Berbec: Se indragosteste foarte usor de alte persoane, dar e ranit cand isi da seama ca sentimentele nu-i sunt impartasite.Taur: Traieste prea mult in bula lui ca sa observe fetele/baietii din jur.
Gemeni: Planuieste prea mult urmatorii pasi, stresandu-se chiar si pe el insusi. Asta face ca iubitul/iubita sa se indeparteze usor de el, pentru ca nimeni nu vrea sa duca o viata complet controlata.
Rac: Zambeste, complimenteaza, flirteaza. Crede ca nu poate sa traiasca fara o jumatate si si-o cauta prin toate locurile, incercand sa se aleaga cu o/un iubita/iubit.
Leu: Daca el va decide sa cumpere maine un inel de logodna iubitei lui, va face asta, iar aceasta il va accepta cu zambetul de la o ureche la alta. Iubirea unui leu este ca o pisicuta neajutorata. Se agata de tine la greu si se alinta pe langa tine cand toarce.
Fecioara : Daca-i place ce-ti face, ii place. Nu conteaza daca te inseala, te iubeste, te saruta sau te imbratiseaza. Daca va vrea sa se intample, se intampla si nu te poti opune. Iubirea lui este ca foamea, te racaie pe inima cand nu o ai, si te simti plin cand te hranesti cu ea :).
Balanta: Se spune ca inima lor este de beton, dar cand acesta se indragosteste, nimic nu-l mai poate opri din a obtine ceea ce-si doreste, adica pe persoana ce i-a furat inima. Ca in filmele si cartile amoroase, si-ar da pana si viata pentru cea/cel care a reusit sa-i dezgroape sentimentele.
Scorpion: Dai o inghetata, alege un film la care sa va uitati, tin-o/tine-l in brate pe tot parcursul acestuia, sarut-o/saruta-l din cand in cand pe crestetul capului si ofera-i o privire ce ascunde toata iubirea din tine. Scorpionii iubesc cand vad ca prietenul/prietena lor este atent/a cu ei, oferindu-le tot ce are nevoie. Rasplata este aceesi, numai ca triplata in afectiune si atentie. Cand iubesc, devin orbi de iubirea pe care le-o poarta partenerilor. Inselatul si ranitul nu-i sta in plan scorpionului cand decide sa-si continue viata alaturi de cineva, si daca o faci, sa calculezi cu faptul ca-ti va distruge psihicul intr-o zi drept razbunare. A doua sansa nu exista pentru ei!
Sagetator: Iubirea lor este ca o plapuma ce te inveleste cand ti-e frig, iar fara ea ai muri inghetat. Te iubeste cu toata fiinta lui, cu tot ce are el mai bun in aceasta viata si dincolo de ea. Daca ii vei cere imposibilul, ti-l va aduce, chiar de va calca pe cadavre pentru a-ti indeplini dorinta.
Capricorn: Reuseste sa primeasca ce vrea de la ceilalti, iubiti/iubite la fiecare minut si multi prieteni. Cand iubeste cu adevarat, isi doreste sa n-o faca si renunta la persoana din viata lui, pentru ca ii este frica sa nu fie doar o distractie pentru ceilalti din jur. Uraste sa fie facut de ras si daca va fi asa, te va umili cu mainile goale.
Varsator: Varsatorii gandesc cat pentru doi, lucreaza la relatie pentru ambii si se ocupa de celelalte lucruri ce ar trebui indeplinite de amandoi. Dar, cu toate acestea, si varsatorii au limitere lor. Nu suporta sa fie tradat, dar daca iubeste cu adevarat nu va putea sa se indeparteze asa usor de cineva. Daca vrei sa il indepartezi pentru totdeauna, prefa-te ca nu te prinde cu minciuna, iar cand vei incerca din nou, varsatorul va disparea difinitiv din viata ta!
Pesti: Asa inocenti, asa puri si neajutorati intr-o relatie. Asta gandeste probabil toata lumea despre zodie aceasta. Dar surpriza, surpriza, nu este ceea ce pare cand primeste ce vrea de la alti si sunt tinuti prea mult in puf, deoarece oamenii ii cred niste sfinti. Cu toate astea, pestii sunt intr-adevar timizi cand cunosc pe cineva, eventuel si la inceputul unei presupuse relatii, dar ei nu raman asa. Tratati ca pe regii in casa, isi permit lucruri ce sfasie inima partenerului de viata, fiindca acestia nu ascund amantele de sotii, ci ei arata tot pe fata. Nu ca nu le place sa minta, doar ca le place mult sa vada cum cei care il iubesc plang dupa faptele lor. Dar stati linistiti, pestilor, va fi si randul vostru!