Nak dekat 2 hari juga aku fikir apa kakak indon tu cakap.
Doktor singh tu pujuk aku."Seorang patient i boleh bagi you rm50. If patient tu kaya, i boleh kasi rm100. You mahu ka?"
Seratus? woii! banyak kot. Aku kira-kira balik. Kalau sorang pesakit rm50, dua orang dah seratus, kalau dapat 10 orang sebulan dah ada rm500.. Lebih dah kot dari gaji aku.
Sepasang mata jernih aku dah nampak 💰 ."Macam ni lah.. kau ikut aku dulu, tengok macam mana. Kalau kau okay, lepas ni kau boleh buat duit lebih."
Minah penang tu pulak pujuk aku.
Aku apa lagi. Terhanguk-hanguk lah setuju. Jantung dah dup dap dap teruk ni.Cun pulak petang tu dalam pukul 4, datang seorang pesakit india ditemani seorang lelaki melayu berbadan tough dengan seorang wanita india yang aku pasti kawan pesakit tu.
Aku tak dengar sangat la apa yang pesakit india tu bercakap dengan doktor sebab masa tu aku jaga kaunter.
Lebih kurang 15 minit macam tu, budak penang tu datang kat aku."Jom! ikut kitaorang naik atas."
"Hah?!"
Terbelalak mata aku sekejap dengan arahan minah penang ni."Kau ambik set dalam dulang tu bawa naik"
Tanpa tunggu jawapan aku, budak penang tu mengarah lagi sebelum dia keluar dari kaunter dan menuju ke tingkat atas bersama doktor dan pesakit india tadi.
Mati sekejap jantung aku saat ni!
Nak taknak aku ikut jugak.
Set tray besi yang berada di tepi meja kaunter aku ambik.
Aku tak pernah bukak tray tu. aku selalu tengok kakak dua orang ni, cuci barang dalam tray tu, lepas tu dimasukan ke dalam mesin seakan-akan microwave.Sumber dari google
Lebih kurang macam ni tray tu.
Aku menapak perlahan menaik tangga. Sampai di tingkat atas, ternampak dua pintu. Aku berjalan kepada pintu yang dah tersedia terbuka sedikit.Masuk je kedalam, hidung aku mencanak-canak bau hanyir. Rasa nak termuntah pun ada.
Mata hitam dibesarkan sedikit kerana dalam bilik tu agak suram dan SERAM.
YOU ARE READING
Sex & Abortion (MEMBEDAH FETUS)
ParanormalMungkin kisah ini agak jijik. Jadi aku warning awal-awal. Kalau tak sanggup kau jangan baca!