Bir kadın, kadın doğrudu.
Ne fena bir yağmur var ama yol ayrımları çamur balçık gecenin sabaha karşı olan bir saati, geçiyor sessizce baş ucundan, ucum bucağım yok, yokluk içinde bir nefes.
Neyse döndüm bir düşten kaldırım kenarları yeşillenmiş basmadan geçiyorum yerden bir yukarı vuruyor sesim.
Kadının doğurduğu kadın nasıl ağlıyor ama ben böyle ağlama gördüm tabii yaşım asır benim çok şey gördüm çift çift, üçer beşer.
Bi' tökezledim Allah geçiyor içimden, kırıldım bi' gecenin sabaha karşısı nasıl ayaz otur anlatayım desem dilim dönmez.
Kadın, kadını büyütüyor bu sırada belinde kaç renk kuçak sayamadım yerlerde sürüyor salya sümük boyu var biraz güzelce bir kadın büyüyor işte neyse.
Köşeyi dönmeye yakın bir zaman yine öyle çok yürüdüm kimin köşesi burası bilemedim hak yemek olmasın şimdi şarkı söylüyoruz sevdiğimle ama ayrı dünyaların pencerelerinde o uzak ben uzak, upuzak işte pençelerini bir ağaça geçirmiş baş aşağı bakan kediler bakıyor etraftan bana.
Sevdiğim mırıldanırcasına söylüyor ondan bakıyor uzaktan geliyor ama geliyor.
Avuçuma sığdıramadığın iki rekat namaz secdeliyorum Allah geçiyor içimden şükür diyorum bu kadının gülüşü na' şuramda çiçek açtırıyor buna daha bi' şükür.
Gözüm görüyor ya sevemeseydim ne biçim ölürdüm bilmiyorsun tabii.
Köşeyi döndüm bu sırada kadının doğurduğu kadın nasıl güzel olmuş kör olmasan görürdün ama körsün işte.
Kaç kuşak renk uzamış saçı rabbim biliyor ama.
Tabii ben başka kadın seviyorum o başka, ama bu kadında başka sevilesi saçları örülü.
Ama benim ellerim dolu.
Çamur içinde kaldım batakhane bu sokak.
Şehir göcüyor biraz, biraz yerin dibine biraz başka yerlere.
Kalabalık dağılıyor kadını düşünüyorum ben tabii.
Kadın, kadın doğruyor, o kadın başka kadın büyüyor.
Kaç kadın kaç dünyaya kaç oluyor?
Ama aşk var ya aşk, bir kadın bir adama aşk olunca valla bak bu dünya başka oluyor.
Hadi sigara içelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Farklı Tonları
De TodoHerkes sahiplenir biraz geceyi, sever sayar yapar bişey işte. Gecenin sarısıyım ben sarı gecelerde yaşarım. Herkes kadar yaşarım ama, ne gördüysem yazarım. Burda okuduğunuz kırıntılar ayrı gecelerin farklı renk tonları işte. İyi okumalar, kendinizi...