In seara de dinaintea zilei de excursie, zodiile isi pregatesc bagajele. Fecioara impacheteaza tot ce prinde la mana, tot feluri de tricouri si pantaloni si trei incarcatoare ca sa fie sigura ca nu ramane fara baterie in autocar. In autocar, Varsatorul se cearta cu aceasta pentru ca a ocupat doua scaune doar cu mancare si sucuri, iar ea nu are unde sa doarma linistita. Intr-un final, incapatanarea fecioarei o oboseste si mai tare si alege sa se aseze pe singurul loc liber, langa Sagetator. Dar pentru ca asculta muzica la maxim in casti, aceasta nu poate sa inchida un ochi si ajunge sa asculte conversatia dintre Gemeni si Capricorn. Acestia vorbesc despre jocurile video aparute recent pe piata. Gemeni aduce vorba de noua boala, Coronavirus, iar Capricorn ii cere sa se opreasca, pentru ca nu vrea sa discute despre boli. Pesti, stand in fata lor, aude tot, si incepe sa il sperie pe Capricorn ca este infectat cu virusul. Rade copios pe seama lui si se stramba cand Varsator il pocneste pentru ca face prea multa galagie. Berbec si Leu se chinuie sa joace sah in spatiul minuscul dintre corpurile lor, iar Leul isi sopteste de milioane de ori ca va castiga runda, chiar daca stie cat de bun este Berbecul. Taur ii scrie mesaje Racului si il suna de cateva ori cu numar ascuns, facand misto de el ca i-a furat mancarea din farfurie seara trecuta. Rac se apara si incearca sa-l puna pe Balanta in lumina proasta, spunand ca i-a pus provocarea de ai lua felia de pizza cand Taur nu este atent. Balanta nu vrea sa adauge nimic, pentru ca toata lumea stie cat de mincinos este Racul cand este panicat, si vrea sa se bage in seama cu Scorpion, care il ignora total, pentru ca este prea energic pentru gustul lui. Se preface ca a adormit si sforaie fals ca s-o goneasca mai repede pe Balanta. Dar aceasta nu se lasa si imprumuta o plapuma de la Fecioara cu care sa-l inveleasca pe Scorpion si pe el, asezandu-si capul pe umarul acedtuia si adormind. Scorpionul, pentru ca crede ca in sfarsit a scapat de Balanta vorbareata, incepe sa ranjeasca, dar constientizeaza dupa aceea ca nu poate sa-si miste bratul, pentru ca Balanta il imbratiseaza de-a dreptul. Ofteaza si ajunge sa-i raspunda la imbratisare, cu ideea de a spune ca a facut-o in timp ce dormea si ca nu era constient de faptele lui atunci cand va intreba cineva.
Muzica din autocar este linistitoare, asa ca-i face pe toti sa caste obositi. Soferul intra neatent intr-o groapa si reuseste in felul asta sa zguduie tot autobuzul, daramand tabla de sah ce apartine lui Leu. Sucurile Fecioarei se rostogolesc prin autocar, iar Pesti incearca sa le prinda, dar se impiedica de una si cade direct pe Varsator, daramandu-l cu putere de pe scaun. Rac si Taur privesc in fata ca la circ, ajutandu-l pe Varsator ce s-a lovit grav la cap. Este adus in fata Scorpionului, pentru ca el a adus o trusa de prim ajutor, iar acesta mormaie pentru ca a fost smuls din imbratisarea Balantei, care se ofera sa ajute la adunarea sticlelor de suc si apa. Sagetator nu stie ca s-a intamplat ceva, pentru ca este atent la cuvintele raparului din melodie. Berbec incepe sa planga in hohote, caci mai avea putin si il batea pe Leu la jocul acum ruinat si se jura ca se va razbuna.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bunaaaa, ce mai faceti? Zodiile in excursie va avea mai multe parti, care vor fi scrise cu sora mea @PhysalisKo.Va rog sa comentati positiv sau negativ.
Ma bucur de raspunsul vostru si sper sa va placa. Pupici♡♡