Bölüm -5

302 8 2
                                    

'' Bırakma beni ! daha gerçekleştireceğimiz bir sürü anı ve hayallerimiz var tamam mı ? Tekraaar deneyin !! size tekrar deneyin dedim .'' Korkuyordum çok korkuyordum , ölmesini istemiyordum. 

'' Üzgünüz kaybettik !! ''

'' O ölmedi size tekrar deneyin diyorum ''

'' üzgünüm ama o öldü kabullen '' 

'' Hayır !! ölmedi ! ölemez o ! '' dedim sonra  dudağımı onun dudağına deydirdim nefes alması için kendi nefesimi ona verdim ve suni tenefüs yapmaya devam ettim . Elimi onun kalbinin üstüne koyarak kalp mesajı yaptım ve '' ölme! ''  dedim . Elini tuttum '' Hayattan vazgeçmek için daha çok erken değilmi ? '' dedikten sonra kalbi atmaya başladı. Sevinç göz yaşlarımı tutamadım ve hastanenin içine girdik . Sonra yoğun bakıma aldılar . Doktora '' durumu nasıl ? '' diye sordum .

'' Beyinden hasar almış geçici hafıza kaybı olabilir yani son birkaç günü veya haftayı yada ayı bile hatırlayamayabilir. Yataktan kalkamama olasılığı bile var. Hayatta kalması bile mucize. Ama hasta çok güçlü . Onu birşey bu hayata balı tutuyor. Ama bunu kimse bilemez. 

'' peki içeri girebilirmiyim ? ''

'' Sadece beş dakka '' 

'' Saolun '' 

Tam içeri girerken bir görevli hastanın üstünden  çıkan kıyafet ve birtakım  özel eşyasını verdi. Bende meraktan baktım. Ve pantolonun cebinden küçük bir günlük ve bileklik çıktı. Bilekliğin üstünde melis yazıyordu . Evet kızın ismi melis olmalıydı. Günlüğünü merakla okudum en önemliside bugün yazdığını. Sevgili günlük bugün yine sıkıcı olan hayatın devamına geldik. Bu sabah evde annem ve küçük veletle tartıştım sonra dışarı çıktığımda uyuzmu uyuz bir çocukla rast laştım .( gülümsedi ) Çocuğun tip idare ederdi ama bana ne be onun tipinden ! . ( Kaşlarını çatarak şaşkın bir şekilde baktı ) Ama yakışıklıydı haksızlık etmiyim . ( Güldü ) Beni kurtardı . Galiba bu çocuk tam benlik ama adını öğrenemedim . Neyseki başka zaman öğrenirim. Şimdi eve gidip annemin gönlünü almam lazım by by . ( gözünden yaş geldi . ) 

Ne yapıcaktım şimdi ben annesinin durumunun kötü olduğunu nasıl söyliyecektim . Neyse bu yaptığım kötü bir şeydi. Acaba ben bu kızdan hoşlanmayamı başlıyorum ? Aman allah yazdıysa bozsun :D . Hava soğuk ve hafif yağmurluydu . Biraz dışarı hava almaya çıkmıştım. Aklıma hep son iki günde yaşadağım bütün anılar canlanıyordu ve arkasından beynimin içinde bir şarkı fısıldanıyordu . Sanki bu şarkıyı ben yazmışım gibiydi. Dudağımdan kelimeler uçuşuyordu .

Üşüyüyorum sankiiiği

Donuyooğor elleriiğiim 

kursağımda kalmış soğuk nefesiiğin 

boğuluyorum, alamıyorum nefesimi

sensiiiğiz sensiğiiiiiz. Ölüüğüyorum.

İlk defa bir sümüklü bir kız için şarkı söyledim bunada inanamıyorum :D Ellerim iyide  donmuş ve parmak uçlarımı hissetmez olmuşum vay be neyse ben bir kıza bakıyım sonra bakarız çaresine...

Merdivenlerden çıkıyordumki birden bir hemşire koşarken üstüme düşüyordu o an sövmüştüm ama hemşireye sordum. '' Hayırdır bu acele niye ? '' ''403 numaradaki hasta şoka girdi doktora haber vermem lazım çekill !! ''

''403 kimdiki hasss.. ''dedim ve dona kaldım . Hayır değildir. Lütfen o olmasın gözlerimden soğuk ve tatlı damlacıklar azıma doğru düşüyordu tadı tatlı ve soğuktu. Kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyordu. Çok hızlıydı ve sıkışıyordu. Ellerim herzamankinden biraz soğuktu. Bacaklarım titriyordu. ı'ı  kendimi ilk defa çaresiz hissetmiştim. İlk defa adım atmaya korkuyordum. Ama koştum odaya koştum adımlarım çok hızlı ve tirekti. 403 evet 403 bu melisin odası içeri girdim. 

Melis orda yatıyordu. Korktum ve yaklaştım . Ölü gibiydi .  Eline tuttum gözlerimi kapadım sanki içinden bana ''Ben ölmeden bana çikolata alırmıydın ? '' diyordu sanki bende '' evet '' dedim '' peki beni severmiydin '' dedi  bende '' evet '' dedim. ''. '' Ciddi misin '' dedi . '' Lan sen ölmemiişin hasiktirlan ordan :D '' dedim sarıldım. oda titrek bir sesle '' Ölmedim be daha çok gencim 88'ime daha var beraber ölürüz berki'' dedi gülerek. Güldüm ve '' Bu bir evlenme teklifimi bayan '' dedim gülerek. '' Ne yok öle bişi azımdan kaçtı benmi sana evlenme teklifi etcem hadi ordan şu tipe bak şu masum surata bak saçlar eh işte of ben ne diyorumya sen beni öldürmeden ölcem ben :D '' dedi. '' şaka şaka sen hep yaşa ''  dedim. Gözümden istemsiz bir yaş geldi . '' hey ne oldu bu göz yaşı benim içinmi ? bu arada bayabi samimi olduk bu böyle giderse hayat sarmaz dostum '' dedi gülerek ve titrek bir sesle. Hemen '' Yok be ne gözyaşı erkek adam ağlamaz hemde senin için hiç ağlamaz be şu tipe bak zaten kapıdan girerken ağlıcaktım insan ölürken biraz saçını başını yapar aq cennette koca bulamassın bu ne tip :D '' dedim 

'' Ha benmi tipiğim ben elimi sallasam ellisi be !! sen kendine bak uyuz !! '' 

''  Benmi uyuz senmi geldiğinden beri hayatımın içine ettin hergünüm sorunlu geçiyo be :D ''

'' Ozaman orda beni kurtarmasaydın !! '' 

'' O zaman ölseydin '' 

'' keşke ölseydim '' 

İçim burkulmuştuç Canımı yakmıştı erkek değilmi işte birine bağlanmıycan bağlanınca canını yakıo insanın . Keşke kurtarmasaydıda ölseydim . :/ Kapının gıcırtısıla biri odaya daldı. 

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTE'LARINIZI BEKLİYORUM .

Sadece okuyup geçmeyin lütfen . 

Sınır + 6 Votedan başlıyorum

ve bol bol yorum 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki Piskopat AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin