Hatırlatma
Azer :Bunu intikamını çok pis alacam karaca
Hatırlatma sonKaracadan
Azerin şidetli kapı kapama sesi ile irkilmiştim. Azer gittikten sonra yılmazı çağırdım.
Karaca : Yılmaz Azerin nesi var.
Yılmaz : Bilmiyorum ki beni de çağırdı odasına sonra bağırdı çağırdı sonra -
Yılmazın konuşması telefon sesiyle bölünmüştü. Yılmaz telefonunu açtı. Yılmaz konuştuktan sonra telefonu elinden kayıp düştü.
Yılmaz : A Abim.
Karaca : Ne oldu yılmaz Azer Azere mi bir şey oldu. Ya bi şey desene yılmaz.
Yılmaz :Abim. Kaza yapmış Hastaneden aradılar. Ben gidiyorum.
O an kalbim sanki parampaça oldu. Gözümden yaşlar akmaya başladı.
Karaca : Bende gelicem.
Yılmaz : Tamam hadi gidelim.
Diyip arabaya bindik ama hastaneye gitmiyorduk.
Karaca : Yılmaz nereye gidiyoruz azer hastanede onun yanına gitmemeiz gerekiyor.
Yılmaz : Özür dilerim yenge ama emir büyük yerden.
Karaca : Ne emri ya kim emir verdi. Yılmaz cevap versene.
Yılmaz cevap vermeden sürmeye devam etti sonra bir dağ evine geldik.Sonra yılmaz içeriye girmemi söyledi ama o inmedi. Bende içeri girdiğimde her yer güller içinde ben yerlere bakarken kafamı kaldırdığımda ise karşımda Azer duruyordu. Azeri görünce ağlamam daha da şiddetlendi. Gelip bana sarıldı. Bemde elimi yumruk yapıp omzuna vurmaya başladım.
Karaca : Ne kadar korktum. Biliyor musun sqna bir şey oldu diye.
Azer : E ben sana dedim intkkamımı çok pis alacam diye.
Karaca : Bu ne biçim intikam almak ya bir şey olsaydı ben ne -
Azer cümlemi tamamlamama izin vermedi. Bende ona karşılık vermeye devam ettim. Eğer durmazsak iş kötü yerlere gidecekti. Azerin benim belimdeki eli yavaş yavaş aşağıya inmeye başladı. Dudağımı çekip.
Karaca : Durmamız lazım dedim.
Azer : Durmasak gülüm.
Dedi ve tekrar dudağıma yapıştı. Artık bende kendimi bırakmıştım. Olacaksa da sevdiğim ile olacak zaten.
Sabah
Uyandığımda Azer uyuyordu. Elimi saçına götürüp saçıyla onamaya başladım. Sonra hafif kıpraşınca dudağına eğilip çok kısa bir öpücük kondurdum.
Karaca : Hadi sevgilim uyan
Azer : ıııı
Tekrar eğildim ama bi anda kendimi azerin altında buldum.
Azer : Benim sevgilim yaramazlık mı yapıyormuş.
Karaca : Hiçte bile.
Azer dudağıma yapıştı. 5 dakika boyunca nefessiz kaldık.
Karaca : Aşkım ben acıktım ya.
Azer: Tamam gülüm ben sana hazırlarım.
Karaca:Sen ve kahvaltı hazırlamak ben sadece kurulanı yemek konusunda iyisin sanıyordum.
Azer : E aşk olsun sevgilim.Bu seferlik bunla idare edin 😘
isyaaaaaaan02 senin için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİĞİM (Tamamlandı)
RomantikSizi parmak uçlarınızdan öpen adamları sevin. Tek bir kirpiğinizi bile saklayan adamları sevin. MİRAÇ ÇAĞRI AKTAŞ