Mukadimmah..

18.7K 147 33
                                    

                Terdahulu aku nak cakap kisah ni memang kisah jijik, ngeri dan geli. Tapi aku tetap nak cerita untuk pengetahuan serta pengajaran kita bersama..

             

               Aku seorang perempuan, waktu tu umur aku dalam 17 nak masuk 18, baru lepas spm. Cerita ni dah kira lama la. Aku pun hampir lupa, tapi nak gak la cerita kat korang.

                Okay time tu biasa lah lepas SPM tunggu result. Aku cari la kerja. Mak bapak aku senang jugak la. Tapi bapak aku kahwin dua. Senang macam mana pun. Tetap kena bahagikan duit setiap bulan untuk 2 family.
     
               Aku ni jenis kuat belanja, dan uptrend punya budak. So sebab susah nak dapat duit dari family, aku decide cari kerja yang dekat-dekat rumah.
   
               Syukurlah aku dapat kerja kat sebuah klinik kat KL ni (aku taknak details tempat)

               Klinik tu klinik pakar sakit puan. Interview bukan dengan owner klinik tu. Tapi dengan staff nurse yang memang dah lama kerja kat situ.

              Aku ingat dia memang staffnurse yang bersijil. Rupanya dia pekerja asing dari indonesia. Bapak arr.. dia boleh incharges klinik kot.

             Aku tengok cara dia kerja memang okay la. Banyak benda dia tahu.

             Masa interview, aku buat muka kesian, lepas tu aku tanya.
"Akak ni lawa la. berapa umur akak?"

"35"
Akak tu jawab (nada sombong sikit la)

"Yeke 35 kak, tapi akak cantik, body slim, macam umur 25"

            Wah... terus meleret senyum kakak tu bila aku puji dia. Tak sampai 15 minit terus aku diterima kerja. Mudah kan?

          Okay la.. nak dijadikan cerita.. aku pun kerja kat sana. Hari pertama, aku jumpa dengan seorang doktor Singh. Tua gak la dalam 40an kot. Badan memang tegap dan besar. Bulu tak boleh nak kata lah, sampai ke lengan.
            Dia doktor kat situ juga owner klinik tu. And his the only doctor yang manage klinik tu.

             Kau bayangkan ,klinik tu bukak 24jam, 7 hari seminggu. Tapi sorang doktor je yang berkerja..
  
              Kau tak rasa pelik?

              Doktor tu tidur, makan, mandi dan segala kejadah dibuatnya kat klinik tu.
             Kahwin?
              Aku dengar kakak indon tu cakap dia belum kahwin.

             By the way aku baik dan kamcing dengan kakak indon tu. Kakak tu memang baik walau kadang-kadang dia cakap berlagak sikit. Tapi aku tak kisah pun, tu hal dia. Perduli  lah pulak kan..

              Termasuk aku ada 3 orang lagi staffnurse yang kerja kat klinik tu. Kira kami berempat ni dipanggil staffnurse tapi hampeh, sorang pun takde sijil. Aku je yang hebat sikit ada SPM. Yang sorang tu budak dari penang, tua setahun dari aku. Lepasan PMR. (Dulu takde PT3 ye dik).

            Sorang lagi tua gak dari aku, tapi aku tak tahu la dia belajar sampai mana. Dia pendiam jugak. Aku panggil dia kakak S je okay..

              Kira kakak S ngan budak penang tu pun dua-dua baik.

             Budak penang tu selamba je citer ngan aku yang dia stay sebilik ngan balak dia dah dekat setahun.

Sex & Abortion (MEMBEDAH FETUS)Where stories live. Discover now