-1-

457 37 60
                                    

    Bu bölüm, minnoş, şirin, kokoş okuyucularım için! Kitaplarda minnoş, süslü püslü kız olanlar için bu kitap. Yani anlayacağınız, bu kitabın ana karakteri kötü kız. İyi kızları biraz kenara çekelim^^

   "Lii-sa! Lii-sa! Nereye koyduysan or-da-dıır!" diye bağıra bağıra şarkı söylüyordu Hoseok. Göz devirdim. Ah! Statümde olmadığı halde, akıl danışmanlığı yapan arkadaşım(!) Hoseok!

   "Hobi! Hemen bir şeyler düşünmeliyiz!" diye bir oraya bir buraya yürüyordum.

   "Lisa takma kafana! Hem sen her hâlinle güzelsin! İnan deri çeketler de sana yakışacak!" dedi göz kırparak. Ahhh! Hobi bile dalga geçiyor!

   "Bana bak elma şekeri suratlı!" dedim onun önünde durup, işaret parmağımı ona doğru sallayarak.

   "Ya bir şekilde annemi ikna eder, ya da..." dedim tehditkâr bir biçimde. Ama sonra aklıma birşey gelmedi. İstifimi bozmadan devam ettim.

   "Ya da o şekerli suratını çizerim!" dedim sinirle. Korkuyla gözlerime baktı.

  "T-tamam! Bence yüzüm bana kalmalı! En iyisi ben Haneul ajumma ile konuşayım!" dedi ve ayağa kalktı. Kapıya doğru ilerlerken,

  "Bu arada akşam seni deriler içinde görmek için sabırsızlanıyorum!" dedi göz kırparak. Elime aldığım pembe, pullu yastığımı ona fırlattım. Tabi o çoktan çıkmıştı!

  "Iıh! Anne! Ann-neee!" dedim sinirle, yastığımı sıkarak. Ehehem, laf aramızda Paris'ten üç milyon dolara almıştım!

  🍭🍭🍭

      'Oh be! En azından bu yükten kurtuldum!' diye düşünerek,  kendimi yatağa attım. Hoseok, annemle tatlı bir dille konuşmuştu ve biraz ikna etmişti. Tabi annem motorcu tarzı - onun diyimiyle cool - giyindirmekten vazgeçmiyordu. Sadece bu akşam olacak parti olayı iptaldi. Eh! Bu da demek oluyor kiii: yakında diğerini de ikna ederim!

     Ah! Hoseok oppamla takılmayı iyi akıl etmişim! Annem benden bile daha çol seviyor onu! Yani ne diyelim? Annem kaybeder! Aman! Bulmuş da bunuyor! Ah! Her neyse, annemin zevksizliğinden bahsetmeyeceğim!
     Ne kadar zeki olduğum birkez daha kanıtlandı!

   Bölüm kısaydı, farkındayım. Ama ilk bölüm olduğu için. İleriki bölümler daha uzun olacak.

  🔹Kitabı nasıl buldunuz?

  🔹Aramızda Lisa gibi olan var mı?

  🔹Bu arada bu kitabın ana karakteri kötü kız! Eh! Hep iyi mi olacak canım?(!) Eziyet'ten sonra bunu yazmam da, ne bilim?(!)

  🔹Kendine laf sokmayan da ne bilim?(!) jsjdjwl! 

     Neyse, çok boş yaptım. Bir sonraki bölümde görüşürüz. Öptüüm!😘

Snob • | • TaeLisKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin