Jen "ဒါဆို jen က ruby မွန္း ဘယ္လိုသိေနခဲ့တာလဲ noban.. ဘယ္ခ်ိန္ထဲကသိေနခဲ့တာလဲ"
Li "သိလိုက္တာကေတာ့ ဒီေန႔မွဘဲ အရင္ေန႔ေတြက သတိမထားမိေပမယ့္ ဒီေန႔ မနက္မင္းနဲ႔ စကားေျပာရင္း မင္းရဲ႕ညာဘက္လက္က အမာရြတ္ကိုေတြ႕လို႔ အဲ့တုန္းက မင္းလက္သံဆူးသြားတာကို ငါသတိရသြားတာ ၿပီးေတာ့ choco milk...
ငါchoco milkႀကိဳက္တာကို ငါရဲ႕unnie ireneရယ္ ruby janeဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးရယ္ကလြဲၿပီး ဘယ္သူမွမသိဘူး"Jen "အဲ့တာေၾကာင့္လား Noban...ဒါဆို Noban က jen ထင္သလို jenကိုေလွာင္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူးေပါ့ တခ်ိန္လံုးလိုက္ရွာေနခဲ့တာေပါ့ ဟုတ္လား"
Li "မဟုတ္ဘူး...ငါရွာေနတာေတာ့မွန္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္မင္းကိုမဟုတ္ဘူး အရင္ကruby janeကို ငါသူ႔ကိုတရက္ေလးမွေမ့မရခဲ့ဘူး ဒါေပမယ့္ ဒီကိုေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ Jennie Kimဆိုတဲ့ မင္းကိုခ်စ္ခဲ့မိတယ္ ဒါေပမယ့္ ruby jane နဲ႔ jennie ဆိုတာတေယာက္ထဲဆိုတာ ငါမသိခဲ့လိုက္ဘူး"
Jen "အခုသိရၿပီမလား Noban...jen က noban ကိုဟိုးအရင္ ၄ႏွစ္ထဲက စခ်စ္ခဲ့ရတာ အေျခအေနေတြေၾကာင့္ မျဖစ္သင့္တာေတြ ျဖစ္ကုန္ရတာပါ Noban ရယ္"
Li "Noban??ငါ့နာမည္lalisaပါ... nobanဆိုတာ ငါ့ရဲ႕အခ်စ္ဦး ruby janeဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးတေယာက္ဘဲ ေခၚခြင့္ရွိတယ္ မင္းအဲ့နာမည္မေခၚပါနဲ႔"
Jen "ဟုတ္ပါၿပီ Noban ရယ္...sorry ... li ရယ္ ruby janeဆိုတာလဲ jenဘဲေလ li သိေနတာဘဲ"
Li "ဟင့္အင္း မဟုတ္ဘူး ငါသိတဲ့ ruby jane ဆိုတာ အေနေအးတယ္ ျဖဴစင္တယ္ တျခားလူကို စာနာတတ္တယ္ ငါ့ကိုလဲဂရုစိုက္တယ္ အခုမင္းက ငါ့ကိုတျခားလူေရွ႕မွာ အရွက္ခြဲတယ္ ငါ့အခ်စ္ကိုလဲေစာ္ကားတယ္ အရင္ကနဲ႔တူတာတခုဘဲရွိတယ္ ruby jane ျဖစ္ျဖစ္ Jennie Kimျဖစ္ျဖစ္ ငါ့ႏွလံုးသားက ျငင္းလို႔မရခဲ့ဘူး"
Jen "li...Jenမွားခဲ့တာပါေတာင္းပန္ပါတယ္ li ကိုအရွက္ခြဲခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူး li အခ်စ္ကိုေစာ္ကားတာလဲ မဟုတ္ရပါဘူး li ရယ္ အရင္က jen တေယာက္ထဲအထင္နဲ႔ အျဖစ္မွန္ကိုမသိဘဲ li ကိုမုန္းခဲ့တယ္ jem အရွက္ရခဲ့ရသလို li ကိုလဲ အရွက္ရေအာင္ ျပန္လုပ္ခ်င္တဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ လုပ္ခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္ li ကိုျပန္ေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ ႏွလံုးသားက li ကို မုန္းပစ္ဖို႔ ခြင့္မျပဳခဲ့ဘူး"