Öğleden sonra rekabet şiddetliydi. Qin Yu, terden sırılsıklam olana kadar tasasızca tenis oynadı. Şimdi bile, duş aldıktan sonra bileği hala şişti.
Alışkanlıktan, bilgisayarını açtı. Başarıyla oyuna giriş yapmayı beklerken, buzdolabından bir kutu soğuk 7 Up almak için yemek odasına gitti. Qin Yu bilgisayara geri döndüğünde, parmakları soğuk içecek kutusunun halka şeklindeki açma kapağında durakladı.
Başının üstünden aşağı doğru bir su damlası boynunda asılı olan beyaz havluya kadar indi. Oradan köprücük kemiğine ve sonunda göğsüne yapışan yeleğin altında kaybolana kadar aşağı kaymaya devam etti.
Qin Yu 7Up'ı yudumlarken aynı zamanda diğer elini klavyeye doğru uzattı. Ekrana bir bakış attı ve hayrete düştü. İkinci bir bakış atmak zorunda kaldı, çünkü orada, arkadaş listesinde, geçmişinin bir" parçası " aniden onun önünde ortaya çıktı.
「Fire Ruthless」 → 「Xiao Xian-Jin」: 「? 」
Birkaç saniye sonra, Xiao Xian Jin yanıtladı: "......"
Qin Yu'nun adem elması yükseldi. Masasındaki akıllı bilezik aniden yanıp sönmeye başlayana kadar birkaç saniye boyunca şaşırdı ve hoş bir sesle duyulmamış bir şarkı çaldı –
"My imperfect dream-you dream it with me
My imperfect courage-you say it makes it braver... "
Bu ses Qin Yu gerçeğe geri dönmesine yardım etti. 7Up'ı masanın üzerine koydu ve hızlı bir şekilde klavyeye yazdı: "Bu sen misin?"
Xiao Xian Jin: "Evet."
Sistem onun kimliğini göstermesine rağmen, He Jin onu doğruladı-
Xiao Xian Jin: "Ve sen?"
"My imperfect worries-you worry about them as well
This imperfect me-you always treat me as your treasure ... ..."
Akıllı bileklikten şarkı sesi gelmeye devam etti ve Qin Yu sinirleri bozulmuş bir şekilde bilekliğine baktı. İç çekti ve sonra gözlerini kamera merceğine çevirdi. Akıllı bilekliğinde bir yere bastı ve şarkı durdu. Beyaz bir ışık belirdi ve sonra genç bir adam kabarık bir saç modeliyle görüntüye yansıdı.
[Ç/N: Bu hikayede teknoloji biraz ileride. Akıllı bilekliklerle görüntülü konuşma yapılabiliyor yani.]
"Qin Ge, neden çevrimiçi değilsin? Bugün ki şov başlamak üzere. Ve şu haline bak, bu soğuk havada sadece yelek giyiyorsun, duş aldın mı?"
"Bugün yayın yapmıyorum."
"Hah? Ne?!" asistanı, onu yanlış duymuş olabileceğini düşünerek bağırdı.
Qin Yu bilgisayar ekranına yansıyan iletişim kutusuna gözlerini kısarak baktı ve ardından ardı ardına birkaç harfe bastı; klavyenin neredeyse fırlamasına sebep olacak kadar parmaklarını sertçe bastırıyordu. Tüm zaman boyunca, bilekliğinin üstündeki yansıtılan ekrana bakmadı ve sadece arayana söyledi, "Başa çıkmam gereken acil bir şey var."
Klavyedeki Enter tuşuna bastı –
Fire Ruthless: "Ben senin kocanım."
- Sonra akıllı bileklikten gelen çağrıyı kesti.
Bu arada, stüdyo ana sayfasında, Great God'ın ortaya çıkmasını bekleyen izleyiciler durumu duyduktan ve anladıktan sonra hayal kırıklığına uğradı!
"Ne! Yayın yok!?"
"Great God, bunu nasıl yapabilirsin!"
"Bekle, doğru mu duydum? Great God sadece yelek mi giyiyor? [Ağzı sulanan emoji]"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online [TR]
Fantasía15 yaşındayken, He Jin kendine online bir oyunda "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Bununla birlikte, ders çalışmasına müdahale ettiği için, ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan kaybolmak zorunda kaldı...