Mari: A-abla
Jessie- Mari beni özledin mi ? ( alaycı bi şekilde sarılmaya çelışır)
Mari- ( Onu iter) GERİZEKALI HEPSİ SENİN GÜZÜNDEN OLDU !
Jessie- Hayır ( sırıtıyordur)
Mari- YALAN SÖYLEME O SEVGİLİNDEN UZAK DURSAYDIN ANNEM VE BABAM YAŞIYO OLUCAKTI !
Jessie-Marinette çıkışta bahçenin orada beni bakle .
Mari- ağlamamak için kendini zor tutuyordur , ağlamak için yalnız olacağı bir yere koöar adımlarla gider.
MARİNETTE
Hayır hayır hayır hayır . Göz yaşlarıma engel olmaya çalışıyorum . Derin derin nefesler alıyordum. Nereye gittiğimi bilmiyorum daha okulu bile gezmemiştim,şuan sadece tek istediğim yalnız karanlık bir yer bulmak . Evet buldum , ama şansıma biraz uzağımda o civciv vardı ( Adrien) şuan gerçekten onunla uğraşıcak gücüm yok hemen bulduğum karamlım yere oturdum ve göz yaşlarımı serbest bıraktım. Hıçkırıklarımı kimse duymuyordu,hep böyle olur kimse bana yardım etmezdi öz ablam bile.
YAZAR
Jessie anne ve babalarının ölümüne neden olmuştu . Bunu kendiside kabul ediyordu ve pişmanlık duymuyordu. Erkek arkadaşının adamlarından biri öldürmüştü ailesini . Jessie bunu istemişti çünkü ailesi ilişkisini onaylamıgordu. Ailesi onu birgün evden kovunca Marinette 'e önem vermeye başladılar , Jessie bu durumu kıskanıp ailesini öldürttü .
Marinette'e bakmak zorunda kaldı. Yani hep erkek arkadaşı ile ona evi temizlettiler falan filan.
Marinette'nin hayatı boyunca sadece 1 sevgilisi oldu. Ona o kadar çok güvenmiştiki Marinette . Ama sonra erkek arkadaşından şiddet görmeye başlıyınca Marinette için çok kötü bir anı bıraktı. Kendinden daba çok sevdiği erkeğin böyle olması onu çok derinden yaralamıştı. Ama o hiç hayata kadşk solmadı .Adrien: Hey Marinette iyi misin?
Genç erkek aniden çıkınca Mari başını elleri ile kapamaya çalıştı
Adrien: Sakin ol benim .
Mari: Göz yaşlarını hızlıca siler. " Ö-özür dilerim aniden çıkınca birine benzettimde"
Adrien: Genç kızın yanına oturur. "Sorun ne ? Anlatmak ister misin ? "
Mari: Sana güvenebilir miyim?
Adrien:T-tabiki, şimdi anlat bakalım noldu ?
Mari: A-ablam geldi.
Adrien: E bu güzel bir haber.
Mari: H-Hayır, annem ve babam onun yüzünden öldü .
Adrien: Bekle ne ! Senin annen ve baban mı öld- Ah özür dilerim özür dilerim.
Mari: Önemli değil ( gülümser) .
Adrien: (Gülüöseyerek) EVEET ANLAT BAKALIM BU MAVİŞİN ABLASI NE YAPTI?
Mari: (anlatır)
Adrien: Pekalaa. Hey yarın benimle cafeye gitmeye ne dersin .
Mari: Oluur. Adrien , ben özür dilerim.
Adrien: Ne için.
Mari: Sabahki olay için , fazla tepki berdim.
Adrien: önemli değil.
Adrien: Her neyse ben gidiyorum , by by
Mari: Görüşürüz!
MARİNETTE
Adrien gerçektende düşündüğümden daha iyi biri çıktı. O diğer popüler insanlar gibi değil. Bunları düşünürken biri kokumdan tuttu.Mari: Pardon kokumu bırakır mısınız ?
??: Naber kaykaycı.
Mari: Bekle kaykaycı mı? Hayır hayır hayır
??: Beni özledin mi kaykaycım !
Mari: B- BENDEN UZAK DUR!
SELAMLAAAAAR. İLK ÖNCE VERDİĞİNİZ OYLAR İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Maçı Kazanırsam
DiversosAdrien:Bu maçı kazanırsam benimle bir randevuya çıkacaksın . Mari:Göreceğiz civciv