Deel 18

145 4 0
                                    

Pov Nate
Ik kijk vragend om me heen en Luke komt naar mij toe.'Ze kan het uitleggen,luister naar haar.' Zegt Luke en ik knik rustig en ga zitten en wacht op een verklaring.Mijn moeder vertelt mij alles en ik kijk haar geschrokken aan.'Wie zijn die klootzakken,ik zal ze krijgen!'Schreeuw ik boos en ik loop de huis uit.Ik hoor Laura nog naar mij roepen maar ik negeer het en stap in mijn auto en rijd gewoon zonder een doel.

Pov Laura
Ik kijk gefrustreerd om me heen en ga terug naar binnen.'Sorry,ik moet Nate vinden voordat hij iets doms doet.'Zeg ik maar papa houd me tegen.'Kom mee,ik neem aan dat je nu geen auto hebt.'Ik knik ongemakkelijk en loop met hem mee en hij geeft mij een sleutel van een sportauto Lamborghini en ik bedank hem en stap meteen in en rijd weg.Ik rijd eerst naar huis maar zie zijn auto nergens,ik rijd dan naar de bergen.Hij komt daar graag maar daar is hij ook niet.Ik begin toch wel echt in paniek te raken en het wordt donker.Ik probeer ook steeds hem te bellen maar hij neemt niet op en mijn telefoon is bijna leeg en ik heb geen oplader in de auto.Ik rijd dan naar de kantoor en ga naar de balie.'Gefeliciteerd Laura.'Zegt Amber en ik bedank haar.'Is Nate op kantoor?' Vraag ik bezorgd en ze schud haar hoofd.Ik ren dan meteen terug naar de auto en ben helemaal moe.Ik heb al de hele dag niks meer gegeten sinds de ontbijt omdat het de bedoeling was dat ik bij papa zou eten.Ik besluit maar gewoon naar huis te gaan en daar eten te bestellen.

Terug thuis
Ik zeg net een voetstap in de huis maar ik word dan duizelig en val flauw neer

Een uur later
Pov Nate
Ik kom thuis en als ik de deur open probeer te doen word die opeens tegen gehouden.Ik doe mijn hoofd om de kier en ik zie Laura bewusteloos op de grond liggen.Ik kijk dan niet meer maar wat er de deur tegenhoud en ga naar Laura toe en probeer haar wakker te maken.'Laura,wordt wakker,je hoort niet te slapen op de grond.'Zeg ik hopeloos en ik voel me zo erg schuldig want als ik niet zo boos werd om niks was ze nu niet flauw gevallen.Ik til dan meteen de ziekenhuis en laat ze weten dat ik met spoed aankom en ik til Laura op en ren met haar in mijn armen naar de auto,ik leg haar erin en doe haar gordel vast zodat ze niet valt.Ik rijd dan met 120 km per uur.Zodra ik aankom bij de ziekenhuis stap ik uit de auto en ga naar Laura en til haar op.Ik ren met haar in mijn armen naar binnen en word al meteen geholpen.Dave komt ook en kijkt als Laura oké is.'Wat is er gebeurd?'Vraagt hij en ik haal mijn schouders op.'Ik weet het niet..'Zeg ik en ik ga zitten op de stoel en leun met mijn elleboog op mijn been en ga door mijn haren uit frustratie. 'Wat bedoel je ik weet het niet!Ze is je vrouw Nate,je kan niet zomaar verdwijnen en haar alleen laten!'Zegt Dave boos en ik knik.'Ik ga even bij haar kijken,ik kom zo terug.'Zegt Dave dan wat kalmer en hij gaat de kamer in.En komt er even later uit.'Ze vraagt naar je.Niet schreeuwen tegen haar en niet teveel vragen stellen.'Ik knik en ga naar binnen en daar zie ik Laura.'Wat gebeurde er lieverd!'Vraag ik aan Laura en ze schud haar hoofd.'Ik heb gewoon niet meer gegeten sinds vanochtend.'Zegt ze rustig en ik kijk haar bezorgd aan en loop naar haar toe en geef haar een enorme knuffel. 'Waarom deed je dat,je moest gewoon terug naar huis gaan.Ik zal altijd terugkomen bij jou.' Zeg ik terwijl ik met mijn kin op haar hoofd leun.'Ik mag er in de ochtend uit,en ik heb ook geen depressie meer.'Zegt ze en ik trek me terug van de knuffel en kijk Laura recht in de ogen aan. 'Dankjewel,je hebt mij genezen Nate.'Zegt ze en ze geeft mij dan een kus.

In de ochtend
Ik zit samen met Laura te ontbijten wanneer er op de deur word geklopt.'Binnen.'Zegt Laura en dan zie ik Jasmin binnenkomen gevolgd door Luke en mijn vader en zelfs mijn moeder. 'Laura!'Zegt Jasmin enthousiast en ze rent naar haar toe en geeft een knuffel.'Zijn jullie weer bij elkaar?'Vraag ik aan mijn vader en hij knikt.'Hey mam.'Zeg ik dan met een lach en ze lacht terug.Ik heb al zolang de woord mama niet kunnen zeggen dus hier ben ik echt blij mee.'Sorry voor mijn gedrag op de bruiloft.' Zegt Laura schuldig en mijn ma gaat naar haar toe.'Het geeft niet,ik ben nu je moeder.Ik kende je ouders.'Zegt mijn moeder dan opeens en we kijken allemaal verbaasd behalve mijn vader.'Hoe?'Vraagt Laura verbaasd.'Ik en je moeder waren beste vriendinnen.Volgens mij heb je het nooit geweten maar je ouders waren vermoord tijdens een missie.'Zegt mijn moeder en Laura knikt.'Dat weet ik al..'
Een paar dagen later
Pov Laura
Vandaag is mijn eerste werkdag als manager van Emporio Armani magazine.Ik moet iets leuks aandoen om indruk te kunnen maken. Dus ik doe een witte zakelijke jurk aan met daaronder zwarte hakken.

Love or work?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu