4

68 3 1
                                    

Lucas pov:

Cine se crede Yuugo? Măcar dacă batea la usa ca să ma opresc, dar NU INTRĂ FRATE peste oameni care fac chestii! În fine, merg până afara și îl văd pe Oliver cu Zack și Violet, merg spre ei dar când Oliver ma vede o i-a la fugă în casa.

-Lucas ce-ai făcut iar la Oliver? (Zack)

-Nu i-am facut nimic! Jur! (Eu)

-Aha! (Zack și Violet)

Întru și eu în casa, dar nu-l văd pe Oliver. Futu-ti morți mati Yuugo! Oliver vino la tata ca nu musc! Vreau o noapte cu tine și gata! Îl caut în camera la el dar lucrurile lui nu erau. Îl caut pe Yuugo, mancalar naiba! Iate uita l-am gasit cu tot cu Oliver.

-Yuugo putem vorbi? (Eu)

-Da desigur! Oliver stai puțin aici! (Yuugo)

-Bine stau! (Oliver)

Merg cu Yuugo puțin mai departe de Oliver!

-Unde sunt lucrurile lui Oli-kun din camera lui? (Eu)

-La Ray în camera! L-am mutat în camera cu el! (Yuugo)

-De ce? Yuugo te blestem pentru chestia asta!!! (Eu)

-L-am mutat pentru că el a vrut. A zis ca nu mInvrea să vii seara de seara casa îl futi.(Yuugo)

-De ce nu vorbește cu mine despre asta?? (Eu)

-Pentru ca nu mai vrea să te vada! Și plus de asta, măcar așa tu nu o să mai ai pe cine fute și el măcar o să fie cu cine vrea nu cu tine care vrei numai SEX cu el! (Yuugo)

-Ăăă....off bine lasal acolo cu Ray! (Eu)

-Haide cu mine la Oliver! Poate dacă vii cu mine o să steie și cu tine! (Yuugo)

-Poate! (Eu)

______________________________________

LUCAS=RUKAS

Lucas x OliverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum