"Leon... Minulla on vähän huono olo"
"Kauniita unia Ruusunen"***
Päätäni särki, kun heräsin upean makuuhuoneen valtavalta sängyltä.
Missä helvetissä mä oikein olen?
"Mietit varmaan missä sä oot kulta"
Kuulin Leonin äänen sanovan ovelta.
"Leon... Mitä vittua tää on?!" Karjuin tälle.
"Rauhotu Ruusunen. Päätin vaan tuoda sut hmmm... moikkaamaan jätkiä" hän sanoi virnistäen. Turmistyin. Jätkiä... useampia siis.
"Hani, toin sulle vaatteet toho penkille. Tuu alas kun oot pukenu." Leon sanoi hymyillen vino hymyään hyvin omituisella tavalla. Nyökkäsin tietäen ettei minulla ollut vaihtoehtojakaan.Penkillä olleet vaatteet yllättivät minut. Positiivisesti siis. Odotin jotain minishortseja ja toppia Leonin käytöksestä päätellen, mutta sainkil jättimäisen Adidaksen huppari, saman merkkiset mustat nilkkasukat ja vieläkin Adidasta olevat perinteiset Addun urheilulegginssit. Nämä jätkät taitavat pitää Adidaksesta... ajattelin hetkellisen huvittuneena, kunnes muistin taas tilanteen ja vakavoiduin.
***
Katselin ympärilleni kun kävelin portaita alas ilmeisesti keittiötä tai olohuonetta kohti. Wow mikä talo... ajattelin vilkaistuani kylpyhuoneen avonaisesta ovesta. Iso valkoinen kylpyamme ja pehmoisen näköisiä pyyhkeitä.
"Sieltähä se Ruusunen tuleeki"
Hätkähdin, sillä olin ollut aivan omissa ajatuksissani enkä ollut tajunnut tulleeni jo keittiöön.
"Hei Luukas äläs säikyttele Prinsessaa, sehä iha hyppäs ilmaan" joku brunette pitkä jätkä nauroi.
Katselin enemmän ympärille ja näin kahden edellämainitun ja Leonin lisäksi kolme muuta poikaa tai no enemmänkin miestä. Kaksi näytti hieman muita nuoremmilta.
"Väsyny? Haluutko kahvii?" Luukakseksi mainittu miehenalku kysyi. Nyökkäsin piristyen hieman kahvin tuoksusta.
"Mistäs tää kaunokaine löyty?" Joku mustahiuksinen jätkä kysyi Leonilta.
"Espresso Houselta. Aikas kipakka muija" Poika kertoi nauraen.
Siinä kohtaa palaset loksahtivat paikoilleen. Minut oli helwetti soikoon kidnapattu. KIDNAPATTU!
Nousin salamana ylös tuolilta. Kahvi kaatui mutta en välittänyt siinä kohtaa polttavasta tunteesa kropassani joka tuli tulikuumasta kahvista. Jätkät katsoivat minu kuin hullua. Kaksi nuorinta hekin arviolta 17-19-vuotiaita katsoivat minua hieman säikähtäneinä.
"Mikäs tuli?" Mustahiuksinen mies kysyi.
"Te.... Sinä!" Änkytin ja osoitin Leonia. He katsoivat minua osa vittuuntuneena, osa virnistellen ja osa kysyvänä.
"Siis... Te... Te olette kidnapanneet minut!" Kiljuin ja peruutin kohti keittiön ovea, kunnes törmäsin johonkin. Käännyin ympäri ja näin vielä yhden miehen. Blondi, ruskeat silmät ja sivan järkyttävän hyvät lihakset. En voi ajatella tälläistä nyt! Raivostuin itselleni. "Mitäs täältä löytyykään" tämä sanoi vinkaten minulle silmää.
Lähdin kohti ainoaa nurkkaa missä ei ollut ketään pojista.
"Hmm niin taidettiin. Mut honey ei tää nii kamalaa oo" sanoi Luukas hymyillen hänkin vinosti.
"Ai ei vai? AI EI VAI!? Miksi minä? Miksi kaikista nuorista juuri mä?!"
"Sä vaan satuit olee helppo kohde. Älä ota henkilökohtasesti. Sä asut tääl talos ihan tavallisesti, sulle tulee jossain kohtaa oma huone jonka saat ite sisustaa, tääl o poreamme, uima-allas, sali, kaikki mitä voit toivoo. Ja ai juu nii oon Eric." Mustahiuksinen jätkä kertoi esittäytyen.
"Hei. Lumi, sul ei oo vaihtoehtoja. Jäät tänne anyway, nii voit olla täällä joko katkerana ja kiukkusena, tai ilosena ja pirteenä. Päätä ite." Tuijotin lattiaa. "Saanko jotain aamiaista?" Sanoin hiljaa.
"Joo. Haluutko vaik smoothien?" Toinen nuoremmista pojista kysyi.
Nyökkäsin hymyillen. Vain nämä kaksi noin ikäistäni poikaa olivat pysyneet hiljaa, ja käyttäytyivät mukavasti.
"Oon muuten Alex, ja toi on mun veli Axu. Täs sun masnikkapirtelö" tämä Alexiksi esittäytynyt ikäiseni poika hymyili.
"Kiitos Alex."***
"Saanko mennä nukkumaan jonnekkin?" Kysyin Luukakselta. Hän vaikutti paikan johtajalta, vaikka myöhemmin sain tietää sen olevan ehdottomasti Eric.
"Kellohan on vasta 13.30." Tämä nauroi.
"Jooh mut haluisin vähän levätä" huokaisin.
"Onkos Luukaksen seura nyt noin tylsää" Eric vinoili. Mulkaisin tätä ja käännyin takaisin Luukasta kohti ja katsoin tätä kysyvästi.
"Joo toki. Alexin huoneessa on tilaa" tämä sanoi ja vinkkasi silmää.
Alex näytti hieman hämmästyneeltä mutta nyökkäsi ja otti minu ranteesta kiinni vieden minua yläkertaan päin.***
Minua ahdisti olla kahden Alexin kanssa tämän huoneessa, vaikka hän olikin vaikuttanut mukavalta.
Vastoin luulojeni hän kuitenkin vain kääntyi minua päin ja sanoi:
"Oot siis ilmeisesti Lumi. Ooks minkä ikäne? Mä oon 19."
"Oon 18. Mikä tää porukka on? Nää; tai oikeestaa te; jotka kidnappasitte mut?"
"Ericin gäng... Myydään huumeit yms. Tai no Eirc ja nää, Luukas, Leon, Aaron. Mä ja Axu ei olla mukana siinä. Tultiin tänne koska etittii pleissii jonne voitas mennä. Ja tää taloha o täys huippu" tämä hymähti.
"Miks kidnappasitte mut?" Kysyin hiljaa.
"Koska Eric ja muut halus tänne muijan. Ei kukaa tänne suostu tulee, kaupungin pahamaineisimpii paikkoi ja jätkii kumminki."
"Aha..."*679 words*
-Heippaaaa🍯⛓🧸❤️ Tässä nyt uutta lukuu🍯 Täs meni ihan järkyttäväst aikaa. Mietin super kauan Axun nimee aivan hitsin kauan. Tottapuhuen jätkien määrä saatto vähä kusta koska en muistanu enkä enää löytäny sitä kohtaa😂 No mut antway toivittavasti tykkäsitte🥰🙌🏻 Pistäkääs votee⭐️ kiitos😚
-Sateenkaariprinsessa🌈
VOCÊ ESTÁ LENDO
Paholaisen silmät
Ficção AdolescenteRakkauta ensisilmäyksellä. Tai ainakin niin juuri 18-vuotias Lumi luulee. Mutta joskus jokin on vain liian hyvää ollakseen totta. Tai sitä mitä kertoo... miten Lumi selviää kuuden miehenalun kanssa samassa taloudessa • • • • • "Mutta miksi juuri m...