Li "ငါဒီေန႔ ေက်ာင္းေစာေစာ သြားမွာမို႔လို႔ မနက္စာ မစားသြားေတာ့ဘူး တာ့တာ သြားၿပီ"
သူငယ္ခ်င္း ၂ေယာက္ကို ျမန္ျမန္ ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ေက်ာင္းကို ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္
ညထဲက unnie ji ကိုဖုန္းဆက္ခ်ိန္းေပမယ့္ lisa အိပ္ယာထေနာက္က်ေနတာမို႔လို႔ ခ်ိန္းထားတာထက္ အနည္းငယ္ ေနာက္က်ေနၿပီျဖစ္သည္Mina "lisa ဒီရက္ပိုင္း တေယာက္ထဲနဲ႔ ျပာယာကိုခတ္ေနတာဘဲ ဘာျဖစ္ေနမွန္းမသိဘူး"
Sana "နင္မသိေသးဘူးလား Mina??"
Mina "ဟမ္?ဘာကိုလဲ...ငါကဘာကို သိရမွာလဲ"
Sana "aw...ဟုတ္သားဘဲ နင္ကဂ်ပန္ ျပန္ေနတာ ခုမွျပန္ေရာက္တာ ဘယ္သိအံုးမလဲ
ဒီလို...lisa နဲ႔ Jennie နဲ႔အဆင္ေျပသြားၿပီေလ အဲ့တာ အခု တြဲေတာင္ တြဲေနၾကၿပီ"Mina "ဘာ!!"
Sana "ျဖည္းျဖည္းေအာ္ပါ နင္ကလဲ လန္႔လိုက္တာ"
Mina "ငါသြားတာ ခဏေလးပါ ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ အဲ့ေလာက္ျမန္ရတာလဲ"
Sana "နင္သြားတဲ့ညကဘဲ lisa အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ငိုၿပီး သတိေမ့သြားတယ္"
Mina "ဘယ္လို...lisa ငိုတယ္?? ဘာျဖစ္လို႔ ငိုတာလဲ??"
Sana "အဲ့တာေတာ့ငါလဲေသခ်ာမသိဘူး အဲ့ရက္ၿပီး ေနာက္ရက္မွာဘဲ သူတို႔အဆင္ေျပသြားတယ္ ေျပာတာဘဲ"
Mina "ျမန္လိုက္တာဟာ...lisa အခ်စ္ကိုရဖို႔ အဲ့ေလာက္ျမန္တာလား"
ေျပာၿပီးငိုေနတဲ့ mina ကိုၾကည့္ၿပီး ဘာမွနားမလည္ ျဖစ္ေနေသာ sana
Sana "ဟဲ့...နင္ကဘာလို႔ ငိုေနရတာလဲ မဟုတ္မလြဲေရာ နင္lisaကို..."
Mina "ဟုတ္တယ္ ငါlisaကိုခ်စ္ေနတာ ျမင္ျမင္ခ်င္းကတည္းကခ်စ္ခဲ့တာ အဲ့တာေၾကာင့္ တအိမ္ထဲမွာ တူတူေနဖို႔ သူ႔ကိုစိတ္ခ်မ္းသာေစ တာေတြဘဲ ငါလုပ္ေပးခဲ့တာ"
Sana "Mina ရယ္... နင္အစကတည္းက ေျပာခဲ့ရမွာ lisa ကိုမဟုတ္ရင္ေတာင္ ငါ့ကို ေျပာျပခဲ့သင့္တယ္"
Mina "ငါမွားတာပါ အကုန္လံုးငါ့အပစ္ပါ ခ်စ္ခဲ့မိတာလဲ ငါ့အပစ္ဘဲ နီးစပ္ဖို႔မႀကိဳးစားခဲ့တာလဲ ငါ့အပစ္ပါဘဲဟာ"