5

10 1 4
                                    

LOORI

*rano*

No więc obudziłam się i poszłam do łazienki się ogarnąć. Spojrzałam na siebie w lustrze i zobaczyłam, że mam malinkę na mojej pięknej szyjce. Nie dość, że mam malinke to jeszcze ślad kieł Meli. Jej rządza krwi mnie przeraża. Odbyłam swoją poranną rutynę no i ubrałam mundurek. Musiałam zakryć jakoś malinkę więc nałożyłam niesamowitą ilość pudru.

-Hejka krwinko

-Hej... Słuchaj już nigdy nie chcę z tobą spać...

-Okej. I dla twojej wiedzy sama chciałaś.- powiedziała i spojrzała na moją szyję- Oj... Wybacz mi za...

-Malinke. Tak wiem. Co jest widać ją nadal?

-MASZ MALINKĘ!?

-A nie o to przepraszałaś?

-Nie ja przeoraszałam cię za to, że wbiłam ci moje kły w twoją szyję, bo jeszcze masz ślad.

*na lekcji wychowawczej*

-Witam was drodzy uczniowie. Mam dla was propozycję na wycieczki. Pierwsza to obóz przetrwanie. Drugi to zielona szkoła. Trzeci to niespodzianka. Napiszcie na karkeczkach numer obozu.

Każdy napisał na kartce jakiś numer.

-No więc- powiedział Aizawa czyli nasz wychowawca /jestem mało pomysłowa\- jedziemy na obóz przetrwania, bo uzyskał najwięcej głosó. Obóz będzie trwał około 2 tygodnie. Jedziemy na obozowisko, gdzie zawsze jest ciepło.

-No chyba, że pojawi się tam debil Shoto. On nam pół lasu zamrozi- mruknął pod nosem Bakugo.

-JEJ JEDZIEMY NA OBÓZ- krzyknęły dziewczyny w tym Mela

PAN Aizawa wrócił do swojego ukochana. Czyli śpiwora.

-Pokoje są 2-3 osobowe. Ustalcie sobie sami. Więcej informacji macie na stronie zobaczcie.- mruknął i wrócił chyba do spania.

-Kto chce iść na zakupy?- zapytała Mina

-JAAA- wydarła się połowa klasy.

-Nie teraz pora na gadanie o zakupach. Trzeba ustalić kto z kim będzie siedział w autobusie i kto z kim będzie dzielił pokój- zaczął pouczać Iida- No więc mój plan.....

Nie skończył, bo zemdlał.

-NIKT MI NIE ZEPSUJE OBOZY- krzyknął Kaminari.

-Ale pokoje to trzeba ustalić.- powiedziała Momo- kto chce być z kim?

-Ja chcę z Melą- powiedział nagle Kaminari

-A ja chce... Żeby dziewczyny były z dziewczynami, a chłopaki z chłopakami.- odpowiedziała Mela

-Ja mogę być z Melanią i....- mówiła Mina

-JA! JA BĘDĘ Z WAMI- krzyknęłam

-Loori ty mieszkasz z nią w akadamiku, a ja chciałam poznać się z Melą- wytłumaczyła mi Kyoka.- Może będziesz z Uraraką i Tsuyu?

-Mów mi Tsu

-No okej...- powiedziałam

-Tak będzie fajnie- powtórzyła Mela z wymuszonym uśmiechem to może wszyscy się dzisiaj spotkamy o 16.00 pod galerią?

-TAAAAK- krzyknęły dziewczyny.

*16.00*

MELA

-Chodź Mela kupiły stroje kąpielowe i spódniczki, bluzy...

-BLUZY? NO TO NA CO CZEKAMY? CHODŹMY JUŻ NO CHODŹCIE!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 21, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Mela x LooriOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz