1. Caracter beschrijving

411 4 0
                                    

Laura Jones

Ze is een meisje zonder ouders

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze is een meisje zonder ouders.Haar ouders waren overleden toen ze nog jong was en haar opa en oma hebben haar opgevoed.Laura is uit huis gegaan toen ze 20 was door een enorme ruzie.Ze ging daarna op haar zelf wonen in een studentenhuis en die deelde ze met Sarah die was weggelopen van huis.Toen Laura 21 werd ging ze afstuderen.Ze had zaken gestudeerd. Als ze klaar is met haar studie moet ze ook verhuizen van haar studentenhuis en een baan en nieuwe appartement vinden.Ze heeft niks aan haar parttime baantjes,daarmee kan ze nog maar net een gedeelde huis in de krottenwijk betalen.Ze moet maar een oplossing vinden. Laura houdt ook van boxen en traint vaak en vooral als ze gefrustreerd is.

Nate Miller
Hij is 23 en een succesvolle zakenman.Hij is de jongste ondernemer die zo succesvol is geworden.Hij is ook best beroemd door sommige keren dat hij bijvoorbeeld de eer kreeg om de prijs uit te reiken bij de billboard awards.Hij is ook zeker knap en heeft niks te vrezen als het gaat om geld maar liefde komt niet voor in zijn woordenboek.Zijn vader was ook zakenman en zijn moeder was model.Nate had een comfortabele leven.Hij woont nu op zichzelf in een penthouse en hij is enorm slim.

Hij woont nu op zichzelf in een penthouse en hij is enorm slim

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Love or work?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu