zodiile la plaja

10 2 0
                                    

Berbec ii face poze lui leu pe acuns deoarece acesta sa imbracat foarte deochiat iar rac il prinde si ii fura telefonul si il arunca in apa pentru ca ii place de leu si este gelos. Scorpion rade de ce sa intampla si sa tavaleste in nisip. Intre timp capricorn cauta standu de ingetata si spera ca au ingetata de banane si cocolata. Cand il gaseste isi da seama ca nu are bani si fuge inapoi la zodii si i cere bani lu sagetator care sta la umbra si aproape a adormit. Acela sa supara si nu ii da bani si caricorn incepe sa planga dupa ingetata pana il gaseste gemeni si il intreaba ce are. Capricorn ii expica situatia si gemeni ii cumpara o cutie intreaga de ingetata lui capricorn. Varsator si balanta sau dus sa innoate dar varsator nu stie sa innoate si aproape se inneaca. Dar balanta il salveaza si il invata sa innoate. Intre timp capricorn mananca cu gemeni din ingetata si se inteleg la perfectiune cand vine sagetator si cere si el ingetata dar capricorn nu vrea sa ii dea. Din cauza asta sagetator pleaca suparat si il intalneste pe pesti care sta singur si se iuta plictisit la varsator si balanta care flierteaza. Sagetator sa da bine pe linga el si incep sa vorbeasaca pana cand vine taur care a intarziat si este inpreuna cu pesti si este gelos din cauza lui sagetator si incepe sa sa certe cu pesti. In final taur ramane singur plangand si pesti si sagetator se alatoreaza la leu care a inceput sa danseze cu berbec. Rac suparat si gelos pleaca si se impiedica de trupul lui taur care plange si cade pe el. Se privesc in ochi si se saruta. Cand e timpul sa plece zodiile leu striga tare dupa toti. Dar varsator si balanta vor sa mai stea. Cand zodiile vor sa plece fara ei isi dau seama ca taur si rac au disparut si varsator si balanta incep sa ii caute cu zodiile. Dupa douo ore inca nu iau gasit si pleaca acasa. Acolo ii gasesc pe taur si rac gugulinduse si leu sare pe rac si il strange de gat si geaman incearca sa il opreasca. In final toti sa duc la culcare si leu viseaza sa ii omoare pe taur si pe rac. Cand zodile dorm pana si leu nu mai vorbeste in somn scorpion care a incetat din ras se duce la frigider si mananca ingetata lui capricorn si se duce la culcare razind de ce ia facut lui capricorn si ii scoala pe toti cu rasul lui colorat. Leu care deja era suparat il scoate afara si se pune inapoi la culcare.

ZODIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum