Zodiile si tacerea

8 2 0
                                    


Berbec: Nu este deloc tacut. Alege sa se dea mare cu cele mai noi achizitii.

Taur: La el este pe vrute. Daca vrea, atunci poate sa taca ca o piatra o zi intreaga.

Gemeni: Se baga in discutii, incearca sa interactioneze mai mult cu lumea si chiar ii merge.

Rac: E timid, iar asta il opreste mai mereu din a vorbi prea mult cu strainii, dar cand gaseste persoana potrivita in care sa aiba incredere cumplita, nu se mai opreste pana nu-i explica acesteia de ce ii plac lui pisicile cu pete.

Leu: La el nu conteaza daca esti strain, prieten bun, dusmanul de moarte sau vecinul de pe strada. Nu este deloc retinut cand este vorba de coversatie, iti poate enumera gentile, masinile si hainele de firma pe care le-a cumparat doar ca sa se dea mare in fata ta, indiferent cat de apropiat ii esti.

Fecioara: Ea vorbeste despre insecte, pentru ca le adora si ar vrea ca lumea sa o inteleaga sau macar sa accepte sa o asculte cand vorbeste de ganganii, dar nimeni nu o face.

Balanta: Nu tace nici daca ii indopi gura cu ciorapi. Vorbeste de sporturi, mingii de fotbal, baschet, volei, de jucatorii cei mai buni din lume si de cei mai putini talentati.

Scorpion: Nimic nu se compara cu tacerea unui scorpion. Ca si taurul, doar acesta poate decide daca sa vorbeasca sau daca nu. Rareori sa initieze el o conversatie, asteapta ca ceilalti sa il bage in seama si cateodata se infurie cand asta nu se intampla.

Sagetator: El cand vorbeste, 90% sa te astepti ca flirteaza cu vreo domnisoara sau vreun pusti pe la colturi. Cele 10 procente ramase se lauda cu freza, frumusetea si inteligenta lui.

Capricorn: Ca si Gemeni, si acesta incearca sa se bage in discutii, dar spre deosebire de ei, de cele mai multe ori Capricornul nu este luat in serios. Nu renunta totusi si vorbeste peste toti ceilalti, chiar daca stie ca majoritatea nu il asculta.

Varsator: Un varsator este probabil cel cu care vei avea o conversatie normala, una constructiva si care va contine tot ce trebuie. Iubeste sa comunice cu altii, iar asta il pune intr-o lumina buna in fata celorlalti.

Pesti: Pestii iubesc barfa. Cu ei poti avea parte de barfe pe cinste, cu tot felul de informatii picante si scandaloase. Sunt ca o moara stricata cand e vorba sa vorbeasca de celelalte persoane, deci nu te mira daca iti dezvaluie secretele in fata altora, pentru ca vor face asta daca ii enervezi prea tare. Daca ai nevoie de o runda buna de barfa, mergi la ei. Cu siguranta nu te vei plictisi!

ZODIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum