Kagami: Senin burda ne işin var ?
Mari: Seçmelere geldim.
Kagami: Sen rezil olan kızsın burdan gi-
Mari:Buraya voleybolum ile geldiğimi hatırlatmak isterim!
Kagami: Peki bana güzel bir smaç göster.
Mari:Peki.Marinette sert ve güzel bi smaç atar. Kagami kusur bulmaya çalışır , bulamadığı içim Mariyi almak zorunda kalır.
Kahami:Alındın !
Mari: HİİİİĞĞĞ TEŞEKKÜR EDERİİİĞŞĞĞĞĞM.
MARİNETTE
Çok muylu olmuştum bir an önce maçların başlamasını istiyordum, hemen gidip üstüme aynı kıyafetlerimi giydim. Sonra da Luka yı aramaya başladım.
Her yerde Luka'yı arıyordum ama yoktu. En son futbol sahasına bakmaya karar verdim , artık okulu ezberlemişe benziyorum.
Şanslıyımki tahmin ettiğim gibi Luka'yı bulmuştum. Aynı zamanda Sarı civcivde ordaydı , beni okula rezil eden. Ben ne yaptım ki bana sinirli. Ama kendimi okulun popüler insanlarına ezdrmem. Aslında güleç yüzlü insanımdır . Ama gereken kişilerede sert oluyorum,sertimde serttir .luka- Hey Mari gelmişsin
Mari- Tabiki gelicem , bu arada futbal takımında mısın?
Luka- Evet , senin voleybol seçmelerine ne oldu.
Mari- SEÇİLDİİİĞĞĞM
Luka- Biliyordum seçileceğini . Hey beni burda bekle kaykayımı alıp be üsrmü değiştirip geliyorum.
Mari- Tamamdır .
LUKA
Gerçekten bu kızı görünce mutlu oluyorum. Enerjik, neşeli, sade,tatlı. Lukaaaa gene aşık oluyosun. En sonki aşkım hiç iyi olmamıştı, beni sadece kullandığını öğrendiğimde 3 ay kendime gelememiştim. Ama belki Marinette öyle biri değildir, ona güveniyorum .
LUKANIN KIYAFETİO SIRA SAHANIN ORADA
Adrien- Hey naber mavişMari- Efendim?
Adrien- Kulağında sıkıntı falan mı var ?
Mari- Adımı söyleyebilirdin.
Adrien- Ne istersem onu söylerim maviş.
Mari- Kendini üstün sanma!
Adrien- 1. Ben ne dersem bu okulda o geçer 2. Bana sesini yükseltmeyi kes üzülürsün .
Mari- 1. Senin kuralların bana geçmez ben senin köpeğin değilim 2. Ne yapıcağımı bana anlatma sen üzülürsün.
Adrien- BANA BAK ! ( Marinin bileğini sıkıca tutar) SEN KİM OLUYOSUN DA BANA KARŞI GELİYOSUN . SENDE DİĞER KIZLAR GİBİ ARKAMDAN KÖPEK GİBİ KOŞUYORSUN, SALAK YOK SENİN KARŞINDA .
Mari- ( Bileğinin acısından dolayı kendini ağlamamak için zor tutuyordur) Adrien kolumu bırak.
Adrien- Kes
Mari- Adrien kolumu bırak!
Adrien- KES DEDİM!
Mari- SANA KOLUMU BIRAK DEDİM!( karnına tekme atar)
Adrien- ah! ( yere düşer)
Mari- Senin arkandan koşan gerizekalılar varsa onlardan değilim. BENİMLE UĞRAŞMA !
MARİNETTE
Sinirden çıkdırcaktım. Ne sanıhor kendini , ayrıca Luka nerede ? Neyseki Luka Adrien gibi değil . O sözlerini tutar , benim hayat hikayemi tek o biliyor zaten . Söylemeyeceğine söz vermişti, ona gerçekten güveniyorum. Bunları düşünürken kantine gelmiştim ki sırtımda bi acı hissettim.Lila- Naber yetim
Mari- A-ah s-sırtım!
Chole- Noldu annenin katili çok mu çizmiş sırtını ! ( güler)
Mari- Bi dakika ne! Bunu nereden öğrendin!
???- Benden öğrendi EZİK !
EVEEEEEEWTY YILLAR SONRA BÖLÜM YAZDIM BİLİYORUM . SİZDE BU KİŞİ KİM ADRİEN MI YOKSA . SPOİLER VERİYİM MARİNETTE HİÇ BEKLEMEDİĞİ BİRİNDEN YARDIM ALICAK. RAHATCA YANINDA AĞLAYABİLECEK.
LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYIN AŞKLARIM . HOŞÇAKALIN !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Maçı Kazanırsam
AléatoireAdrien:Bu maçı kazanırsam benimle bir randevuya çıkacaksın . Mari:Göreceğiz civciv