5

75 5 7
                                    

Oliver pov:

Îi vad pe Yuugo și Lucas cum vin spre mine....spre numai să nu vreie ceva Lucas de la mine ca nu-i dau nimic!

-Oliver....bună! (Lucas)

-Buna Lucas... (Eu)

-Băieți puteți să stai puțin voi de vorba până vin eu, ma chemat Ray până la el. Revin imediat! (Yuugo)

-Stai liniștit Yuugo, du-te o să am grija să nu-i se întâmple ceva! (Lucas)

-ok(Yuugo)

Stateam si ma uitam în gol până îi simt buzele lui Lucas peste ale mele....numai vreau...
Mâna lui coboară de pe obraz pe talie si ma prinde tare de ea. Incerc să-l opresc dar în zadar nu merge după mine, merge după el....

🔞Autor pov🔞

Lucas nu îi dă drumul la Oliver, îl ia în brațe și îl duce la el în camera, acolo îl tranteste pe Oliver în pat și Lucas peste, acolo Lucas începe să-i dea hainele lui Oliver jos de pe el. Oliver tot încearcă să scape de el dar nu avea destulă putere așa că să lăsat dus de val. Lucas văzând că Oliver numai vrea să scape trece la "treaba". Gemenele lui Oliver se auzeau în toată camera. Până când Lucas se plictisește și se oprește în  Oliver. Lucas se îmbracă și pleacă afara, Oliver stad și uitându-se la tavanul alb ai camerei și gândinduse de ce s-a oprit Lucas.

Yuugo pov

Am mers să văd ce vrea Ray dar când am ajuns acolo Ray era cu Emma în pat și-o trăgeau. Am ieșit repede de acolo și am mers înapoi la Lucas și Oliver dar când m-am intors era numai Lucas.

-Frate unde este Oliver? Spre ca nu ai facuto iar cu el??? (Eu)

-Nu ma boule! O plecat de capul lui în camera la el,nu la Ray! Ca știa că o să fie Emma acolo și nu avea chef de ea! (Lucas)

-Ok! (Eu)

_________________________________________________

Stiu scurt. Nu am idei!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 16, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lucas x OliverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum