Deel 3

264 6 0
                                    

Pov Nate
Dat was op het nippertje of ze was in problemen.We kunnen nu niet naar de penthouse.'Vind je het erg als we nu niet naar de penthouse gaan,want ik weet bijna zeker dat er daar nu geel verslaggevers zijn.'Laura knikt en ik ga rijden naar de winkelcentrum.'Wil je iets kopen?'Vraag ik even aan haar maar ze schud.Ik grijns even.Ik ga wat leuke dingen voor haar kopen want even serieus hoe the fuck kan iemand zo mooi zijn en zoveel zelfrespect tegelijk hebben.Meeste meiden werpen zich gelijk op mij maar zij is niet zo.En zonder dat ik het doorheb rij ik bijna door rood maar Laura begint te schreeuwen.'KIJK UIT!'Ik stop dan gelijk en zie haar trillen.Ik ga dan even aan de kant staan.'Wat is er Laura?'Vraag ik even bezorgd aan haar en ik zie angst in haar ogen. 'sorry dat ik je liet schrikken,mijn ouders zijn overleden aan een auto-ongeluk.Sinds dien ben ik bang om door rood te rijden..Je kan de ene moment even niet opletten en voor je het weet ben je dood.'Ik schrik van wat ze zegt maar kijk haar dan vol medelijden aan.Ik pak even haar hand en wrijf er even op.'Ik zal voortaan voorzichtiger doen.'Ze begint alweer rustiger te worden en ik ga verder rijden naar de winkelcentrum.
Als we zijn aangekomen gaan we een paar winkels in.Ik haal wat nieuwe kleren en koop ook wat leuke outfits voor Laura als ze even niet oplet.

Onderweg naar huis bel ik even de lobby om te vragen als er nog wat verslaggevers zijn.Er zijn geen meer.We gaan gelijk naar huis en een huishoudster heeft al de eten klaar gelegd op tafel.

Als we klaar zijn met eten gaan ik en Laura een beetje praten over haar werk en wat ze moet doen.We hebben ook over of andere andere het wel of niet mogen weten dat we samen wonen en we hebben besloten van niet.

De volgende dag
Het is 6 uur en ik hoor uit de kamer van Laura dat ze al wakker is.Ik leg snel de set die ik gister voor haar heb gekocht op haar bed terwijl ze in de douche zit.Persoonlijk denk ik dat het haar echt goed zal staan.En gezien haar andere kleding zou ze dit geweldig vinden voor haar eerste werkdag.

Pov Laura
Ik ben net klaar met douchen maar ben mijn kleren op mijn bed vergeten.Ik ga het even pakken maar zie een hele andere set kleding voor me.Ik krijg een glimlach op me gezicht,het is vast Nate.Ik doe het aan en ik vind het echt geweldig!(zie foto)

Ik ga naar de eettafel en Nate kijkt me met een grijns aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga naar de eettafel en Nate kijkt me met een grijns aan.Ik lach even naar hem.'Dit was jij zeker.'Zeg ik lachend en hij knikt.Ik bedank hem even en we lachen een beetje en dan moeten we allebei gaan.Ik mag een auto van Nate lenen om naar werk te gaan.Ik heb de minst duur uitziende auto gekozen.Ik ga een beetje eerder dan Nate vertrekken zodat mensen het niet raar gaan vinden.

Ik word door 1 van de meiden bij de receptie naar me kantoor gebracht.Ze blijft me ondertussen allemaal vieze blikken toe te werpen.Ik moet me echt inhouden om er niks van te zeggen maar wanneer ze zucht kan ik het niet meer.'Bevalt er iets je niet of wil je gewoon problemen?'Zeg ik streng waardoor ze eerst schrikt maar zichzelf dan snel oppakt.'Alleen omdat er roddels zijn dat jij en meneer Miller iets hebben betekent niet gelijk dat je zo mag praten tegen mij.Iedereen weet dat je weer gewoon 1 van zijn spelletjes bent.'Er siert een grijns mijn gezicht.'Als jij zo graag bij hem in bed wil liggen dan doe je dat maar ik ben niet zo.'En dan gaat de bel om te laten weten dat we er zijn.Als ze eens wist dat ik bij Nate woonde en ik hem gewoon bij zijn voornaam mag noemen.Ik negeer haar voor de rest en ga aan me bureau.Wanneer die meisje boos wegloopt komt Nate mijn kantoor binnen.'Die is boos.' Zegt hij terwijl hij haar nog nakijkt.'Ze liep te zeggen dat ik 1 van je speeltjes was en dat pikte ik niet.'Zeg ik met een lach en dan verandert de blik van Nate naar bezorgd.'Zei ze dat echt!' Nate wil boos naar haar toe gaan maar ik hou hem tegen.Ik ga snel achter me bureau vandaan en pak hem bij zijn arm.'Het geeft niet,ze is gewoon jaloers.'Ik lach even lief naar hem maar zijn woede lijkt niet af te koelen.'Het is misschien goed voor jou maar ik laat haar hier niet mee wegkomen!Ook al mag ze je niet,je hoort niet zo te praten over je medewerkers.'Nate duwt mijn hand voorzichtig van zijn hand af en gaat naar zijn kantoor.Ik ben even opgelucht tot dat ik een paar minuten later de meisje zie lopen door de gang.Ik ren achter haar aan de kantoor in.Wanneer ik klop op de deur als de meisje al binnen is schreeuwt Nate dat ik niet mag binnenkomen.Ik loop alsnog naar binnen.'Ga terug naar je kantoor Laura!Ik heb dit al besproken met jou en ik zei het al.Als jij het niet erg vind maakt mij niks uit want ik vind het te ver gaan!'Ik schrik even van de woede-uitbarsting van Nate en de meisje begint te lachen.'Wat loop je te lachen!Ik ben hier mijn baan op het spel aan het zetten zodat jij je eigen kan behouden.En dan nog te beseffen dat dit mijn eerste dag is.' Ik loop boos uit de kantoor en ga naar mijn eigen kantoor en ga verder aan de contracten klaar zetten en de presentatie voor mogen aan het klaarmaken.

Pov Nate
Laura gaat boos mijn kantoor uit.en Megan kijkt me raar aan.'Wat bedoelde ze met mijn baan behouden meneer?'Zegt ze heel bang alsof ik haar ieder moment kan eten.'De gedrag die u vertoonde tegenover mevrouw Jones vandaag is onacceptabel.Ik hoop dat u begrijpt dat ik het niet graag heb dat een medewerker tegen haar medewerker zegt dat ze een speeltje is.En u liep nog te lachen terwijl ze nog zo erg haar best deed zodat u niet zou worden ontslagen.Maar hierbij ontsla ik je.'Megan kijkt me met een open mond aan en staat dan rustig op.Ik zie geen enkel spijt in haar ogen.Er is alleen haat in haar ogen.Als ze wat spijt toonde had ik haar misschien nog gehouden maar dit accepteer ik niet.Even later als Megan mijn kantoor uit is gekomen hoor ik een schreeuw.

Pov Laura
Megan kwam net mijn kantoor in en ik dacht dat ze sorry zou zeggen en ging naar haar toe lopen.Had ik dat nou niet gedaan.Megan grijpt me dan gelijk bij de haren en ik schreeuw het uit van de pijn ik zie dat ze een geweer bij heeft en raak dan helemaal in paniek.'BEN JE GEK GEWORDEN!' Schreeuw ik en dan komt Nate mijn kantoor binnen rennen en trekt Megan van mij af voordat ze haar geweer tevoorschijn heeft gehaald.De bewakers van de gebouw zijn er nu ook en brengen Megan weg.Ik kijk nog geshockeerd en begin een beetje te hyperventileren.Dat gebeurd altijd bij mij als ik erg schrik.Nate komt naar mij toe en knuffelt me even.Hij streelt even over mijn haren terwijl ik helemaal tril en moeilijk kan ademhalen.Als ik wat beter ben trek ik me terug van de knuffel.'Gaat het?' Vraagt Nate terwijl hij mij pakt bij mijn schouders.Ik knik even en voel hoe slap mijn benen worden.Ik ga door mijn knieën en Nate kan me net opvangen voordat ik val.Ik ben niet flauwgevallen maar ben enorm bang.Nate brengt me naar zijn kantoor die maar één deur verder is.Hij legt me neer op de bank en gaat even water pakken voor mij.'Z-z-z-e h-had e-en ge-ge-'Zeg ik stotterend maar ik kom niet verder dan ge. Nate brengt mij dan een bekertje water en ik drink het gelijk op.'Wat had ze?'Vraagt Nate dan en ik neem een diepe adem.'Geweer.'Zeg ik dan snel en zo zacht dat het nog maar net verstaanbaar is.Noah schrikt wanneer ik het zeg.En dan zwaait de deur open en komt Megan binnen met de geweer in haar handen. Ze loopt in mij richting en schenkt geen aandacht aan Nate.Ik kijk haar aan met afkeur op me gezicht en probeer geen emotie te tonen. Ik heb op kickboksen gezeten maar ben daarna ermee gestopt.Ik kickboks nog regelmatig maar niet voor wedstrijden.Er was ooit iets gebeurd waardoor ik was gestopt maar toen ik me al beter voelde ging ik weer naar de sportschool en sport ik daar vaak.En dan kijk ik naar Megan die een pistool op mij richt.Ik pak de arm van Megan en draai de arm waarin ze de pistool heeft op haar rug en ze laat dan de pistool vallen en ik duw haar op de bank en duw me knie tegen haar ruggengraat zodat ze geen kant op kan.Nate kijkt me verbaasd aan en dan komt de politie bewapend en die kijken mij ook verbaasd aan.Ze nemen snel Megan van mij af en bedanken mij en gaan dan weg.

'Hoe deed je dat?'Vraagt Nate aan mij en ik glimlach even zakjes terwijl ik mezelf op de bank laat zakken.'Ik heb op kickboksen gezeten maar was daarna gestopt.'Hij kijkt me vragend aan.'Waarom was je gestopt?'Ja dit word dus nog al moeilijk uitleggen.'Ik had een ongeluk op mijn motor.'Ik weet zelf dat dit niet de hele waarheid is over waarom ik in paniek raak bij het zien van een pistool.Nate lijkt niet te merken dat ik lieg of hij doet gewoon alsof.Ik ben nu hevig aan het trillen,erger dan net. Voordat ik het weet val ik dan flauw op de bank en ik kan nog net horen hoe Nate de beker laat vallen en op mij afkomt rennen.

Pov Nate
Ik zie laura op de bank liggen en laat de beker vallen en ren op haar af.Waarom valt ze flauw als ze geen reden heeft om bang te zijn want ze is echt goed in zelfverdediging!En ik weet dat ze liegt of dat ze iets verbergt.Ik voel het en zie het aan haar.Iets aan haar trekt me aan maar ik snap niet wat haar zo leuk maakt.Ik val niet op meiden met donkerbruine haar.Zwarte haar is mijn type.Oke Nate,hou je hoofd erbij.Ik til snel Laura op en ren met haar naar de ingang van de gebouw en werp ieder meisje die boos of jaloers kijkt een dreigende blik toe.Ik ren naar de auto en me chauffeur doet de deur open en ik leg haar op de stoel en leg haar hoofd op mijn schoot.'ZIEKENHUIS NU!'Schreeuw ik en me chauffeur komt gelijk in actie en rijdt naar de ziekenhuis maar stopt bij een rode stoplicht.Waardoor ik geïrriteerd raak.'HOU JE NIET AAN DE REGELS WE MOETEN NU NAAR DE ZIEKENHUIS!'Schreeuw ik boos. Wow wat is er mis met mij?Ik kijk bezorgd naar Laura die nog bewusteloos ligt op mijn schoot.Na een paar minuten zijn we al bij de ziekenhuis en til ik haar op en ren met haar in me armen de ziekenhuis in waar een paar verpleegster aankomen rennen met een bed. We gaan naar een kamer waar ze word onderzocht.De dokter komt naar een tijdje naar mij toe.'Wat bent u van haar?'Vraagt hij netjes aan mij.Als ik nu zeg dat ik haar baas ben krijg ik nooit te weten wat er aan de hand is.'Ik ben haar huisgenoot.'Ik lieg niet,het is waar dat ik haar huisgenoot ben.Ik moet maar gewoon hopen dat hij het gaat zeggen want ik maak me zorgen.'Hoe gaat het met haar depressie?'Ik kijk hem raar aan.'Ze heeft het vast niet verteld maar heeft ze laatste tijd veel stress gehad?'Ik knik even en dan vertelt hij mij wat ze heeft.Gelukkig is het niet heel ernstig maar ik moet goed op haar passen.

Love or work?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu