"Başladı Herşey,Değişti Hayat..."
Uyandım...
Bugünde uyandım.
Alarmın en gıcık ses tonuyla çalmasınamı yansam yeni okulumumu düşünsem...
Kalkıp penceremi açtım. Hava aldıktan sonra dolabımın önüne geçip kıyafet bakacaktım."Bu hâl nedir ya? Yemin ederim süllü gibiyim her sabah."
Aynadan kendime bakıp kıkırdamaya başladım. Hafif dalgalı saçlarımı sarı bir toka ile tutturup kıyafet seçtim.
Pudra bir bluz giydim. Kısa bacaklarıma siyah kot pantolon geçirip,Berfin'i arayıp hazır olduğumu haber vermiştim bile . O sırada bağlı olan saçlarıma küçük bir fön çekip aşağıya indim."Güzel kızım." Annemin bana seslenmesiyle mutfağa doğru kısa bir bakış attım. Elindeki tost ile bana doğru gelen annemin yanaklarını öpüp "Valla şimdi yiyemem annem." dedim. O sırada telefonuma gelen titremenin sebebine baktım.
" Berfinimm💫: La hadisene geldim ben!! "
Mesaja "tamam la geliyom hemen.." deyip anneme döndüm.
"Kızım dünde yemedin al şunu ye hadi. Valla kızdırıyon beni ha!"
"Annem valla bak ben okulda yerim birşeyler."
Annemi geçiştirmeye çalışmam hoşuna gitmezdi ama çıkmam gerekti."Eve gelince karnım ağrıyor de de göreyim küçük hanım. Ozamn döverim ama."
"Bu yaştan sonra ana dayağı yemek istemem meleğim benim." deyip anneme sarıldım.
Annemle vedamdan sonra kapıdan dışarıya çıktığımda karşımda Berfin'i gördüm. Tek ayağı çapraz bir şekilde yere tık tık vuruyordu. O benim herşeyimdi. Bana nasıl katlandığını hâlâ anlamamıştım doğrusu ama küçüklükten beri hep yanımdaydı. Diğer okuldaki bazı sorunlarımdan dolayı okulu değiştirmiş olmam onu da etkilemişti ve oda benle birlikte okulu değiştirmişti. Tabi birde Enes var. Evet sorunlu bir kızdım ama benle can olana böbreğimi verirdim.
Kaşlarını atmış bana bakıyordu. Sırıtarak yanına gittiğimde bal rengi gözlerini üstüme dikmişti."Nerdesin len sen. Ağaç oldum ben burda."
"Abartma kızım altı üstü..." Gözlerimi telefondaki saate diktiğimde 20 dakika geç kaldığımı gördüm ve tekrar Berfin'e dönüp "20 dakikacık." dedim.
"Tamam Esila yürü. Senin yüzünden yeni okula ilk günümüzden geç kalacağız ya yeminle!" Yürümeye başlayınca onu takip etmeye başladım.
"Bekle şurdan süt alıp geleyim."
Çikolatalı süte bayılırdımm ve Berfin'ide kendime benzetmeyi başarmıştım. Markete girip 4 tane süt aldım. 2 sini çantama attım ve geriye kalan 2 sininde birini Berfin'e verip digerinide ben aldım.
"Enes nerde?" Sorusunu yönelttiğim anda elini sağına doğru götürerek işaret parmağıyla topallayarak gelen Enes'i gösterdi. Yanımıza gelen Enes'in garip hâli beni meraka düşürtmüştü ki soru yağmuruna başlamıştım.
"Ne oldu len,yine ne bok yedin Allah aşkına?"
Enes bana bakıp gülümsemeye çalıştı."Başıma neler geldi bilemezsiniz.."diyerek bir iç çekti ve devam etti"Tam evden çıktım geliyordum şu kadar bi köpek beni kovalamaya başladı" derken köpeğin boyutunu eli ile gösterdi." Sonra yere çakıldım. O halimi gören köpek üzüldü heralde beni kovalamayı bıraktı."deyip elini kıvırcık kumral saçlarına götürüp sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Hayat
Teen Fiction"Ben seni istemiyorum." Gözlerimin dolmasına aldırış etmeden devam ettim sözlerime "Birdaha beni aramada sormada!" "Bak bu sen deilsin güzelim. Gel konuşalım hadi. Çekil ordan. Hem senin yükseklik korkun var güzelim gel yanıma hadi. Ben hep seninle...