Adevar si Provocare

2.2K 76 15
                                    

Alex pov
Stau pe plaje cu gasca si jucam adevăr si provocare.
Ina la provoca pe Andrei sa intre in mare gol pusca el incerca sa refuze dar nu are de ales si o face pana la urma .
Refuzul vin cu o provocare mai nașpa.
Iera randul lui Gabriel el a ales provocare si a trebuit să îi facă o dedicate de dragoste Angelei el a ezitat putin de ore cei ei nu ce prea însoțeau .
Gabriel - Draga Angela esti lumina vieți mele ce mai frumosa fata me care o cunosc inima mea bat dor petru tine .
Toți incep sa rada împreună cu Gabriel acesta o provoca pe Mara sa sara in gunoi apoi Elena a ales adevăr și am aflat ca nu mai e virgină de la 15 ani .
A venit si randul lui Eliot .
Leo - Ce alegi .
Eliot - Provocare .
Leo - Sa îl iei pe Alex de mana si sa mergeti la un cuplu de pe plaje sa îi intrebati daca sunt pro elgbt si sa va sarutati .
Am rămas șocat dar Eliot fără să mă întrebe ceva ma ia de mâna si ma trage pana langa un culplu care se bucara de privelistea care leo oferea marea .
Dupa ce Eliot ma sarutat cuplul ala ne privit putin cam ciudat dar nu pot sa zic ca eram normali ne spus ca nu au nimic impotfiva si ca facem un cuplu frumos apoi am mers inapoi .
După alte provocări dubioase cum ar fi sa o sarut pe lena de fata cu Irina , Mia sa cersasca bani , Mihai sa cante e acoperisul hotelul , Andrei sa merga la o tipa si sa o intrebe daca o are mare dupa ce io si arata .
Am mers direct in camera de hotel si am adormit .
Gândul că maine avem de vizitat un muzeu cu clasa la ora 8 si acum era 3 dimineata ma ucide în cet .

Eliot pov
Ma trezesc cu o durere afurisita de cap îmi opresc alarma telefonului apoi îi dau un mesaj lui Leo ca azi nu ne putem sa ne vedea pana pe la vreo 14, 15 ca mergem la ceva muzeu plictisitor merg pe balcon sa fumez o țigară lăsând aerul toxic sa îmi pătrundă interiorul si briza mari sa îmi lipezesca minte obosită primesc un mesaj de la mama ca trebuie sa ne vedem dupa excursia asta sa vorbim ceva important ore ce o vrea , fac doua cafele apoi merg sa îl trezesc pe Alex .
După ce am băut cafeaua si am mai vorbit cate ceva cu Alex am mers la cantină mi-am luat ceva de macar o sticlă de apă apoi mam pus la masa cu Max Alex si Mai .
Alex si Max păreau asa apropiați radeau in continu uitnduse la ceva în telefonul lui Max nu inteleg de ce ma deraja asa tare in scurt timp ni se alătură si Irina după vreo 15 minte eram toți in autobuz spre muzeu norocul meu am pris loc langa Alex acesta in scurt timp adormind în bratele mele .
Cad ajungem la muzeu îl trezesc si el face o fata de copil mic îl aud oftand apoi îl aud înjurînd printr dinti .

Ma uit la un obiect de prin 1965 cică era o haină nu inteleg ce îi fascineze pe uni eu cred ca o sa mor de plictiseala .
Decid sa ma distrez si îl iau pe pisoi de braț si îl trag într-o baie îmi lipesc buzele de ale lui el nu îmi răspunde îmi bag mana in parul lui si îl trag el gem înfundat si eu profit de moment si îmi bag limba in lăcașul lui umed îi invit limba la un dans ritmat în tip ce  mna mea îsi croieste drum pe  sub tricoul acestuia iar el ma împinge apoi fuge  din baie îmi trec mana prin par apoi merg înapoi sa ma holbez la cestile vechi si plictistore .
Imi dau ochi peste cap cad vad doi colegi cum se bat sincer e mai interesant decat orce obiect de pe aici .

681 cuvinte
Scz pt greselile gramaticale chiar n-am timp sa corectez  :)

colegi de camera Yaoi 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum