Πέτρου POV
Προχωράω μπροστα και βλέπω απέναντι την Σία. Από πίσω μου ακολουθούν ο Παύλος με τον Θάνο. Όταν σταματάνε να μιλάνε οι κυριες μας, λενε να μπουμε μεσα.
Μπαίνουμε όλοι μεσα και μας βάζουν να καθήσουμε στις καρέκλες.
[...]
Μας μιλάνε κάποιοι ηθοποιοι, αλλά δεν τους δινω σημασία. Αντιθέτος με την Σία, που τους παρατηρεί και τους ακούει μα προσοχή. Όση ωρα αυτοι μιλάνε εγω κοιτάω την Σία. Μάλον το καταλαβαίνει, οτι την κοιταζω και γυρνάει πισω. Γαμωτο με ειδε!
Επιτέλους μετα από τόση ώρα θα μας αφήσουν ελεύθερους!! Βαρέθηκα πάρα πολύ εκεί μεσα!
Σίας POV
Βγαίνουμε έξω από το θέατρο και μας φωναζει η κυρία,για να μας πει κάτι.
Κυρ- Παιδιά θα σας χωρισουμε σε ομαδες για να μην σας ψαχνουμε ολους μετα. Γιατί σίγουρα θα ειστε σε διαφορετικα μέρη! λεει αυστηρά η κυρια. Χωρισε τα παιδια του σχολειου μας μαζι με τα παιδιά του αλλου σχολείου.
Αφού χωρισε ηδη τα περισσότερα παιδιά, ειχαμε μεινει μονο εγω, η Ξένια, ο Θάνος,ο Παυλος και ο.. Ακατανομαστος.
Κυρ- Λοιπον παιδια εσεις θα πατε μαζι ,μας ανακοινώνει η κυρια και μενουμε σχεδον ολοι στηλη άλατος. Και οταν λεω σχεδον ολοι,εννοώ εμενα με τον άλλον.
Όλοι οι υπολοιποι ηταν σε φαση " Οκ " . Αλλα εγω και ο Πέτρος όχι!
Εγω- Κυρια γιατι να μην χωριστουμε;
Κυρ- Πώς να χωριστειτε;
Εγω- Τα αγορια μαζι και εγω με την Ξενια μαζι λεω στη κυρια και δείχνει να σκέφτεται.
Κυρ- Χμ.. Καλύτερα οχι γλυκια μου λεει μετα απο λίγο.
Εγω- Καλα λεω. Ειμαι πολυ εκνευρισμενη!
Θ- Πού θα παμε; ρωτησε ο Θανος.
Ξ- Μμ.. Εσεις που θελετε; ρωταει η Ξενια τα αγορια και σκέφτεται.
Πα- Ειμεις συνηθως παμε για καφε λεει ο Παύλος.
Εγω- Wow κι εμεις! Τι συμπτώση εε; λεω ειρωνικά
Πε- Μεγαλη! λεει κι αυτος ειρωνικά
Εγω- Ποιος σου μιλησε εσενα;ρωταω νευριασμενη
Πε- Κανεις λεει χαλαρα, ενώ παιζει με το κινητο του
Εγω- Ε τοτε τι πετάγεσε, μην πω σαν τι! του λεω και δεν απανταει.
Τελικά αποφασισαμε να παμε να παρουμε καφε και μετά να παμε καμια βόλτα.
Αφού πηραμε καφέ, κατσαμε στην καφετέρια για να δουμε που θα πάμε μετά.
Ξ- Εγω θελω να παω για ψωνια! λεει ενθουσιασμένη η Ξένια.
Πα- Όχι,δεν θελουμε απανταει με παραπονο ο Παυλος.
Εγω- Οκ. Θα πάμε μονες μας λεω και ολα τα αγορια με κοιτανε.
Πε- Η κυρια ειπε ότι θα ειμαστε μαζι σήμερα, δεν γίνεται να χωριστουμε λεει νευριασμενος ο Πέτρος.
Εγω- Γιατι θα σου λείψουμε λεω ειρωνικά
Εγω- Έτσι κι αλλιως, δεν μας εχουν αναγκασει ντε και καλά, να μεινουμε μαζί. Μπορουμε να χωριστουμε λεω.
Πε- Οκ λεει αδιαφορα.
Πα- Ενταξει, αλλα να δώσουμε ενα σημειο για να συναντηθουμε μετά λεει ο Παυλος
Θ- Οκ που θα συναντηθουμε; ρωταει ο Θάνος
Ξ- Εγω προτείνω να συναντηθουμε στο συντριβάνι
Πα- Οκ. Τι ωρα;
Εγω- Σε 1 ωρα ειναι καλα; ρωταω
Πα- Ναι. Άρα σε 1 ωρα στο συντριβανι λεει ο Παύλος.
Εγω- Άντε πάμε λεω στην Ξένια και σηκωνομαστε από τις καρέκλες.
Θ- Γιατι θα πατε για ψωνια; μας ρωτησε ο Θάνος, οταν σηκωθηκαμε
Ξ- Γιατι εχω ακουσει πως σε ενα μαγαζι εδω κοντα, εχουν βγαλει μπλούζες BLACKPINK! λεει ενθουσιασμένη η Ξένια.
Εγω- Ναι,το ειχα ξεχασει! Άντε παμε! λεω στην Ξενια και αρχίζουμε να τρέχουμε σαν τις ηλιθιες. Ακουσαμε γελια πισω μας αλλα τα αγνοησαμε.
Ξ- Τα λεμε! φωναζει η Ξενια στα αγορια καθως συνεχιζουμε να τρεχουμε. Ποιο συγκεκριμένα στον Παύλο φωναξε. Αμ δεν θα μάθω εγω,αν την γουσταρει ο Παυλος; Θα το μάθω!
Holaa!!
Τι κάνετε;;;
Εγω βαριέμαι την ζωή μου!!😑😑😑. Γι'αυτό ειπα να ανεβάσω.
Μην με ρωτατε, δεν ξερω ποτε θα ανεβασω στο άλλο βιβλιο...
Μην με πιεζετε σας λέω!Νομίζω εχω χασει βιδα...
Τελος παντων!..
Πως σας φάνηκε;;;
Ελπίζω να ηταν ωραιο!😘❤❤
Δεν ξέρω πότε θα ξανα ανεβασω...Αυτά....!
Πατηστε αστερι 🌟και αφηστε 💬💭😘😘😘😘
Τα λεμε στο επομενοοο!!!💖💖💖💖❤❤❤
Love bery much!!😍😍❤❤💖😘😘😘😘
D22😘💖❤
YOU ARE READING
Έρωτας Στο Φροντιστήριο
FantasyΗ Σία ένα νροπαλό κορίτσι με πολλά νεύρα! Με την κολλητή της την Ξένια. Δύο πολύ καλές φίλες που λατρεύουν ό,τι εχει να κανει με ρομαντισμό.❤ Ο Πέτρος ενα γλυκό και σκληρό ταυτόχρονα αγόρι, μαζί με τους δύο κολλητούς του τον Παύλο και τον Θάνο. Όλοι...