זהו היה ערב מסיבת פתיחת השנה החדשה והאחרונה לתלמידי בוגרי התיכון.
מסיבה שנערכה על ידי צוות מועצת התלמידים של השכבה הבוגרת, שום בוגרים ומורים לא היו מעורבים באותה מסיבה.
זה הולכת להיות מסיבה של נערים מתגברים מלאים בהורמונים, התרגשות ולחץ לשנה האחרונה שלפניהם.טאהיונג החליט שהוא ילך כי לא תהייה לו הזדמנות נוספת לכך.
זוהי השנה האחרונה שלו ללימודים,זה בהחלט הזמן לבלות ולהנות.
לצאת למסיבה כמו כל הנערים המתבגרים שבקרב הגילאים שלו.הוא ניסה לבש את הבגדים היפים והנוחים ביותר שהיו לו.
ושהביט בעצמו במראה, החליט שהוא אוהב את מה שלבש. מסדר את שיערו קצת ומושך את קצוות שיערו מאט קדימה ומבלגן קצת את שיערו האחורי.הוא חיכה לג׳ונגקוק החבר הכי טוב שלו, שיבוא מתחת לביתו ומשם הם ילכוו ביחד לאותה מסיבה.
המסיבה ההיא הייתה מדוברת וכל נער בתיכון שלומד בשנה האחרונה התרגש לקראתה.דפיקות דלת נשמעו לאוזני טאהיונג, וטאהיונג בהתלהבות מתרוצץ בריגוש לדלת הלבנה והגדולה.
שהגיע הוא התנשם ובכלל לא היה לו אכפת אם שיערו התבלגן יותר משרצה, הוא רק חשב על העובדה שרואה את חברו האהוב.
רעש המנעול המסתובב נשמע ובמהירות הדלת הרחבה נפתחת לרחבה ומציגה בפניי טאהיונג את הנער בעל השיער השחור והאפל, ג׳ונגקוק.
במהרה בחיוך גדול טאהיונג מושך את גופו החסון של שחור השיער לחיבוק מוחץ ואוהב.ושחור השיער מחייך לעברו, חיוך מתוק וחמוד
נושק ללחי המעט ורודה של טאהיונג בחיבה.
הם דיברו ושוחחו מעט והלכו יחד לעבר הבית בו המסיבה מתקיימת.כבר מבחוץ היה אפשר לשמוע ולראות את המוזיקה והאורות הצבעוניים שהופיעו על השמיים דרך הבית הענק, הבית היה מרוחק מבתים אחרים ונבנה במיוחד למסיבות מסוג זה.
שני הנערים שצעדו ביחד לעבר המסיבה נרתעו מהמראה של הבית, מעולם לא בילו במסיבה מסוג זה ובשבילם זה מלחיץ ומפחיד לחוות זאת בפעם הראשונה בחייהם.
היו מחשבות של חרטה מההגעה לכאן
אבל כמו שאומרים חיים פעם אחת לא?הם נכנסים לבית הגדול ולמרות שהשעה הייתה מאוחרת היא הייתה מוקדמת בשביל שכל הנערים שנמצאים ברחבי הבית יהיו שתויים וכבר מלאים אנרגיות.
זוהי הפעם הראשונה שהם במסיבה אז למה לא לנצל זאת עד הסוף?
הם מתקדמים לעבר שולחן השתייה המרוחב במכוסה במפה שחורה ומלאה בחטיפים, ממתקים שתייה מתוקה ושתייה חריפה.
הם מזגו לעצמם אחד מבקבוקי השתייה החריפה שהונחה שם, כי הם לא באמת ידעו על סוגי שתייה.מרימים את הכוסות בחיוך ומפגישים אותם יחדיו.
שותים את הנוזל ומרגישים את הצריבה השורפת שעוברת בגרונם, ומעוותים את פניהם בגועל.
הם לא חיבבו אלכוהול אבל אפשר גם להבין שהם לא יודעים איך להתמודד איתו ומתי להפסיק.
YOU ARE READING
𝑆𝑎𝑑 𝐿𝑜𝑣𝑒||𝐊.𝐭𝐡&𝐉.𝐣𝐤
Fanfiction{גמור} סיפור בעל מספר פרקים המספרים על סיפור האהבה המרגש,העצוב והכואב של שני נערים שהתאהבו אחד בשני וציפו לשמחה, אך סופם התגלה לא כצפוי. אזהרות- •אלימות ודיכאון •תוכן מיני מפורט •הומופוביה •אהבה בין בנים •מכיל בסיפור את חברי להקת ביטיאס #מקום 1 ב-sa...