🅱🅰🅺🆄🅶🅾🆄
Bᴀᴋᴜɢᴏᴜ sɪ sᴠᴇɢʟɪᴏ' ᴅɪ ᴄᴀᴛᴛɪᴠᴏ ᴜᴍᴏʀᴇ, ᴄᴏᴍᴇ ᴏɢɴɪ ɢɪᴏʀɴᴏ ᴅᴇʟ ʀᴇsᴛᴏ.
ᴛᴀɴᴛᴏ sᴏ ɢɪᴀ' sᴜ ᴄʜɪ ᴍɪ ᴘᴏᴛʀᴇɪ sғᴏɢᴀʀᴇ..
ᴘᴇɴsᴏ' ɪʟ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴏ ʙɪᴏɴᴅᴏ.sᴄᴇsᴇ ᴅᴀʟʟᴇ sᴄᴀʟᴇ ᴛʀᴏᴠᴀɴᴅᴏ sᴜᴀ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴄᴜᴄɪɴᴀʀᴇ ᴇ sᴜᴏ ᴘᴀᴅʀᴇ ʟᴇɢɢᴇʀᴇ ɪʟ ɢɪᴏʀɴᴀʟᴇ.
-Vᴇᴄᴄʜɪᴀᴄᴄɪᴀ ɪᴏ ᴠᴀᴅᴏ ᴀ sᴄᴜᴏʟᴀ! ᴄɪ ᴠᴇᴅɪᴀᴍᴏ ᴅᴏᴘᴏ- ᴜʀʟᴏ' ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴠᴜᴀ ᴅᴀ ǫᴜᴇʟʟᴀ sᴛʀᴇɢᴀ ᴅɪ sᴜᴀ ᴍᴀᴅʀᴇ.
ᴀʀʀɪᴠᴏ' ɪɴ ᴄʟᴀssᴇ ᴀssɪᴇᴍᴇ ᴀʟ sᴜᴏ ᴍɪɢʟɪᴏʀᴇ ᴀᴍɪᴄᴏ Kɪʀɪsʜɪᴍᴀ, sᴏᴘʀᴀɴɴᴏᴍɪɴᴀᴛᴏ ᴅᴀ ʟᴜɪ, Cᴀᴘᴇʟʟɪ ᴅɪ ᴍᴇʀᴅᴀ.
- ᴀ ᴄʜᴇ ᴘᴇɴsɪ Bᴀᴋᴜʙʀᴏ?- ᴄᴀᴘᴇʟʟɪ ᴅɪ ᴍᴇʀᴅᴀ ᴇʀᴀ ʟ'ᴜɴɪᴄᴏ ᴄʜᴇ ɢʟɪ ᴀᴠʀᴠᴀ ᴅᴀᴛᴏ ᴜɴ sᴏᴘʀᴀɴɴᴏᴍᴇ. Dᴏᴘᴏ Dᴇᴋᴜ.
-Pᴇɴsᴀᴠᴏ ᴄʜᴇ ᴇ' ᴅᴀ ᴜɴ ᴘᴏ' ᴄʜᴇ ɴᴏɴ ᴍɪ sғᴏɢᴏ- ᴅɪssᴇ sᴄʀᴏᴄᴄʜɪᴀɴᴅᴏsɪ ʟᴇ ᴅɪᴛᴀ ᴇ ɢʜɪɢɴᴀɴᴅᴏ.
-Dᴀɪ, ᴍᴀ ʟᴏ ʟᴀsᴄᴇʀᴀɪ ᴍᴀɪ ɪɴ ᴘᴀᴄᴇ ǫᴜᴇʟ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴏ?- ᴄʜɪᴇsᴇ ɪʟ ʀᴏssᴏ.
- ᴛsᴢ- ᴅɪssᴇ sᴏʟᴛᴀɴᴛᴏ.ᴇɴᴛʀᴏ' ɪɴ ᴄʟᴀssᴇ ᴇ ɪʟ sᴜᴏ sɢᴜᴀʀᴅᴏ sɪ ᴘᴏsᴏ' sᴜ Dᴇᴋᴜ.
ᴇʀᴀ sᴇᴅᴜᴛᴏ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ, sᴇɴᴢᴀ ᴘᴇɴsᴀʀᴇ ᴄᴏsᴀ ɢʟɪ ᴘᴏᴛᴇssᴇ sɪᴄᴄᴇᴅᴇʀᴇ.
Pᴏᴠᴇʀᴏ Dᴇᴋᴜ.. ɴᴏɴ sᴀ ᴄᴏsᴀ ɢʟɪ ᴀsᴘᴇᴛᴛᴀ..
Pᴇɴsᴏ' ɪʟ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴏ ᴅᴀɢʟɪ ᴏᴄᴄʜɪ ʀᴏssɪ ʀᴜʙɪɴᴏ.ɢʟɪ sɪ ᴀᴠᴠɪᴄɪɴᴏ' ᴇ ɢʟɪ ᴘᴏsᴏ' ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ sᴜʟʟᴀ sᴘᴀʟʟᴀ.
-Dᴀɪ, Uʀᴀʀᴀᴋᴀ, sᴀɪ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴍɪ ᴅɪᴀ ғᴀsᴛɪᴅɪᴏ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴍɪ ᴘʀᴇɴᴅᴏɴᴏ ᴅᴀ ᴅɪᴇᴛʀᴏ- ᴅɪssᴇ.
-Oʜ, ᴍᴀ ɪᴏ ɴᴏɴ sᴏɴᴏ ǫᴜᴇʟʟᴀ ғᴀᴄᴄɪᴀ ᴛᴏɴᴅᴀ ᴅᴇʟ ᴄᴀᴢᴢᴏ- ᴅɪssᴇ ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ ᴍᴀʟɪɢɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
Dᴇᴋᴜ sɪ ɢɪʀᴏ'.
-Oʜ, K-Kᴀᴄᴄʜᴀɴ.- ᴅɪssᴇ ᴛʀᴇᴍᴀɴᴅᴏ ʟᴇɢɢᴇʀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴀʀʀᴏssᴇɴᴅᴏ.ᴄʜᴇ ᴄᴀʀɪɴᴏ, ᴍɪ ᴠɪᴇɴᴇ ᴠᴏɢʟɪᴀ ᴅɪ ʙᴀᴄɪᴀʀɢʟɪ ᴛᴜᴛᴛᴇ ʟᴇ ʟᴇɴᴛɢ-
ᴀsᴘᴇ' ᴄʜᴇ? ᴄʜᴇ ᴄᴀᴢᴢᴏ ʜᴏ ᴘᴇɴsᴀᴛᴏ?!? ᴀʜʜʜ ǫᴜᴇʟ ᴅᴇᴋᴜ ᴅɪ ᴍᴇʀᴅᴀ!!!
Pᴇɴsᴏ' ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀɴᴅᴏ ɪʟ ᴠᴇʀᴅᴇ ᴄʜᴇ ᴀʀʀᴏssɪᴠᴀ ᴀɴᴄᴏʀᴀ ᴅɪ ᴘɪᴜ'. Sᴇᴍʙʀᴀᴠᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴍᴏᴅᴏʀᴏ.-K-Kᴀᴄᴄʜᴀɴ?- ᴄʜɪᴇsᴇ Dᴇᴋᴜ, ᴘʀᴏʙᴀʙɪʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴғᴜsᴏ ᴅᴀʟʟᴏ sɢᴜᴀʀᴅᴏ ᴄʜᴇ ɢʟɪ sᴛᴀᴠᴀ ʀɪᴠᴏʟɢᴇɴᴅᴏ.
-Dᴏᴘᴏ.- ᴅɪssᴇ ɪɴ ғʀᴇᴛᴛᴀ.
-Cʜᴇ?- ᴄʜɪᴇsᴇ ǫᴜᴇʟ ᴠᴇʀᴅᴇ ɪᴍʙʀᴀɴᴀᴛᴏ-Dᴏᴘᴏ, ᴠɪᴇɴɪ ᴀʟ sᴏʟɪᴛᴏ ᴘᴏsᴛᴏ.- Dɪssᴇ ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ sᴇᴅᴇɴᴅᴏsɪ ᴀʟ sᴜᴏ ᴘᴏsᴛᴏ.
𝑠𝑘𝑖𝑝 𝑡𝑖𝑚𝑒- 𝑑𝑜𝑝𝑜 𝑙𝑒𝑧𝑖𝑜𝑛𝑖
ᴋᴀᴛsᴜᴋɪ sɪ ᴅɪʀᴇssᴇ ɴᴇʟ ʟᴏʀᴏ sᴏʟɪᴛᴏ ᴘᴏsᴛᴏ.
ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟʟɪ, ɴᴏɴ ɪʟ ᴘᴏsᴛᴏ ᴅᴏᴠᴇ sᴛᴀᴠᴀɴᴏ ᴅᴀ ʙᴀᴍʙɪɴɪ, ᴍᴀ ǫᴜᴇʟʟᴏ ᴅᴏᴠᴇ Bᴀᴋᴜɢᴏᴜ ᴘɪᴄᴄʜɪᴀᴠᴀ ᴍᴇʀᴅᴇᴋᴜ.
ᴅᴇᴋᴜ ᴀʀʀɪᴠᴏ' ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴏᴘᴏ.
- ᴄᴇ ɴᴇ ʜᴀɪ ᴍᴇssᴏ ᴅɪ ᴛᴇᴍᴘᴏ- ᴅɪssᴇ.
-S-Sᴄᴜsᴀ ᴋᴀᴄᴄʜᴀɴ.. ᴘᴇʀᴄʜᴇ' ᴍɪ ᴠᴏʟᴇᴠɪ ᴘᴀʀʟᴀʀᴇ?- ᴄʜɪᴇsᴇ ɪɴᴅɪғᴇsᴏ ᴅᴇᴋᴜ.
-Sᴇᴄᴏɴᴅᴏ ᴛᴇ, ɪᴏ ᴇ ᴛᴇ ᴘᴀʀʟɪᴀᴍᴏ? Iᴏ ᴘᴏᴄᴄʜɪᴏ ᴛᴇ, ᴇ ᴛᴇ ᴛɪ ғᴀɪ ᴘɪᴄᴄʜɪᴀʀᴇ,ɴᴏ?- ᴅɪssᴇ, sɢʜɪɢɴᴀᴢᴢᴀɴᴅᴏ.ᴠɪᴅᴇ Dᴇᴋᴜ ᴛʀᴇᴍᴀʀᴇ.. ǫᴜᴀsɪ ɢʟɪ ғᴀᴄᴇᴠᴀ ᴘᴇɴᴀ..
ɢʟɪ sɪ ᴀᴠᴠɪᴄɪɴᴏ' ᴇ ɢʟɪ ᴛᴏᴄᴄᴏ' ʟᴀ sᴘᴀʟʟᴀ, ᴅᴇʟɪᴄᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
ᴅᴇᴋᴜ sɪ ᴄᴀʟᴍᴏ' ᴜɴ ᴘᴏ'.ɪʟʟᴜsᴏ
ʟᴀɴᴄɪᴏ' ᴜɴ ᴘᴜɢɴᴏ ᴠᴇʀsᴏ ʟᴏ sᴛᴏᴍᴀᴄᴏ ᴅɪ ᴅᴇᴋᴜ.
ɢʟɪ ᴛɪʀᴏ' ᴜɴ ᴅᴇsᴛʀᴏ. Pᴇʀsᴇ sᴀɴɢᴜᴇ. Oᴅɪᴀᴠᴀ Dᴇᴋᴜ.
ɢʟɪ ᴛɪʀᴏ' ᴜɴ ᴄᴀʟᴄɪᴏ ɴᴇʟʟᴏ sᴛɪɴᴄᴏ.Cᴀᴅᴅᴇ ᴀ ᴛᴇʀʀᴀ.ʟᴏ ᴘʀᴇsᴇ ᴘᴇʀ ɪ ᴄᴀᴘᴇʟʟɪ ᴠᴇʀᴅɪ, sᴏʀᴘʀᴇɴᴅᴇɴᴅᴏsɪ ʟᴇɢɢᴇʀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅɪ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ғᴏssᴇʀᴏ ᴍᴏʀʙɪᴅɪ.
-Dᴇᴋᴜ... ɴᴏɴ sᴀɪ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴛɪ ᴏᴅɪᴏ.. ᴅɪᴠʀᴇsᴛɪ sᴏʟᴏ sᴏғғʀɪʀᴇ!- ɢʟɪ ᴜʀʟᴏ' ǫᴜᴇᴇʟᴇ ᴄɪsᴇ ɪɴ ғᴀᴄᴄɪᴀ, ᴍᴇɴᴛʀᴇ ɪʟ ᴠᴇʀᴅᴇ ᴄᴇʀᴄᴀᴠᴀ ᴅɪ ɴᴏɴ ᴘɪᴀɴɢᴇʀᴇ.
sᴇ ɴᴇ ᴀɴᴅᴏ' ʟᴀsᴄᴏᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴄᴀᴅᴇʀᴇ. ᴘᴏᴜ sᴇɴᴛɪ' ᴜɴᴀ ғʀᴀsᴇ ᴄʜᴇ ɴᴏɴ ᴄʀᴇᴅᴅᴇ ɴᴇᴀɴᴄʜᴇ ᴅɪ ᴄᴀᴘɪʀᴇ ʙᴇɴᴇ.
-ʜᴀɪ ʀᴀɢɪᴏɴᴇ Kᴀᴄᴄʜᴀɴ, ᴅᴏᴠʀᴇɪ sᴏʟᴏ sᴏғғʀɪʀᴇ..-
ⒶⓃⒼⓄⓁⓄ ⓂⒾⓄ❥
Bᴇʜ, ᴀʟᴛʀᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴏʟᴏ ғɪɴɪᴛᴏ!
sᴘᴇʀᴏ ᴠɪ sɪᴀ ᴘɪᴀᴄɪᴜᴛᴏ, ᴇ ɴɪᴇɴᴛᴇ, ᴄɪ sᴇɴᴛɪᴀᴍᴏ.
~ᴇᴠɪ
STAI LEGGENDO
Mai più senza di te { BAKUDEKU}
Fanfiction𝕡𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕕𝕚 𝕥𝕦𝕥𝕥𝕠: 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕚𝕥, 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕕 𝕓𝕚𝕔𝕔𝕚𝕤!! 𝚀𝚞𝚎𝚜𝚝𝚊 𝚎' 𝚞𝚗𝚊 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚘𝚒!! 𝙽𝚘𝚗 𝚝𝚒 𝚙𝚒𝚊𝚌𝚎? 𝚂𝚎𝚒 𝚘𝚖𝚘𝚏𝚘𝚋𝚘? 𝚗𝚘𝚗 𝚝𝚒 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚜𝚊? 𝙱𝚎𝚑, 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚛𝚊 𝚜...