🅱🅰🅺🆄🅶🅾🆄
Bᴀᴋᴜɢᴏᴜ sᴇɴᴛɪ ᴛᴜᴛᴛᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴢɪᴏɴᴇ ᴅɪ ǫᴜᴇʟʟɪ sғɪɢᴀᴛɪ.
ǫᴜɪɴᴅɪ Dᴇᴋᴜ ᴇ'ɢᴀʏ? Mᴇ ʟᴏ ᴀsᴘᴇᴛᴛᴀᴠᴏ ᴅᴀ ᴜɴᴏ sғɪɢᴀᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ʟᴜɪ.. ᴅᴏᴘᴏ ɢʟɪ ᴅᴀʀᴏ' ᴜɴ ᴘɪᴄᴄᴏʟᴏ ᴘʀᴇɢᴀʟᴏ ᴅɪ ғɪᴅᴀɴᴢᴀᴍᴇɴᴛᴏ..
ᴘᴇɴsᴏ' ᴅɪᴠᴇʀᴛɪᴛᴏ ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ, ɢᴜᴀʀᴅᴀɴᴅᴏ ɴᴇʟʟᴀ ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ ᴅᴇʟ ᴠᴇʀᴅᴇ, ᴅᴜᴇ ʙᴀɴᴄʜɪ ᴅᴀᴠᴀɴᴛɪ ᴀ ʟᴜɪ, ʀɪᴠᴏʟᴛᴏ ᴀʟʟᴀ ғɪɴᴇsᴛʀᴀ.
-Bᴀᴋᴜɢᴏᴜ, ᴄᴏsᴀ ᴄ'ᴇ ᴅɪ ᴛᴀɴᴛᴏ ɪɴᴛᴇʀᴇssᴀɴᴛᴇ ɴᴇɪ ᴄᴀᴘᴇʟʟɪ ᴅɪ Mɪᴅᴏʀɪʏᴀ?- ᴄʜɪᴇsᴇ Aɪᴢᴀᴡᴀ sᴇɴsᴇɪ, ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴇ ᴅɪ ᴍᴀᴛᴇᴍᴀᴛɪᴄᴀ.
-Oʜ, ɴɪᴇɴᴛᴇ ᴘʀᴏғ. Lᴇɪ ɴᴏɴ ᴘᴜᴏ ᴄᴀᴘɪʀᴇ..- ᴅɪssᴇ sᴛɪᴢᴢɪᴛᴏ ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ ᴀʀʀᴏssᴇɴᴅᴏ, ᴘᴇʀ ʟᴀ ᴠᴇʀɢᴏɢɴᴀ ᴏᴠᴠɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ɴᴏɴ ᴘᴇʀᴄʜᴇ sᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀᴅᴇ.
-Pᴇʀ ᴘᴜɴɪᴢɪᴏɴᴇ, ᴅᴏᴠʀᴀɪ ᴘᴜʟɪʀᴇ ʟ'ᴀᴜʟᴀ ᴅᴏᴘᴏ ʟᴇ ʟᴇᴢɪᴏɴɪ.- ᴅɪssᴇ ɪʟ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴇ.
ᴄʜᴇ ʀᴏᴛᴛᴜʀᴀ ᴅɪ ᴄᴏɢʟɪᴏɴɪ
ᴘᴇɴsᴏ.sᴇɴᴛᴇɴᴅᴏ ᴅᴇɢʟɪ ᴏᴄᴄʜɪ ғɪssᴀʀʟᴏ sɪ ɢɪʀᴏ ᴠᴇᴅᴇɴᴅᴏ ɪʟ ʙᴀsᴛᴀʀᴅᴏ ᴀ ᴍᴇᴛᴀ- ᴏᴠᴠᴇʀᴏ Tᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ- ᴄʜᴇ ʟᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀᴠᴀ ᴄᴏɴ ᴏᴄᴄʜɪ ᴅɪ ғᴜᴏᴄᴏ.
ᴍɪᴍᴏ ᴜɴ 'ᴄᴀᴢᴢᴏ ᴠᴜᴏɪ' ᴇ ᴘᴏɪ ᴛᴏʀɴᴏ ᴀʟʟᴀ sᴜᴀ ʟᴇᴢɪᴏɴᴇ.
𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚝𝚒𝚖𝚎
ᴅᴏᴘᴏ ʟᴇ ʟᴇᴢɪᴏɴɪ Bᴀᴋᴜɢᴏᴜ ᴘᴜʟɪ ʟ'ᴀᴜʟᴀ.ᴇʀᴀ ᴠᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɪɴᴄᴀᴢᴢᴀᴛᴏ!!
ɪʟ ᴘʀᴏғ ᴇʀᴀ ʀɪᴍᴀsᴛᴏ ɴᴇʟʟ'ᴀᴜʟᴀ ᴄᴏɴ ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ ᴘᴇʀ ᴛᴇɴᴇʀʟᴏ ᴅ'ᴏᴄᴄʜɪᴏ.
-Aʟʟᴏʀᴀ...-ᴄᴏᴍɪɴᴄɪᴏ ɪʟ Aɪᴢᴀᴡᴀ sᴇɴsᴇɪ.-Nᴏɴ ᴍɪ ʜᴀɪ ᴀᴍᴄᴏʀᴀ ᴅᴇᴛᴛᴏ ᴘᴇʀᴄʜᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀᴠɪ Iᴢᴜᴋᴜ ᴀ ǫᴜᴇʟ ᴍᴏᴅᴏ..-
-Gʟɪᴇʟᴏ ᴅᴇᴛᴛᴏ ᴘʀᴏғ., ᴇʀᴏ ᴀssᴏʀᴛᴏ ɴᴇɪ ᴍɪᴇɪ ᴘᴇɴsɪᴇʀɪ, ᴇ ᴘᴏɪ, ʟᴇɪ ɴᴏɴ ᴘᴜᴏ ᴄᴀᴘɪʀᴇ..- ᴅɪssᴇ ɪʀʀɪᴛᴀᴛᴏ ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ.
-Sᴇᴄᴏɴᴅᴏ ᴛᴇ, ɪᴏ ɴᴏɴ ᴄᴀᴘɪsᴄᴏ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴏ ᴇ ɪɴɴᴀᴍᴏʀᴀᴛᴏ?- ᴄʜɪᴇsᴇ ɪʟ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴇ.
ɪᴏ, ɪɴɴᴀᴍᴏʀᴀᴛᴏ? Dɪ ǫᴜᴇʟ Dᴇᴋᴜ? Mᴀ ᴍɪ ᴘʀᴇɴᴅᴇ ᴘᴇʀ ɪʟ ᴄᴜʟᴏ?
-Eʜᴍ,ɴᴏ ᴘʀᴏғ.Iᴏ ɴᴏɴ ᴀᴍᴏ Dᴇᴋᴜ,ɪʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ sᴇᴍᴍᴀɪ! Iᴏ ᴏᴅɪ Dᴇᴋᴜ! E sᴏʟᴏ ᴜɴᴏ sғɪɢᴀᴛᴏ!- ᴜʀʟᴏ ǫᴜᴀsɪ ɪʟ ʙɪᴏɴᴅᴏ ᴅᴀɢʟɪ ᴏᴄᴄʜɪ ʀᴜʙɪɴɪ.
-Cʀᴇᴅɪ ᴄʜᴇ ᴛᴜ ɴᴏɴ sɪᴀ ᴜɴᴏ sғɪɢᴀᴛᴏ? Hᴏ ᴠɪsᴛᴏ ᴄᴏsᴀ ʜᴀɪ ғᴀᴛᴛᴏ ᴀ Mɪᴅᴏʀɪʏᴀ..ᴇ ᴛɪ ᴄʜɪᴇᴅᴇʀᴀɪ ᴀɴᴄʜᴇ ᴘᴇʀᴄʜᴇ ɴᴏɴ ɪɴᴛᴇʀᴠᴇɴɢᴏ,ᴠᴇʀᴏ? Bᴇʜ, sᴏ ᴄʜᴇ Iᴢᴜᴋᴜ ᴇ' ғᴏʀᴛᴇ, ᴇ ᴍᴏʟᴛᴏ. Pᴏᴛʀᴇʙʙᴇ ᴀɴᴄʜᴇ ʙᴀᴛᴛᴇʀᴛɪ, sᴇ ᴠᴏʟᴇssᴇ..-Dɪssᴇ.
STAI LEGGENDO
Mai più senza di te { BAKUDEKU}
Fanfiction𝕡𝕣𝕚𝕞𝕒 𝕕𝕚 𝕥𝕦𝕥𝕥𝕠: 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕚𝕥, 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕕 𝕓𝕚𝕔𝕔𝕚𝕤!! 𝚀𝚞𝚎𝚜𝚝𝚊 𝚎' 𝚞𝚗𝚊 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚘𝚒!! 𝙽𝚘𝚗 𝚝𝚒 𝚙𝚒𝚊𝚌𝚎? 𝚂𝚎𝚒 𝚘𝚖𝚘𝚏𝚘𝚋𝚘? 𝚗𝚘𝚗 𝚝𝚒 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚜𝚊? 𝙱𝚎𝚑, 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚛𝚊 𝚜...