Oliver pov:
Buna ma numesc Oliver, am 17 ani sunt liderul G.P.R.(Goldy Pond Resistance). Am pe piept un cod AII866-890 dat de orfelinatul la care am fost! Am scăpat de acolo cu ajutorul a doi oamenii adică Lucas și Yuugo! Lucas fiind și fondatorul acestui grup. În momentul de față ma antrenez din greu cu Ray și Emma. Am vrut cu Lucas dar el este ocupat cu Yuugo. Ne-am antrenat până a venit Gillian să ne zică ca masa este gata și putem veni să mănâncam! Ne ducem în casa, facem un dus și mergem la masa. Ma pun la locul meu și încep să ma rog. Cât mâncăm nu l-am văzut pe Lucas la masa așa că am decis să-l intreb pe Yuugo unde este.-Yuugo unde este Lucas? (Eu)
-Lucas a zis ca nu poate veni din cauza, ca caută informații despre monștri acea. (Yuugo)
-Ok mersi! (Eu)
Continui să mânc și după ce termin imi spal farfuria din o pun la locul ei. Ma duc să văd cum merge treaba pe la Lucas!
🔞Lucas pov:🔞
Încă caut informații despre monștrii aceia pe care trebuie să-i ștergerea de pe fata planetei. Cât cautam eu informațiile vine Oliver la mine.
-Ce faci? (Oliver)
-Uite bine, tu? (Eu)
-Am venit să văd ce faci! Dar văd că ai treaba, așa că te las! (Oliver)
-Nu ma deranjează să stai cu mine. (Eu)
-ok (Oliver )
Să pus lângă mine si la uitat la mine tot timpul....ahh Oliver te rog nu te mai uita ma excitezi...gata numai pot!
-Oliver haide până la mine în camere trebuie să îți arată ceva! (Eu)
-Ok(Oliver)
Îi arată eu....pula mea....ajungem la mine în camera și incui ușa cu cheia. Ma apropi de el și îl împing pe pat. Ma pun peste el și imi bag mâna sub bluza lui...io dau jos și încep să color cu mâna la pantaloni. Îi dau și pe ei jos și rămâne doar în boxeri. Au ce interesantă umflatura acolo... Ahhh... Încep să-l sărut sălbatic și cu o mână ii mângâi părul iar cu cealaltă o bag în boxeri. Începe să gemete, după ce imi bag mâna în boxeri , îi i-au penisul în mâna și încep să-l frec. Gemetele lui sunt ca muzica pentru mine! Îi dau și boxeri jos și rămâne gol. Imi dau si eu hainele jos până rămân și eu gol.
-Esti gata? (Eu)
-...doare....? (Oliver)
-Putin dar durea trece repede! (Eu)
-....bine... (Oliver)
Imi bag ușor penisul în el și îl sărut. Încep să fac mișcări lente de dute-vino. Și din ce în ce mai repede. Până ajungem ca amândoi să le elibera unul în celălalt. După asta îi i-au penisul în gura și încep să-l sug. Încă 2-3p partide din astea și cad lat lângă el. Ma ia în brațe și adoarme și eu la fel.
CITEȘTI
Lucas x Oliver
AdventureAnul 2046-2047 ani în care Oliver și ceilalți din Goldy Pond Resistance. Oliver fiind liderul iar cel care îi este cel mai bun prieten este fondatorul Goldy Pond Resistance Lucas.... dar cum de Lucas începe să aibe sentimentele pentru liderul organi...