He Jin avatarının hayvan görünümündeki vücuduna ikinci kez bir bakış attı, sadece bir 'ruh' olduğunu hatırladı, öldüğü takdirde 'gerçek' görünümüne geri dönüyordu. Şimdi anladı, her zaman 1650 hasar almasının nedeni, aslında toplam kan sayısının o kadar olmasıydı. (=_=)
Tabii ki, Fire Ruthless her zaman ki gibi onu tekrar diriltti ve kanını tamamen doldurmak için karı-koca becerilerini kullandı.
He Jin sessizce durdu.
Beni sekiz yıl boyunca oyuna gelmemek ve evliliği bozmamakla suçlasan da, bunu her zaman yapmana gerek yok, ah çok çocukça.
Aynı zamanda, Fire Ruthless'in kafasının üzerinde bir konuşma balonu süzülmeye başladı: "Bana evlenme teklif ettiğini de unuttun mu?"
He Jin: "..."
Yani, evliliği bozma hakkına sahip olan Fire, ben değil mi?
O zaman neden benden boşanmadı? Bu adam... benim oyuna girmemi mi bekledi?
He Jin bu şaşırtıcı fikri düşündüğü gibi sırtından soğuk bir damla ter süzüldü! O ve Fire oyunda sadece "Evli" (muhtemelen görevleri yapmak için), bu iki kişi hiç karşılaşmamıştılar, temelde iki yabancıydılar. Bu adam gerçekten onun için, oyunda sekiz yıl boyunca beklemişti. Bu yüzden onu boşamamıştı...
Bu düşünceyle, doğal olarak bu kişinin normal bir insan olduğunu hissetmezdi, ama bunun yerine bu adamın iyi olduğunu mu düşünüyordu?
Ya da benimle dalga geçiyor, değil mi?
He Jin emin olmadığı düşüncesini kafasından uzaklaştırmak için başını iki yana salladı. Belki o da, oyunda 'evli' statüsünün tadını çıkarmak için boşanmayan oyunculardandı. 'Eşi' sekiz yıl boyunca kaçmış olsa bile... (=_=)
Tam o sırada, durdukları yere yaklaşarak yoldan geçen iki kişi vardı.
Yoldan geçen A:"Hey, maymunlar nerede?"
Yoldan geçen B:"Maymunlar gitti mi?"
.......................
He Jin kulaklığını takmıştı, bu yüzden yoldan geçen iki kişinin konuşmasını açıkça duyabiliyordu. Evet, bu oyunda oyuncular ses fonksiyonlarını açık tuttuğu sürece doğrudan sohbet edebilir, herhangi biriyle konuşabilirlerdi. Böylece gerçek dünyada gibi hissedebilirlerdi.
Seslerine bakılırsa, He Jin o iki oyuncunun çok genç olduklarını tahmin etti.
Yoldan geçen A şokla konuştu:"Biz yanlış yerde miyiz?"
Yoldan geçen B:"Nasıl mümkün olabilir! Daha önce buradaydım, lanet olası maymunlar tarafından yaralanmıştım!"
He Jin özel bir sohbet açtı ve Fire'a sordu: "Acemiler hala maymunları öldürmek için görev alabiliyor mu?"
Fire Ruthless:"Hala var."
He Jin şakayla:"Maymunların diriliş oranı biraz yavaş. Ah, bu yeni insanlara baksana tamamen şaşkınlar."
Bu cümleyi yazınca, He Jin aniden yoldan geçenlerden birinin sesini duydu:" Merhaba, güzellik! Maymunların nerede olduğunu biliyor musun?"
He Jin:"..."
Adam ona doğru yürüdü, onu göremediğinden korktu ve dikkatini çekmek için birkaç kez zıpladı: "Güzellik, burada mısın?"
He Jin düşündü, o küçük bir velet tarafından 'güzellik' olarak adlandırılan bir adamdı. Bu hoşuna gitmedi. (=_=)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online [TR]
Fantasía15 yaşındayken, He Jin kendine online bir oyunda "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Bununla birlikte, ders çalışmasına müdahale ettiği için, ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan kaybolmak zorunda kaldı...