>>Skip 1 vuosi>>
"Onnea Lumi!" Luukas, Eric, Aaron, Axu, Alex ja Leon huusivat kun astahdin olohuoneeseen.
"Mistä tiesitte mun synttärin?" Naurahdin hymyillen.
"Miten olis snäpistä; jälleen kerran" Leon hymähti.
Naurahdin. Olin antanut anteeksi Leonille.
"Päivän Prinsessa saa nyt puhaltaa kynttilät!" Luukas sanoi ja suukotti minua otsalle. Hymyilin ja puhalsin kynttilät. 19v. Aika hauskaa.
"Mitäs haluisit tehä?" Eric kysyi synttäripäiväni kunniaksi.
"Ostarille! Shoppailee ja syömään! Ja te maksatte" kiljaisin. Olin tottunut elämään täällä.
"Haha no mennään sitten kulta" Luukas hymyili. Olimme olleet tämän kanssa suhteessa nyt puoli vuotta <3
"Meen suihkuun!" Huikkasin pojille pirteästi astellessani uutta omaa huonettani kohti.
Huoneessa oli lähes valkoinen sistus vaaleanliiloilla ja mustilla yksityiskohdilla. Kävelin huoneeni läpi kylppäriini, jossa riisuuduin ja laitoin pehmoisen vaaleanpunaisen pyyhkeen ylleni ennenkuin ripustin sen odottamaan että tulisin suihkusta.
Laitoin oven lukkoon, ja kävelin suihkukoppiin. Yhteisessä kylppärissämme olisi ollut kylpyamme... Laitoin veden kuumalle, ja menin suuren suihkun allw antaen kuuman veden valua pitkin kehoani. Se jos mikä oli remtouttavaa. Hymyilin itsekseni ottaessani käteeni kookosshamppooni ja hieroessani sitä päähäni. Sitten aloin vain pestä hiuksiani, ja muistella ensimmäisiä päiviäni täällä...***
*kop kop kop* kuului oveltani, ja sen perään;
"Lumi, ootko ihan okei?" Luukaksen ääni.
"Joo, miten niin?" Kysyin edelleen suihkusta.
"Olet ollut siellä yli tunnin..." Luukas sanoi ääni hieman kyseenalaistavana.
"Aa juu tuun ihan just" hihkaisin tämän lähtiessä ovelta.***
"Jos mä oon... oikee... miks kadulla mun läpi kävellään; jos oon... oikee... miksen muista omaa nimeänikään" kuului Sannin ääni kajaristani. Katselin itseäni peilistä.
Todella iso liila neulepaita, valkoiset pillifarkut, hopeiset isot korvarenkaat ja musta minikånken. Hyvältä näyttää. Hymähdin itsekseni. Olin laittanut hieman punertava-oranssia luomiväriä, tenhyt kulmat ja laittanut kirkkaanpunaista huulipunaa. Kävelin alas reppu selässäni puhelinta katsoen. Sellaisenkin olin siis saanut jo aikoja sitten.
"Ericc liikkus jo mä haluun autoon! Muut myös liikjuu liikkuu!" Kiljuin juosten alakertaan ovelle. Tunsin jonkun koppaavan minut juoksusta ja kuulin Luukaksen naurun. "Tyhmä päästä nyt irti!" Huudahdin, sillä halusin jo autoon ja shoppailemaan. "Nonnii rakastavaiset te sinne ostarille halusitte joten tulkaa nyt, Alex:kin on jo autossa!" Eric naurahti kävellen autotallin ovelle. Juoksimme Luukaksen kanssa ovelle ja nappasimme puhelintaan katsovan Axun samalla mukaamme.
***
"Mihin kauppaan haluut ekana?" Leon kysyi kun astuimme ostoskeskukseen. "Oisko New Yorker? H&M?" Totesin kysyvästi ja hämmästyin Aaronin naurahdusta. Katsoin tätä kysyvästi tämän sanoessa "Meil ois sitä rahaa iha semist so..." "Voi voi haluun New Yorkeriin." sanoin lähtien kävelemään määrätietoisesti suoraan eteenpäin. "Lumi... New Yorker on täällä" Alex nauroi ja lähdin nenä pystyssä siihen suuntaan.
•••
Wau nää kengät on kivat ajattelin tuijottaessani sadan euron seteliä minkä pojat olivat minulle vaateostoksiini antaneet.
"L-lumi..?" Kuului takaani. Käännyin hitaasti ympäri. Ja näin... Bellen..? Miten hän mut löysi... "Mmmoi Belle..." sanoin hiljaa. "Mitä sä täällä teet!? Oot ollu kadonneena hitto vuoden!" Tämä huusi. Kuulin äänen takaani; "Lumi tuu, mennään syömää..." "Moi Leon! Juu tuun! Mun pitää ny mennä Belle..." sanoin ja lähdin Leonin perään. "MUT HEI MISSÄ SÄ OOT MIHI MEET!?" Poistuin vain paikalta...
***
"Täs sun subi" Aaron huikkasi ja laittoi eteeni kanasubin. "Jees tänks" sanoin ja avasin sen. "Hallelujah mul oliki jo nälkä" sanoin haukatessani leipääni.
"Kuka se muijja oli..?" Leon kysyi hiljaa. "Kuka?" Eric kysyi vakavoituen.
"Entinen paras frendini... Mut ei mitää tärkeetä" sanoin tuijottaen subiani. Luukas halasi minua.
*PUM* kuului kiljumista. "Mitä vit-" Aaron sanoi, mutta karjaisi tuskissaan. Katsoin viereeni. Kiljaisin. Aaron tuijotti tyhjyyteen verta rinnasta valuen. "NYT KAIKKI LIIKKEELLE HETI!" Eric karjaisi ja Luukas vetäisi minut mukaansa.
•
•
•
•
•
Hewoo✨ Sori en oo kirjottanu iiiiäisyyksiin :(! En oo ees käyny Watpaddis yli kahteen kuukautee... Nyt päätin kirjottaa tän ajat sit alotetun luvun loppuu🥰 Tää on tosi lyhyt, mut ei ollu motii ja halusin kirjottaa jotain teille hyvin vähäisille lukijoille😅❤️ Toivottavast kaikki on jaksanu tän korona"loman" ohi ja nyt oltais kaikki kouluissa, kesälomaki alkaa pian🥳 Mulla oli btw eilen (26.5) synttärit👑!
~Nightbuh🎩
KAMU SEDANG MEMBACA
Paholaisen silmät
Fiksi RemajaRakkauta ensisilmäyksellä. Tai ainakin niin juuri 18-vuotias Lumi luulee. Mutta joskus jokin on vain liian hyvää ollakseen totta. Tai sitä mitä kertoo... miten Lumi selviää kuuden miehenalun kanssa samassa taloudessa • • • • • "Mutta miksi juuri m...