Wracam do was z obiecaną serią, o którą pytałyście mnie już dziesiątki razy. Witajcie ponownie w świecie moich dziewczyn. Wiem, że wiele z was nie mogło się tej chwili doczekać. Ja też, ponieważ panienki aż rwały się na świat 😉🤣
Poprzednia seria, 'Dziewczyny z klubu Fallen Angeles', zakończyła się historią naszej pyskatej lady Arieli i jej japońskiego smoka, Rafaela. I tak w zasadzie mogłam zakończyć właśnie na tym. Jednakże dwie dziewczyny, który pojawiły się w życiu moich aniołków napisały swoje własne story. Dopuściłam je do głosu, a nawet znalazłam kolejne dwie.
Dla tych z was, które dopiero teraz, w tym momencie, zaczynają przygodę z moimi bohaterami, proponuję cofnąć się do wspomnianej serii. Niby każda jest o kimś innym, ale wzajemnie się uzupełniają i prowadzą do Nowojorskich Nocy.
Co was czeka?
Wszystko, przecież mnie znacie. Mam dla was czterech złych chłopaków. Całkiem 🔥🔥🔥🔥 że tak powiem. Zawodnik MMA, właściciel klubu nocnego, prawnik i biznesmen (kolejność przypadkowa, zamierzona).
Mam dla nich cztery całkiem miłe dziewczyny 😉🤣😜
Zaginioną siostrę, która wcale nie jest taka słodka i niewinna, dwie prawdziwe zadziory, prowadzące siłownię i nieco zagubioną dziedziczkę. Będzie śmiesznie, będzie mrocznie, będzie smutno. Pewnie też poleją się łzy, ale taka moja rola, aby dać wam to wszystko.
Nad wszystkim będą czuwały nasze aniołki z Edynburga (już się boję 🤦🏻♀️).
Rozdziały nie będą tak długie, jak przy poprzednich publikacjach. Staram się podzielić je rozsądnie, aby nie zalać was masą niepotrzebnego tekstu. Mam zamiar publikować przynajmniej raz w tygodniu. Zarezerwujcie nasze niedziele, dobrze?
Proszę pamiętajcie, to tylko fikcja literacka. Historie, które zrodziły się w mojej głowie wiele miesięcy temu. Żadne zdarzenia, które miały miejsce w rzeczywistości, nie stały się kanwą do powstania tej serii.
A teraz 🥁🥁🥁
Leonia de la Hoja i Ashton Ramsay wjeżdżają na salony ❤️🥰
Zapraszam i enjoy, Gwiazdeczki
#Leonia-autorka
06/12/2023
CZYTASZ
WOLNOPISANE - Leonia - za moje winy, Nowojorskie Noce tom 1
RomanceSeksklub to nie jest najlepsze miejsce dla niewinnej dziewczyny. Tylko co, gdy niewinność ciała nie idzie w parze z niewinnością duszy? Gdy grzechy, jakie popełniła zasługują na to co ją czeka? Seksklub to odpowiednie miejsce dla grzesznika. To mie...