Alex pov
Ma trezesc în miezul nopții merg pana in bucătărie sa îmi aprind o țigară .
Cand vreau sa merg in camera mea îl aud pe Eliot vorbind cred , intru in camera lui si îl aud zicând "Mama nu ai grije
e in spatele...tau "
Ma apropii de el si îl mângâi in cet el se trezeste si ma cuprinde într-o îmbrățișare puternică îi vad cateva lacrimi în ochi apoi ma pun langa el in pat si îl strâng în brațe el adormind imedet apoi adorm si eu .Ma trezesc si ies subtil din bratele lui Eliot ma uit la ceas era ora 06 de ce m-am trezit asa repede acum nu mai pot sa dorm imi fac rutina de dimineata ma îmbrac cu niste pantaloni de treling gri si un tricou alb pe care scrie monster cad sa îmi iau tricoul pe mine simt doua mâini pe talia mea apoi îi simt buzele lui Eliot lipiduse de gatul meu ma întorc spre el si îl prin într-un sărută pasional ma aruncă pe pat apoi se pune peste mine ma saruta pe piept trecdumi mii de fiori reci prin tot corpul .
Alex - O sa intrziuem la facultate din cauza ta .
Eliot - Ba nu pisoi e ora 6:20 iar noi trebuie sa fim la ora 8 la facultate deci avem timp de joca .
Un oftat imi părăsește gura cine dracu mo pus sa ma trezesc asa rapid.
Alex- Bene .
Eliot- Pisoi de ce esti trist ?
Alex - Mi dor somn .
Termin de zis propoziția apoi îi simnt mana pe sub tricoul meu îl îndepărtează cu ușurință vreau sa îi zic ceva dar ma prinde într-un sărut pasional se pun peste mine apoi își strecoara mâna in pantaloni mei mișcările lui îmi provocau plăcere in tot corpul , nu stiu ce imi face tipul asta dar îl ador o sa mor întro zi cu el o moarte atât de plăcută.
Ejeculez in mna lui apoi se pune pe pieptul meu stam putin asa apoi decide sa se ridice de pe mine se aprope de urechea mea si îmi spune ...
"DATA VITORE VOM AVEA MAI MULTA ACTIUNE ,,
Ma ridic din pat si merg direct la dus termin răpit apoi merg si pregătesc micul de jun.****
Orele au trecut surpizator de rapid am aflat ca o sa mergem într-un fel de excursii la Constața la mare timp de vreo săptămână cred nu am fos prea atent .
Cică mergem sa vizitam un muzeu în una dintre zile apoi putem sa ne bucuram de mare .Ajung acasă imi scriu rapid lecțiile apoi îl aud pe Eliot cum striga ca el merge la fotbal si vine pe la 21 acsa.
Perfect asa pot sa merg si eu la Studioul lui Luca fără să îmi trebuiască vre explicate .Iau un taxi si ajung in 20 de minte Luca ma astepta in fata clădiri frumos amenajate imi face turul apoi dau o probă de cântă pe care o iau si acum semnez un contract ca voi lucra cu Luca .
O fata roșcată se apropie de mine imi zâmbește drăguț apoi apare si Luca.
Luca - E este Maria fata cu care vei lucra la album iar de biturule de fundal si alte detalii se va ocupa Max dar el nu este aici are ceva treabă si nu a putut ajunge e o persona destul de ocupată.În poza de mai sus este Maria .
Am mai vorbit cateva lucruri cu Maria si Luca apoi am aranjat programul petru înregistrare pieselor si am aflat ca vom avea o piesa solo 2 piese cumpărate de la doi artiști diferiți dar melodiile personalizate de noi o piesa scrisa de luca o piesa trebuie sa fie compusă de noi si eu voi avea un duet cu Max .
Ma uit la ceas deja era ora 21:21 ce rapid a trecut timpul îmi iau ramas bun de la ei apoi iau un taxi si pornesc spre casă nu stiu ce sa îi zic lui Eliot ca am ajuns asa tarziu dar cred ca o sa îi spun ca am fos la Irina si o sa o sun si pe ea sa îi spun apoi sus .Sper sa va placa capitolul acesta
702 cuvinte 😈
CITEȘTI
colegi de camera Yaoi 18+
Teen FictionAlex este un adolecent normal cu vise mari si cu un talet la cantat el a renutat la muzica acum un an dar vrea sa se reapuce de pasiune lui legată de muzica . Iel a muncit mult ca sa ajunga la o facultate buna unde viata lui esre data peste cap de...