23

1.3K 66 1
                                    

Alex pov
Urc in camera mea împreună cu Călin  ne așezăm am doi pe pat si începem să vorbim.
Alex - Azi nu a trebuit să lucrezi ?
Călin- Azi am liber înaite sa vi tu am primit ordin de la Eliot ca sa fie totul impecabil am un program destul de schimbător.
Alex - Mh e ok spun eu apoi oftez.
Călin - Esti bine?
Alex - Mh nustiu e ciudată relatia dintre mine si Eliot e coplicata odata îi pasă odata nu ...
Călin- Nu stiu ce e între voi dar Eliot e un băiat bun dar nu prea stie cum sa arate plus ca are un trecut destul de tris .
Alex - Nu stiu nimic despre trecutul lui si nici mare lucru despre el si daca stau sa ma gandesc nici eu nu i-am zis mare lucru despre mine la momentul actual tu sti mai multe despre el .
Aud bzitul telefonului lui Călin cred ca are un mesaj se uita apoi afișează o fata confuză apoi sil baga înapoi în pantaloni.
Călin- Imi pare rau priteso trebuie sa plec noapte bună,  spune el apoi ma ciuflete si pleca .
Ma invelesc vorbesc putin cu Irina si Max după vreo oră primesc un mesaj de la Eliot .
Eliot pov .
Îl văd pe Călin intrând în camera lui Alex pote ia cerut sai aducă ceva sau sa il ajute cu ceva deja trecuseră o jumătate de oră și el nu ieșiseră de acolo Mh în astea 2 zile a sta mai mult cu el decat cu mine ore ce dracu tot dac .
Decid sa îi trimit un mesaj lui Călin ca am nevoie sa îmi prepare un cei .
Apoi merg în camera mea si îl aștept.
El intra după vreo 5 minte cu tava de cei în mână.
Călin- Mai aveti nevoie de ceva?
Eliot - Nu , dar as avea o intrebare
Călin - Spuneti
Eliot- Âm e nu stiu cum sa zic ăm tu si Alex înaite sa termin de zis propoziția el mio ia înaite
Călin- Eu si Alex n-am împrietenit atat tot Mh esti gelos dor ai grije cu el a suferit mult .
Spune el si părăsește camera cum adică a suferit mult si cum de el stie mai multe decat mine .
Tota noaptea nu am avut somn decid sa îi trimit un mesaj lui Alex .
Eliot - Hei dormi ?
Alex - Nu acum ma punem la somn e totul ok?
Eliot - Nu prea ma ia somnul .
Alex - Hai pana la mine în camera .
Nu îi dau niciun răspuns la intrebare si merg in camera lui .
Intru pe use el sta în pat îmi face semn sa ma pun si eu ma,  întind langa el cuvintele lui Călin încă ma mai macină dar nu era cotestul bun petru a pune întrebari .
El stige lumina ma ia in brate si se joca cu părul meu apoi adorm in bratele lui .

DIMINEATA
Ma trezesc si îl văd pe micul meu pisoi cum doarme decid sa merg în camera mea sa îmi fac rutina de dimineata apoi trec pe la bucătărie si iau cate ceva ca sa iau micul dejun împreună cu Alex in camera lui .
Intru in camera lui Alex asez tava cu mâncare pe pat apoi aud dusul cred ca e încă la bair decid să îl aștept cuminte pe pat .
După vreo 15 minte iese din baie la bustul gol în niste pantaloni de trening.
Alex - Neața!  Spune el zâmbind timid
Îi răspund cu un Neata si începem să mâncăm deabia ma aptin sa nu ma holbez la abdomenul lui .
Putina frișcă de pe prăjitură îi ajunge pe abdomen el schițează un zâmbet si ia un șervețele sa se șteargă îl opresc si ma urc peste el începând sa îl ling si mușc porțiuni din abdomen urcând pe gât îl sarut pe maxilar apoi pe buze.

Sper sa va placa capitolul acesta 😇🥺❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
643 de cuvinte 🤔🥰

colegi de camera Yaoi 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum