ασταμάτητα με κοιτουσε!! Εγώ ένιωθα αμήχανα και κοιτούσα κάτω.. Αλλά κάποιες φορες κοιτιώμασταν και οι δυο.Ήταν πολύ ωραία που τραγουδουσαμε μαζι!
ΩΡΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΤΕ! ΟΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΧΕΣΗ! Υποσυνείδιτο, προσεχε τι λες! Αντε μην τσαντιστώ! Θα με περασει και για τρελη! ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ! ΓΙ'ΑΥΤΟΝ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!! Σκάσε! ΚΑΛΑΑΑΔεν μας φτάνουν αυτα που γίνονται, εχω και εσενα!
Πε- Εισαι καλα;
Εγω- Εε.. Ναι, μια χαρα. Ευχαριστώ
Πε- Θες να ακουσουμε κι άλλο; με ρωτησε και συμφωνησα. Ακουσαμε σχεδόν όλα τα τραγούδια του!! Δεν ξερω πως, μην με ρωτατε!
Κάποια μου άρεσαν κάποια..όχι
Πε- Αυτό το τραγούδι ειναι τέλειο! Πως γινεται να μην σου αρεσει;!
Εγω- Ξερεις δεν εχουμε το ιδιο γούστο! Απλά δεν μου αρέσει!
Παιδί- Εε! Εκει πίσω το ζευγαράκι να σταματησει! μας φωναξε ένα παιδί.
Πε- Δεν ειμαστε ζευγάρι! φωναξε κι ο Πέτρος στο παιδί. Εκεί ένιωσα ... κάπως άσχημα! Δεν ξερω γιατι... ΕΓΩ ΞΕΡΩ.. Υποσυνείδιτο ειπα να ΣΚΑΣΕΙΣ!!
Πέτρου POV
Εγω- Δεν είμαστε ζευγαρι! φωναξα. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!! Γιατί το είπα αυτό;;!!! ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ! Το ξερω.. Και γι'αυτό δεν θελω να την πληγωσω....
Σιας POV
Πε- Το βλαμενο!
Εγω- Ναι.. Ηλιθιο! Άκου εκει ζευγάρι!
Πε- Τεσπα.. Θες να ακουσουμε κι άλλα τραγούδια; με ρωτησε
Εγω- Ναι. Ακουσαμε κι αλλα τραγουδια. Μερικά τα ήξερα. Βασικα σχεδόν ολα! Τα τραγουδουσαμε μαζι.. Από τη μια ηταν ωραιο, αλλα απο την άλλη λιγο αμηχανο....
Γεια σας!!! Again
Πως σας φάνηκε;;;
Σε αυτό το κεφάλαιο είδαμε τι έκαναν τα παιδιά στο λεωφορείο.
Λιιιιιγο βαρετο! Ελάχιστα! 😑😑
Τα παιδιά ένιωσαν λιγο αμηχανα..
Τι θα γινει στα επομενα κεφαλαια;;;
Θα εχουμε ανατροπες;;;Ολα αυτα κι άλλα πολλα θα τα μάθετε στα επομενα κεφάλαιααα!!!😘😘😘😘❤❤❤
Τα λεμε στο επομενο my capcakes😘😘😘❤😍😍!!
Love you bery much😘😘😘😘❤❤❤❤❤
P.S. Αν θελετε πηγαινεται να διαβασετε το βιβλιο: The friendship. Ειναι τελειοοο❤❤😍😍😍
D22😍😘😘😘
YOU ARE READING
Έρωτας Στο Φροντιστήριο
FantasyΗ Σία ένα νροπαλό κορίτσι με πολλά νεύρα! Με την κολλητή της την Ξένια. Δύο πολύ καλές φίλες που λατρεύουν ό,τι εχει να κανει με ρομαντισμό.❤ Ο Πέτρος ενα γλυκό και σκληρό ταυτόχρονα αγόρι, μαζί με τους δύο κολλητούς του τον Παύλο και τον Θάνο. Όλοι...