Deel 16

141 4 1
                                    

2 weken later
Pov Laura
Ik ben nu onderweg samen met Nate naar de vliegveld om Jasmin op te halen.Het is ondertussen erg lekker weer dus heb ik een zomers outfit aan.

'Wat wil je doen met Jasmin en wat betreft werk?'Vraag ik aan Nate die naar buiten kijkt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Wat wil je doen met Jasmin en wat betreft werk?'Vraag ik aan Nate die naar buiten kijkt. 'Ik ga haar ontslaan,ik heb een leuke verrassing voor haar.'Ik kijk hem vragend aan maar hij schudt zijn hoofd.'Nu nog niet prinsesje.'Zegt hij met een lach en ik moet ook lachen.'We zijn er.'Zegt Mike dan en hij stapt uit de auto en houd de deur voor mij open en Nate doet zelf zijn deur open.Het is ondertussen een gewoonte dat wanneer ik mee rijd dat Mike eerst mijn deur opent en Nate zijn eigen.

Als ik samen met Nate sta te wachten bij de ontvangst ruimte voel ik me erg bekeken dus draai ik me om en zie ik een vrouw staren naar mij en Nate en ze draait haar hoofd gelijk weg als ze ziet dat ik haar doorheb.De vrouw heeft helder blauwe ogen net als Jasmin en zwart haar net als Nate.Ik kijk de vrouw vragend aan maar word dan uit mijn gedachte gehaald door Nate.'Naar wat kijk je?Jasmin is er.'Ik draai me gelijk om en zie Jasmin met een leuke zomerse kleurtje en een zonnebril op haar hoofd en een zwart shirt met een witte korte broek.

'Ik draai me gelijk om en zie Jasmin met een leuke zomerse kleurtje en een zonnebril op haar hoofd en een zwart shirt met een witte korte broek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Nate,Laura!'Zegt Jasmin blij en ze komt blij naar ons toe en ze geeft mij en Nate een knuffel.'Welkom terug in New York!'Zeg ik blij en ik geef haar nog een keer een knuffel.'Hoe was Dubai?'Vraag ik aan haar en ik kijk haar sneaky aan.'Dubai?'Zegt ze vragend en ik knik. 'Die tas komt uit Dubai lieverd.En ik weet ook hoeveel die tas kost.Paul heeft je verwend!'En ik en Jasmin beginnen te lachend terwijl Nate ons vragend aankijkt.'Oke ik geef het toe.Ik en pap waren in Dubai voor een paar dagen en we hebben daar flink geshopt en ik heb cadeautjes dus geen zorgen.'Ik begin dan hard te lachen en Nate kijkt ons nog steeds raar aan maar dan pakken we allemaal een tas en Mike pakt ook een tas.En net voordat we de auto instappen zie ik de vrouw weer en ik bekijk haar goed. 'Stap je nog in of hoe zit het?'Zegt Nate en ik knik en stap snel de auto in en we beginnen te rijden.

In de penthouse
We zitten met z'n alle op bank en zijn aan het wachten tot het eten klaar is.'Je bent ontslagen Jasmin.'Zegt Nate dan heel plotseling en Jasmin kijkt hem raar aan.'Waarom?Wat heb ik fout gedaan?'Vraagt ze geschrokken en Nate kijkt heel serieus.'Je bent 2 weken lang niet komen opdagen op werk zonder toestemming. Dat je mijn zusje bent is geen reden.'Ik kijk hem aan van meen je dit en Jasmin begrijpt het geen eens.'Maar je mag vanaf nu Alessandro Michele(Gucci ontwerper)helpen en als hij je goed vind word jij misschien de nieuwe Gucci ontwerper.Hij zoekt een vervanger voor wanneer hij op pensioen gaat.'Zegt Nate dan met een grijns.'OMG!' Zegt Jasmin en ik geef haar een knuffel. 'Gefeliciteerd!'Zeg ik blij en ik geef haar een knuffel.'FKING ALESSANDRO MICHELE!'Zegt Ze blij en ik geef haar nog een knuffel.'Jij bent ook ontslagen Laura.'Ik kijk dan naar Nate.'Ik doe mijn werk netjes en doe alles perfect dus je hebt geen reden om mij te ontslaan.'Zeg ik tegen hem en hij komt naar mij toe en gaat vlak voor mij staan.'Ik heb ook een leuke verrassing voor jou maar dat vertel ik je pas over 2 weken na onze bruiloft en huwelijksreis.'Ik kijk hem eerst verbaasd aan en begrijp oprecht niet waar hij het over heeft. 'Wacht,wanneer gaan we trouwen?Ik moet nog een jurk en  de zaal en de ringen.Nate!'Zeg ik dan boos en het enige dat hij doet is lachen en hij geeft me dan een knuffel.'Dit is serieus Nate,ik weet geen eens wat ik aan wil.'Zeg ik klagend en Nate geeft me dan een kusje op mijn voorhoofd en kijkt mij lief aan.Ik geef hem dan een kusje op zijn mond.'Kuch kuch,er zijn hier mensen,kuch kuch.'Zegt Jasmin dan en ze kijkt ons aan.'Meekomen jij,we hebben een missie die we moeten volbrengen.'Zegt ze dan en ze trekt aan mijn hand en ze zegt nog snel dat we buiten gaan eten.

Love or work?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu