CHAP 3 -BERJUMPA-

20 0 0
                                    

Naeh yang terdengar bunyi appartmentnya bunyi terus bangkit dari duduk dan berjalan ke pintu.

Dia membuka.

"hi chagi~"katanya.

"kau buat ape datang appartment aku"tanya naeh.

Taeh menolak naeh masuk begitu juga dia masuk kedalan dan menutup pintu.

"nak ape ni sukahati je masuk rumah orang"

"mana ade rumah orang,rumah yeojachingu aku kan"

"eh sejak bile aku ni yeojachingu kau"

"semalam"

"bile lak aku terima"

"KISS"

"eh itu bukan"

"bukan tapi chagi balas juga"

"a...ah tu"

"dah takyah banyak cakap mari sini"kata taeh lalu menarik naeh duduk disebelahnya.

"so"

"wmo"

"Do You Want To Be My Yeojachingu"

"ah nope"

"wae"

"sebab aku tak suka kau"

"hem kalau macam tu kan,bagi aku masa tiga hari untuk buat kau jatuh cinta pada aku amacam setuju"

"tiga hari cepatnya"

"eleh namapun yeoja tak perlu lama-lama"

"aku polis bukan pelacur"

"sape kata kau pelacur sebab kau polislah aku suka dan jatih cinta pada kau,kalau pelacur tu tak perlu berhari-hari 1 minit pon cukup nak jerat"

"aku ni bukan senang nak dapat"

"biar susah asalkan boleh jadi milik selamanya"balas taeh sambil smirk manakala naeh dah merona.

"aku nak tanya kau soalan"

"ape chagi~"

"takpayahlah panggil macam tu"

"nak juga benda tak lama lagi"

"ish dah lah orang nak tanya soalan"kata naeh yg menahan rona di pipinya.

"ok ok"

"kenapa kau boleh jatuh cinta oada aku ha aku kan polis kau mafia lepastu kalau kau melakukan pembunuhan kau akan ditangkap,lagi pon aku bukan yeoja yang senang nak jatuh cinta pada seorang lelaki"

"nak tahu,mula aku nampak kau masa kat bagunan lama gangnam aku dan kawan aku jungkook ,aku rasa kau kenal diakan"

"hem kenal"

"kitaorang perhatikan korang dari jauh sehingalah kitaorang tekad untuk memiliki korang bukan dari segi tubuh atau ape-ape je.ok aku jujur gan kau aku tak tahu ape yang jadi pada aku bile lihat kau pandangan aku terpaku pada kau,aku tak boleh mengalirkan pandangan aku pada kau,jantung aku berdegup laju bile lihat dan berhadapan dengan kau,terus terang kaulah yeoja pertama yang buat aku lemah dan takleh hidup tanpa kau,kaulah kelemahan aku"

Naeh terpaku dengan ucapan taeh dia teringat akan waktu yang lalu masa taehyung tunangnya yang dia jumpa 10 tahun yang lalu.

Flashback

Naeh dan taeh duduk disebuah pangkin.

"naeh jadilah yeojachingu saya,saya tak tahu ape yang dah jadi pada saya masa saya lihat awak,pandangan saya terpaku pada awak,saya takleh mengalirkan pandangan saya daripada awak,jantung saya berdegup laju bila lihat dan berdepan dengab awak.terus terang awaklah yeoja yang pertama yang buat saya lemah dan tak boleh hidup tanpa awak.awaklah kelemahan saya"terang taeh pada naeh.

MAFIA LOVE (Cast:Kim Taehyung Dan Kim Naehyung)Where stories live. Discover now