Bölüm -1

741 17 10
                                    

Sabah annemin ;                                                                                                                                            

'' Meeeliis kalk artık yeter kızım ''  diyen sesiyle uyandım .

Kahretsin kafam kazık gibi olmuş . Başım ağrıyordu . 

Hemen pıtı pıtı banyoya gittim ve duş alcaktım ki '' hay allah kahretsin ! saç kremimi kim bitirdi ''diye bağırdım .

Sonra erkek  kardeşimin odasına giderek üzerine kapanmış olan yorganı yere atarak ;

'' Hey seni pislik ! Kalk ordan ve bana hesap ver !! '' dedim

''Noluyo ya ? sabah sabah ? hayırdır ?? sorunmu var ? ''

'' bitmiş ! '' 

'' ney ? '' 

'' bilmemezlikten gelme saç kremimi sen bitirdin dimi !! ? 

'' evet ne olcak ? 

'' bak çocuk atarlanma ! ''

'' Ya atarlanırsam '' 

'' döverim '' 

'' Anneme söylerim ''

'' pis sürtük'' dedim ve duşumu saç kremsiz aldım . Saçımı kuruladım , üstümü giyindim ve annem kahvaltıya çağırdı ve gittim . 

Annem gelir gelmez '' hey şu kıravat niye aşşağıda bu gömlek niye belinin içde değil '' diye başladı. Ben isyan ettim. 

'' Of yeter artık kendi kararlarımı kendim verebilecek yaşa geldim '' dedim ve çantamı alarak evden çıktım

Kahretsin!  yağmur vardı . Önümdeki taksiyi durmaya çalıştım ama durmadı ve taksinin arkasından ;

'' Hey gerizekalı sana ihtiyacım yok tamammı? '' dedim ve koşmaya başladım . Bir tane daha taksi geçiyordu . Tam kapıyı açacakken elimin üstünde bir el beliriverdi . Bu çocukta neyin nesi  ardından ben    '' hey önce ben geldim sen bir sonrakine bin '' 

o da '' oldu başka derdin ? '' 

Çocuk çok yakışıklı deildi , yani bana göre ama oladabilirdi , aman bundan banane of iç sesimi durduramıyorum . 

Dedikten sonra taksi kaçtı ve çocuğa sövmeye başladım . Kahretsin çok koşmuşum nerdeyim ? 

İki Piskopat AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin