20

1.5K 71 3
                                    

Alex pov
Eliot ma aruncă pe canapea api se pune peste mine.
Eliot- Unde dracu ai fos pana acum mi-am facut griji !
Nu l-am mai văzut niciodată așa nervos dar cu plm acum îi pasă de mine.
Alex- Nu trebuie sa îți dau tie explicați .
Spun eu indiferet .
Eliot - Spunem te rog ca nu ai fos cu fraeri aia si ca nu tei bagat în ceva cu ei
Alex - Tie chira îti pasa ?
Eliot- Da . Spune el forte serios .
Alex - Am fos cu Mihai la o petrecere.
- Ok?
Eliot - Da .
Se apropie de mine si ma sărută flămând simt gustul alcolului deci nu sunt sigurul în starea astaapoi ma ridică in brate si ma aruncă în patul lui eu protestez dar degeaba îmi dă tricoul jos si vede urma de pe gât.
Eliot - Cine dracu te mușcat?
Normal ca nu o sa îi spun ca Max .
Alex - Irina .
El zâmbește apoi îmi face câteva semne pe piept si ma musca tare de gat eu gem .
El se pune cu capul pe pieptul meu mulțumit apoi adormim .

Dimineata
M-am trezesc cu o durere de cap oribila simt o greutate pe piept si îl văd pe Eliot pe mine e asa drăguț cad dorme .
Încerc să mă ridic dar ma strânge mai tare .
Alex - Trezirea raza de soare întârziem la facultate , zic eu cu un glas angelic.
Eliot- Nu putem sa rămânem azi acasă?
Spune el sonuros .
Alex - Aș vre eu oricum e multi saptamna .
Eliot - AI vorbit cu ai tai ?
Alex - Da mama e decord dor conditia ca mergem si la ea o saptamna .
Eliot - E ok .
Mai stăm vreo 10 minte apoi Eliot se ridică înjură apoi ma sărută și pleca în baie .
Ma ridic si eu îmi fac rutina de dimineata apoi mergem spre facultate.
Orele incep iar eu nu avem nici un chef de nici o ora .
Dupa ore am mers la repeți la un film cu Irina si acum sta în pat si ma uit la un serial .
După ceva timp incep sa compun melodia mea petru album .
Am terminat prima strofa apoi mam băgat la somn .

****
Ultima zi din semestrul acesta azi a fos o zi ok orele au decurs normal acum imi pregătesc bagajul .
Eliot- Pisoi ai terminat ?
Alex - Da .
Eliot - Pornim in 10 minte verificați bagajul si putem pleca .
Imi verific bagajul apoi plec spre masina lui Eliot.
Imi arazm capul de gem îmi pun căștile în urechi cerul se  întunecat încet si micuțele stele apar pe cer .
După un drum lung de vreo 2 ore ajungem la o cabana destul de mare cu un model simplu dar frumos .
Ne luăm bagajele din porbagaj apoi mergem înauntru .
La intrare ne astepta Andrea mama lui Eliot .
O salut politicos apoi ma conduce spre o camere unde voi sta eu .
Era o camera destul de mare decorata cu gust .
Îmi despachetez bagajul apoi aud o bătaie in usa spun un intra si  in fata mea apare un băiat brunet cam de înălțimea mea destul de frumos pot sa zic .
-Salut tu trebuie sa fi Alex eu sunt Călin sunt majordom daca doresti ceva iti voi lasa numarul meu de telefon .
Alex - Ok mersi cred .
Călin- Esti simpatic.
Simt cum irosesc facem schimb de numere de telefon apoi ma pun in pat incerc sa dor dar al dracu era trecut de miezul nopti si nu putem dormi .
Ies pe balcon si admir priveliște din jur îl văd pe Călin în fața cabanei îmi face semn sa vin jos .
Îmi iau o geacă mai gtosa si cobor .
Călin- Prințul nu pote dormi ?
Alex - Nu pre .
Călin- Mh îl chem pe iubitului tau sa doarmă cu  tine .
Alex - Nu suntem împreuna .
Călin- Mh e prima dată cad domnul Eliot aduce pe cineva aici e un loc special petru el si familia sa credem că e ceva între voi .
Alex - Mh nu stiam .
Călin - Nu multi stiu e un om destul de retras .
Tăcere se las între noi pana decide el sa spargă giața .
Călin- Deci esti disponibil sau ai vreo iubita ?
Alex - Am iubita , zic eu plictisit .
Călin- Probleme în paradis?
Alex - Ceva de genu e o relație cam trasa de coada nu cred ca a însemnat ceva vreo data.
Călin- Bine de stiut . Spune el cu un zâmbet pervers.
Alex - Ar trebuit să mergem la somn e aprope 2 dimineata .
Calin - Da , cred ca Eliot nea luat in vizor.  Spune el si îmi face semn spre camera lui Eliot care stătea pe gem si se uita spre noi ma prefac ca nu l-am văzut si merg înapoi în camera mea .
Eliot pov :
Îmi iau telefonul si incep sa vorbesc cu Mia nici nu am oservat cum a trecut timpul era 01:56 decid sa îmi bag telefonul la încărcat ochi îmi cad pe gem pe priveliștea de afara api îl văd pe Alex cu majordomul în fața cabanei ce dracu fac aia doi acolo după ceva timp merg am doi inautru.

Sper sa va placa capitolul acesta capitol
824 de cuvinte e ceva mai lung decat celelalte .

colegi de camera Yaoi 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum